Caliber Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Tusen takk Caliber. Festet du meshen med tape også? Ja, men siden det er lite festeplate bruker jeg en "dæsj" superlim i hjørnene, og så langt holder det. @ Klekkus: Er ikke eye-candy alltid bra....? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Ny update, ta en titt! Sjekk ut updaten her! Endret 15. april 2008 av Caliber Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ordentlig maske er en bra invistering. Har du gassfilter også? Anbefales hvis du skal lakke, ellers dreper du et par flere hjerneceller en du aner. Diggbare produkter da. Dekslet ble mye bedre ettet du byttet det ut. Ting ser jo bare bedre og bedre for hver gang jeg er å titter Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Ordentlig maske er en bra invistering. Har du gassfilter også? Anbefales hvis du skal lakke, ellers dreper du et par flere hjerneceller en du aner. Diggbare produkter da. Dekslet ble mye bedre ettet du byttet det ut. Ting ser jo bare bedre og bedre for hver gang jeg er å titter Foreløpig har jeg bare partikkelfilter, ikke blitt mye spraymaling i det siste. Takk, syns det ser bra ut selv! Tollen har nå mottatt radiatoren min, spent på hvor mange dager de skal grafse på den denne gangen før de får sendt den videre til meg... Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg er helt stum. Hvordan i svarte natta klarer du å gjøre alt så bra? Beundrer deg. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Jeg er helt stum. Hvordan i svarte natta klarer du å gjøre alt så bra? Beundrer deg. Takk skal du ha DeDDi! Lenke til kommentar
drbo Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Du holder koken fortsatt Haakon! og stilen er fortsatt upåklagelig ... imponerende Vann i slagene før mai? Lenke til kommentar
etoel Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Bedre med vann i slangene enn slanger i vannet.... Stå på Haakon! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Du holder koken fortsatt Haakon! og stilen er fortsatt upåklagelig ... imponerende Vann i slagene før mai? Som sagt er den siste radiatoren alt jeg trenger for å kunne bygge ferdig loopen, og den håper jeg virkelig ikke tollen beholder til utti mai Takk for komnplimentet! Etoel: Helt enig... Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Da har jeg oppdatert førsteposten med kronologisk oversikt over alle oppdateringene i loggen min så langt, alle med beskrivende navn og link selvfølgelig Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Rett og slett evig elsk:D:D Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Dette må være en av diskusjon.no's beste arbeidslogger noensinne!! Både idéene og utførelsen av disse er helt på topp Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Dette må være en av diskusjon.no's beste arbeidslogger noensinne!! Både idéene og utførelsen av disse er helt på topp Tusen takk skal du ha, veldig hyggelig å høre at både selve loggen og arbeidet blir såpass verdsatt! Følg med videre for det endelige resultatet, siste pakke er på døra mi i morgen, så da blir det mer arbeid gitt... @ Rulator: Takk, takk, takk, evig elsk var et ganske så raust kompliment Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Ser den dukker opp i "Mine innlegg" av og til. Hva er det jeg håper på når jeg ser den gjør det? Jo update. Men det gjør ingen ting at det ikke var det nå. Elsker å lese gjenom worklogen din, gang etter gang etter gang etter gang.... Er så deilig og ryddig å lese igjenom. Du er perfeksjonist. Det ser man på modden, også på loggen forsåvidt. Likte forresten den innholdslisten i begynnelsen av workloggen din nå. Den gjør det mye lettere å finne frem. Skulle ønske flere hadde sånne. Dette her blir knallbra! Stå på Caliber! MIST FTW! Endret 18. april 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Ser den dukker opp i "Mine innlegg" av og til. Hva er det jeg håper på når jeg ser den gjør det? Jo update. Men det gjør ingen ting at det ikke var det nå. Elsker å lese gjenom worklogen din, gang etter gang etter gang etter gang.... Er så deilig og ryddig å lese igjenom. Du er perfeksjonist. Det ser man på modden, også på loggen forsåvidt. Likte forresten den innholdslisten i begynnelsen av workloggen din nå. Den gjør det mye lettere å finne frem. Skulle ønske flere hadde sånne. Dette her blir knallbra! Stå på Caliber! MIST FTW! Takk skal du ha, du inspirerer meg for hvert innlegg Lockbreaker! Er som sagt veldig glad for positive tilbakemeldinger på selve loggen, såvel som arbeidet. Har jobbet med å lage sort front til multimeter i dag, blir forhåpentligvis ferdig i morgen. Da får jeg sannsynligvis siste pakke med radiator fra usa, så uten å love noe kan søndag bli en spennende dag... Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Jeg skal følge med! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Ny update, ta en titt! Sjekk ut updaten her! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ser bra ut som vanlig! Er vel bare smårusk igjen nå, eller? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Den nye fronten ble finfin Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Så som vanlig helt topp ut! Det baydekselet ble veldig pent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå