Caliber Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Holy moly. Perfekt. Takk! Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Som eg alltid har sakt, du Haakon skuffer oss aldri! Du er ein jævel til å ta bilder Bra komentarer følger også med Men over til arbeidet: Du skuffer oss som sakt ikkje, pent arbeid. kvalitets følelse, noke alle som ser kunne ha tenkt seg Litt synd du snart er ferdig med dette prosjektet Bra arbeid Mvh. Oddbjørn Endret 8. april 2008 av MrBBs Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Som eg alltid har sakt, du Haakon skuffer oss aldri! Du er ein jævel til å ta bilder Bra komentarer følger også med Men over til arbeidet: Du skuffer oss som sakt ikkje, pent arbeid. kvalitets følelse, noke alle som ser kunne ha tenkt seg Litt synd du snart er ferdig med dette prosjektet Bra arbeid Mvh. Oddbjørn Det varmer! Dette blir nok ikke mitt siste prosjekt, men definitivt det jeg bruker mest penger på Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Ser bra ut! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Åwww, for et søtt hovedkort Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Åwww, for et søtt hovedkort Søtt får det til å høres så pinglete ut, shame on you! Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Finner ikke noe liste over hvilken HW og Vannkjølingskomponenter som er brukt, kunne ikke det vært en ting å hatt i første post? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Finner ikke noe liste over hvilken HW og Vannkjølingskomponenter som er brukt, kunne ikke det vært en ting å hatt i første post? Da er førstetråden oppdatert med liste over hardware og kjølekomponenter! Endret 8. april 2008 av Caliber Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Vakkert, vakkert, vakkert, og enda mer vakkert! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Vakkert, vakkert, vakkert, og enda mer vakkert! Igjen takk, veldig hyggelig å høre at folk liker det de ser! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Liker? Det er vel snakk om å elske Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Må si jeg har storkost meg med å lese hele Arbeidloggen din, kjempe forseggjort skjønner ikke så mye av vannkjøling osv, men uansett.. Topp worklog! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Må si jeg har storkost meg med å lese hele Arbeidloggen din, kjempe forseggjort skjønner ikke så mye av vannkjøling osv, men uansett.. Topp worklog! Takker, flott at folk liker selve loggen! Håper dere som ikke har sett loggen før vil følge med videre Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Så var alt av blokker montert på hovedkortet. Lekkert? Definitivt. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Så var alt av blokker montert på hovedkortet. Lekkert? Definitivt. Da har du god smak Lenke til kommentar
drbo Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Tro meg, det er ingen som gleder seg mer til ny radiator enn underskrevede... Jo jeg gleder meg mere Men som vanlig Haakon, du stiller i en egen klasse når det gjelder detaljer og finnish ... selv om at jeg nok er enig med etoel om den at den hex skruen ikke var helt i senter. Og så håper jeg radiatoren kommer asap, for nå vil jeg høre vannet suse snart! Endret 9. april 2008 av drbo Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Tro meg, det er ingen som gleder seg mer til ny radiator enn underskrevede... Jo jeg gleder meg mere Men som vanlig Haakon, du stiller i en egen klasse når det gjelder detaljer og finnish ... selv om at jeg nok er enig med etoel om den at den hex skruen ikke var helt i senter. Og så håper jeg radiatoren kommer asap, for nå vil jeg høre vannet suse snart! Takk skal du ha Rolf, dere er inspirerende alle sammen! Jeg skammer meg sånn over den hex'en at det ikke er til å sette ord på, er det noe jeg kan gjøre for å rette opp det dårlige inntrykket jeg har gitt ved å fremvise slikt slurvete arbeid...? Gleder meg til radiator nå ja, får bare komme på hvordan jeg skal heve hjulene så det er ute av verden... Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Da var det ny update! Enda en ny update folkens! Sjekk ut updaten her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå