Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*sikle*

 

Enig med Anki, alle burde hatt en sånn... *hint*

 

MEN... Grønne washers....????? Si det bare var en fleip ;-)

 

Du kommer til å bli veldig lei deg når du blir ferdig Haakon - da kommer det det nemlig et eller annet museum og snapper kassa di! Griselekker blir den.

Lenke til kommentar
*sikle*

 

Enig med Anki, alle burde hatt en sånn... *hint*

 

MEN... Grønne washers....????? Si det bare var en fleip ;-)

 

Du kommer til å bli veldig lei deg når du blir ferdig Haakon - da kommer det det nemlig et eller annet museum og snapper kassa di! Griselekker blir den.

 

Du vet det kommer til å sitte en slik en i kassa di om ikke så lenge Erik :) Washerne som sitter på BAKSIDEN av hovedkortet får faen meg ha den støgge fargen, så syk er jeg ikke!

 

Museum ja, får håpe det ikke blir forhistorisk museum fordi jeg har brukt så langt tid da... :whistle:

Lenke til kommentar
dette ser ut som blir et skikkelig profesjonelt bygg! likte godt den løsningen med strømkontaktene til harddiskene. lekkert!!

 

Takk skal du ha, følg med videre!

 

@ todda7 -2rst1-: Skal passe på ja, mulig jeg må bruke noe spacere for å skape mer plass

 

@ Arekey: Takker!

 

@ Drbo: Din mobber... :)

Lenke til kommentar
Veldig fin og ikke minst smart den kabelen du laget :)

 

En slik skulle vært med alle psu'er!

 

Takk skal du ha, veldig praktisk er den og ikke direkte stygg heller nei ;)

Du er ikke den første her som har gjort det der :p

Jeg var før deg, har samme greia i kabinettet mitt.

 

Men ble bra :thumbsup:

Endret av Klekkus
Lenke til kommentar
Veldig fin og ikke minst smart den kabelen du laget :)

 

En slik skulle vært med alle psu'er!

 

Takk skal du ha, veldig praktisk er den og ikke direkte stygg heller nei ;)

Du er ikke den første her som har gjort det der :p

Jeg var før deg, har samme greia i kabinettet mitt.

 

Men ble bra :thumbsup:

 

Det har jeg aldri påstått heller, men måtte jo ha en for det!:) Tak skal du ha

Lenke til kommentar

Ja etter en dialog med Netshop ang. spons er det nå klart hva jeg får; en Mist 1000w modulær PSU! :w00t: Er veldig takknemlige for PSU'en, og det at de i det hele tatt velger å sponse meg, og da med et såpass heftig produkt, viser at de støtter opp rundt modde-miljøet her i lille Norge. Så igjen; stor takk! :yes:

 

mist1000.jpg

 

Jeg kjøpte også en Seagate 7200.11 1Tb disk og en dokkingstasjon til backup-disken min som gjør det veldig enkelt å kunne koble til og fra når det måtte være behov for det:

 

HDD_dokking.jpg

 

I mellomtiden jobber jeg med å kutte til noen treklosser for å heve kabinettet pga. den nye radiatoren (som forsåvidt er sendt fra usa med express post), sleeve litt smårusk som skal inn i kassa... ;)

Lenke til kommentar
Ja etter en dialog med Netshop ang. spons er det nå klart hva jeg får; en Mist 1000w modulær PSU! :w00t: Er veldig takknemlige for PSU'en, og det at de i det hele tatt velger å sponse meg, og da med et såpass heftig produkt, viser at de støtter opp rundt modde-miljøet her i lille Norge. Så igjen; stor takk! :yes:

 

[img:)]http://i17.photobucket.com/albums/b89/bowitz86/mist1000.jpg[/img]

 

Jeg kjøpte også en Seagate 7200.11 1Tb disk og en dokkingstasjon til backup-disken min som gjør det veldig enkelt å kunne koble til og fra når det måtte være behov for det:

 

[img:)]http://i17.photobucket.com/albums/b89/bowitz86/HDD_dokking.jpg[/img]

 

I mellomtiden jobber jeg med å kutte til noen treklosser for å heve kabinettet pga. den nye radiatoren (som forsåvidt er sendt fra usa med express post), sleeve litt smårusk som skal inn i kassa... ;)

Heftig. :wee:

 

Den dockingstasjonen så jo helt genial ut, hvor fikk du tak i den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...