Caliber Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Henger meg på Todda... Jævel, jeg begynnte faktisk å kjenne tårene! Tar det som et kompliment Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Da var vifter i hus! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Fint å høre Når kommer neste update? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Fint å høre Når kommer neste update? I løpet av dagen tenker jeg, men byggingen begynner ikke før i morgen.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Må slenge meg på denne her Sykt flott prosjekt! EDIT: Leif var her en tur Endret 5. april 2008 av Arekey Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Må slenge meg på denne her Sykt flott prosjekt! EDIT: Leif var her en tur Hyggelig å høre, heng med for "the grand finale!" Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Da var det ny update! Ser frem til tilbakemelding, montering starter i morgen! Sjekk ut updaten her! Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Som vanlig var det meget høy kvalitet på updaten. 8800 Ultra + sort EK Acetal-gpu blokk er ikke til å kimse av. Noctua viftene er dyre og lekre. Må si jeg gleder meg til dette kommer inn i maskinen. Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Som vantlig klarer du å halde spenningen oppe Haakon! Gleder meg til å se temp på div. chips nå.. =) Update i morgen og? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Takk skal dere ha, begge to Planen var egentlig å vente med update til jeg har hele kassa klar nå, men så er det jo sidevindu og da... Jeg lover ingenting, men vi får se Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Gleder meg til det blir sidevindu. Er det sort acryl eller vanlig klar du tenker på da eller? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Gleder meg til det blir sidevindu. Er det sort acryl eller vanlig klar du tenker på da eller? Vanlig klar med hexagon-mesh bak... Et eksempel: Endret 5. april 2008 av Caliber Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Skikkelig bra, som vanlig. Har du mulighet til å teste Noctua P viftene opp mot Yate Loon medium eller high vifter? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Kan jeg få låne den ideen din? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Skikkelig bra, som vanlig. Har du mulighet til å teste Noctua P viftene opp mot Yate Loon medium eller high vifter? Det har jeg mulighet til, har noen yate loon medium liggende. Fra hukommelsen kan jeg si at yate pusher mer, men har også høyere støynivå. Viftene er også litt mer "skranglete" enn noctua'ene, som i teorien skal ha bedre mottrykksegenskaper enn yate. Skal teste grundigere senere Wheelman: Selvfølgelig kan du det, vi er en stor familie her i worklog-kategorien vettu Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Wheelman: Selvfølgelig kan du det, vi er en stor familie her i worklog-kategorien vettu Ååwww *gruppeklem* Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Dette blit jo kjempe bra! Var genialt med gitteret må jeg si! Gleder meg til dette blir ferdig, blir nok knallbra! Btw, hvor fikk du tak i 3M tapen? Ser mnpctech folka bruker den mye så lurer på å anskaffe litt. Virker jo som den er helt bankers, og er den ikke gjennomsiktig også da? - Ashaman Endret 6. april 2008 av Ashaman Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Dette blit jo kjempe bra! Var genialt med gitteret må jeg si!Gleder meg til dette blir ferdig, blir nok knallbra! Btw, hvor fikk du tak i 3M tapen? Ser mnpctech folka bruker den mye så lurer på å anskaffe litt. Virker jo som den er helt bankers, og er den ikke gjennomsiktig også da? - Ashaman Takk skal du ha! 3m-tapen er fra performance-pcs, eneste stedet jeg fant den, og ja; den er genial (og gjennomsiktig) Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Herlig! Fint å se at i alle fall én av oss som starta i midten av 2004 blir ferdige, og det er litt av et resultat du får! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå