Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var ikke sleevingen jeg tenkte på. Selger de satakontaktene i norge, for jeg fant ikke de på den siden.

 

Tror ikke de selges i Norge nei, men du finner de på performance-pcs.com hvis du går på cables - sata cables i menyen på venstre.

 

Lockbreaker: Selvfølgelig kan du "låne" ideen! hvilke deler tenker du på?

Lenke til kommentar
Din arbeidslogg drukner alle andres, uten tvil.. Når en lager hull i plexiglass med Hex skruer for å kjøre slangen igjennom, og det i tillegg er på undersiden(baksiden?) av kabinettet, da kan det med all trygghet kalles gjennomført.

 

Også står det i så bra stil med vanntanken, nice work :love:

Lenke til kommentar
Din arbeidslogg drukner alle andres, uten tvil.. Når en lager hull i plexiglass med Hex skruer for å kjøre slangen igjennom, og det i tillegg er på undersiden(baksiden?) av kabinettet, da kan det med all trygghet kalles gjennomført.

 

Takk skal du ha, slike kommentarer gir meg bare pågangsmot til å fortsette med modding!

SLangegjennomføringene vil bli på innsiden av kassa i bunnen, hvor slangen vil gå til og fra radiatoren i bunn.

 

@ Kuffe: Jo takk skal du ha, takk for hjelpen med treklossene :thumbup:

Endret av Caliber
Lenke til kommentar

Dette så meget bra ut Caliber. :)

 

Synes XM3 skruene, eller hva de nå heter, så mye bedre ut. :)

 

Det var i alle fall en sånn :dribble: update igjen. :)

 

EDIT og noe OT: Du har ikke link til den meshen og plexien på Performance PC's? Finner ikke helt det jeg leter etter der, tror jeg. :)

 

Og den tapen, holder den bra eller? Er det med nok til et vindu i topp og mesh der også eller må jeg kjøpe med en til? :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
Dette så meget bra ut Caliber. :)

 

Synes XM3 skruene, eller hva de nå heter, så mye bedre ut. :)

 

Det var i alle fall en sånn :dribble: update igjen. :)

 

EDIT og noe OT: Du har ikke link til den meshen og plexien på Performance PC's? Finner ikke helt det jeg leter etter der, tror jeg. :)

 

Og den tapen, holder den bra eller? Er det med nok til et vindu i topp og mesh der også eller må jeg kjøpe med en til? :)

 

Takk, tror det blir m3 ja.

 

Her er link til teipen (en pakke holder ikke til sidevindu, kjøp 2-3 stk.)

 

Her er meshen

 

Og her har du sort plexi (hvit finner du i samme kategori)

 

Håper det hjalp!

 

 

@ BoC_SantaCruz: Jo takk, ble veldig fornøyd med den, takk for kommentar! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...