Caliber Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Herlig! Fint å se at i alle fall én av oss som starta i midten av 2004 blir ferdige, og det er litt av et resultat du får! Jo takk, jeg leder "oldboys klubben" og statuerer et eksempel for alle gamle moddere om å returnere til scenen! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Virkelig spennende å se at prosjektet nermer seg ferdig Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Nydelig prosjekt dette her, fint arbeid, stilrent osv. Kva meir kan ein forlange da? Haakon skuffer oss aldri med sitt kvalitets arbeid. Gleder meg til dette er ferdig. sjølv om eg egentlig vil sjå meir av ditt arbeid Keep up the good work as allways! Mvh. Oddbjørn Lenke til kommentar
etoel Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Nydelig arbeid som vanlig Haakon Kom i gang med monteringen nå Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Takk skal dere ha alle sammen, nå begynner jeg å montere masa Lenke til kommentar
etoel Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Takk skal dere ha alle sammen, nå begynner jeg å montere masa Hehe Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Takk skal dere ha alle sammen, nå begynner jeg å montere masa Gleder meg til å sjå resultatet av dette prosjektet Lenke til kommentar
drbo Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hva kan en si ... annet enn at kuttingen holder den vanlige standarden Men nå vil jeg se vann, masse vann, og testultater. Slutt å erte oss med nye kabinettmodifikasjoner. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Hva kan en si ... annet enn at kuttingen holder den vanlige standarden Men nå vil jeg se vann, masse vann, og testultater. Slutt å erte oss med nye kabinettmodifikasjoner. Hehe, takk Sitter i dette øyeblikk og monterer blokker, så nå er det ingen vei tilbake! Lenke til kommentar
vezeil Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Kommer det en update til i dag? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Kommer det en update til i dag? Jeg holder på, men gir ingen frist så jeg må stresse når jeg er så nære suksess Setter dog pris på entusiasmen, men vet aldri! Lenke til kommentar
etoel Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Skal du ikke bare droppe den vannkjølinga og bestille en Dell maskin i steden da Haakon? ;-) Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hysj etoel. Ikke ta ordene "stasjonær fra DELL" i din munn. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Hysj etoel. Ikke ta ordene "stasjonær fra DELL" i din munn. Det er stygge ord ja Monteringen tar sin tid, men er godt igang. Jeg har god bestemt meg for å ikke bruke 2x80mm-rad'en og heller gå for en dobbel 120mm i bånn. Dette krever litt modding, men ikke noe som setter monteringen på pause... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Da lurer jeg på hva som får deg til å hore forum. Men nå som det har gått så lang tid så tar jeg meg friheten til å avbryte deg i montering og spørre hvordan det går Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Da lurer jeg på hva som får deg til å hore forum. Men nå som det har gått så lang tid så tar jeg meg friheten til å avbryte deg i montering og spørre hvordan det går Jo takk skal du faen meg ha! Vel, som det alltid er byr montering på små og store problemer. Jeg har dessverre støtet på noen store som krever både ny pakke fra usa og tyskland (bestilt i dag). Har imidlertidig fått montert alle blokker på hk og gpu, så skal komme med en update i morgen/onsdag med masse fine bilder og beskrivelse av problemene. Jeg har forresten bytte ut lille-tassen på 2x80mm med en mer voksen radiator; en 2x120mm black ice stealth i bunn Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Da var det ny update! Første del av monteringen av beistet, enjoy... Sjekk ut updaten her! Lenke til kommentar
etoel Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Berre lækkert ^^ Synes jeg ante at ikke alle hexskruene var helt i senter, men det kan du ta senere.... ;-) Go go Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Så særdelses godt ut Haakon. Ultra kortet er bare fantastisk fint med den blokken fra EK. Må si jeg gleder meg voldsomt til update med ny radiator. Endret 8. april 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Berre lækkert ^^Synes jeg ante at ikke alle hexskruene var helt i senter, men det kan du ta senere.... ;-) Go go Hvis du hadde lagt merke til at jeg har glemt I/O-Panelet hadde du kanskje skjønt at hovedkortet må monteres på nytt uansett Din ertekopp! LockBreaker: Takk skal du, EK-blokken er bare vakker ja Tro meg, det er ingen som gleder seg mer til ny radiator enn underskrevede... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå