Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor kjøpte du "deler" til å lage den kabelen?

Kontaktene jeg brukte kommer fra performance-pcs.com, altså fra usa. Sleevingen kommer også fra samme sted, men noe lignende og krympestrømpe finner du bl.a. på Clas ohlson eller microplex.

Lenke til kommentar
Det var ikke sleevingen jeg tenkte på. Selger de satakontaktene i norge, for jeg fant ikke de på den siden.

Tror ikke de selges i Norge nei, men du finner de på performance-pcs.com hvis du går på cables - sata cables i menyen på venstre.

Lockbreaker: Selvfølgelig kan du "låne" ideen! hvilke deler tenker du på?

Lenke til kommentar
Din arbeidslogg drukner alle andres, uten tvil.. Når en lager hull i plexiglass med Hex skruer for å kjøre slangen igjennom, og det i tillegg er på undersiden(baksiden?) av kabinettet, da kan det med all trygghet kalles gjennomført.

Også står det i så bra stil med vanntanken, nice work :love:

Lenke til kommentar
Din arbeidslogg drukner alle andres, uten tvil.. Når en lager hull i plexiglass med Hex skruer for å kjøre slangen igjennom, og det i tillegg er på undersiden(baksiden?) av kabinettet, da kan det med all trygghet kalles gjennomført.

Takk skal du ha, slike kommentarer gir meg bare pågangsmot til å fortsette med modding!

SLangegjennomføringene vil bli på innsiden av kassa i bunnen, hvor slangen vil gå til og fra radiatoren i bunn.

@ Kuffe: Jo takk skal du ha, takk for hjelpen med treklossene :thumbup:

Endret av Caliber
Lenke til kommentar

Dette så meget bra ut Caliber. :)

Synes XM3 skruene, eller hva de nå heter, så mye bedre ut. :)

Det var i alle fall en sånn :dribble: update igjen. :)

EDIT og noe OT: Du har ikke link til den meshen og plexien på Performance PC's? Finner ikke helt det jeg leter etter der, tror jeg. :)

Og den tapen, holder den bra eller? Er det med nok til et vindu i topp og mesh der også eller må jeg kjøpe med en til? :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
Dette så meget bra ut Caliber. :)

Synes XM3 skruene, eller hva de nå heter, så mye bedre ut. :)

Det var i alle fall en sånn :dribble: update igjen. :)

EDIT og noe OT: Du har ikke link til den meshen og plexien på Performance PC's? Finner ikke helt det jeg leter etter der, tror jeg. :)

Og den tapen, holder den bra eller? Er det med nok til et vindu i topp og mesh der også eller må jeg kjøpe med en til? :)

Takk, tror det blir m3 ja.

Her er link til teipen (en pakke holder ikke til sidevindu, kjøp 2-3 stk.)

Her er meshen

Og her har du sort plexi (hvit finner du i samme kategori)

Håper det hjalp!

@ BoC_SantaCruz: Jo takk, ble veldig fornøyd med den, takk for kommentar! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...