Caliber Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Da hadde bare jeg tenkt å pirke litt: "det er da en liten smule pussing av kantene som gjennstår hvis du skal være perfesjonist, men egentlig spiller det ingen rolle siden grillen ikke er synlig, kun til beskytelse. Bra arbeid, ble fine fasonger" Frekkass Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Nok ein gong har du gjort det Haakon! Du skuffer jo oss aldri Sjølv om det var ein relatift liten update, so er det forsatt kvalitet Var ein bra ide med det dekselet til viftene, sjølv hadde eg gitt faen.. men du, du lager jo noke med kvalitets følelse! Stå på! Ser fram til det neste oppdateringane! Mvh. Oddbjørn Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Nok ein gong har du gjort det Haakon! Du skuffer jo oss aldri Sjølv om det var ein relatift liten update, so er det forsatt kvalitet Var ein bra ide med det dekselet til viftene, sjølv hadde eg gitt faen.. men du, du lager jo noke med kvalitets følelse! Stå på! Ser fram til det neste oppdateringane! Mvh. Oddbjørn Takk skal du ha, hyggelig at noen setter pris på perfeksjonismen! Endret 12. mars 2008 av Caliber Lenke til kommentar
drbo Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Som vanlig utrolig bra! men jeg begynner snart å mistenke deg for ikke å ville bli ferdig med casemoddingen, eller for å si det med Bjørneboe; " ... det er veien som er målet". Gleder meg STORT til fortsettelsen Stå på, men nå vil jeg høre at vannet sildre snart Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Som vanlig utrolig bra! men jeg begynner snart å mistenke deg for ikke å ville bli ferdig med casemoddingen, eller for å si det med Bjørneboe; " ... det er veien som er målet". Gleder meg STORT til fortsettelsen Stå på, men nå vil jeg høre at vannet sildre snart Jada masa Er vel slik at jeg muligens "frykter" det å bli ferdig, men tro du meg; jeg gleder meg noe satans også! Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Der er alltid så "kjedelig" med Caliber's arbeidslogger; det er aldri noe å klage på! Stå på, men nå vil jeg og se vannkjøling:D Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Der er alltid så "kjedelig" med Caliber's arbeidslogger; det er aldri noe å klage på! Stå på, men nå vil jeg og se vannkjøling:D Tar det som et kompliment Skal love at det blir vannkjølingsupdate snart! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Nå er viftene fra sidewinder på vei, og når de er montert på rad'en er det montering. Noen som er spente...? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hva tror du? Hvilke vifter er det du har bestillt? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Hva tror du? Hvilke vifter er det du har bestillt? Nye noctua P-viftene designet spesielt for radiatorer og heatsinks med mye luftmotstand... Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Du har kjøpt de nye der ja. Utrolig lekkert design på dem. Elsker de viftene. Men fikk ikke råd til slike godbiter. Endret 20. mars 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Da var det ny update! Ser frem til tilbakemelding, ny update kommer snarlig med full montering med nye vifter på rad... Sjekk ut updaten her! Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Heftig skjermkort! De Swiftech MCW-30'ene så utrolig bra ut med metallnipler. Nydelig update Caliber! Dette blir utrolig bra ut. Endret 23. mars 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Heftig skjermkort! De Swiftech MCW-30'ene så utrolig bra ut med metallnipler. Nydelig update Caliber! Dette blir utrolig bra ut. Takk skal du ha, blir bra finish ja Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Tenkte jeg skulle skrive et innlegg her om statusen på prosjektet så folk ikke tror jeg dabber av Venter på nye radiator-vifter fra sidewinder, samt en mindre pakke fra performance-pcs med bl.a. vinklede s-ata kabler som jeg trenger får å få koblet til alle diskene mine nå når ultra-kortet dekker 4 av 6 sata utganger. Har også gått til innkjøp av en AC poweradjust, mist 2x120mm radiator, en Lain DDC pumpe og en swiftec-tank, som muligens skal brukes til en egen gpu-loop. Har enda ikke kommer frem til et oppsett som er verdt strevet, så sannsynligvis blir dette til neste prosjekt, hint-hint Ellers vurderer jeg å kutte hull i hk-platen for å lettere kunne bytte blokker på cpu/nb/sb/mosfet, men dette er bare ønsketenkning. Med en gang viftene fra sidewinder er i hus er det montering med STORupdate, nå har jeg lyst til å få se resultater selv altså... Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Jeg har dessverre en veldig trist nyhet å komme med til alle dere forumbrukere som har fulgt prosjektet mitt. Jeg ble oppringt hjemmefra rundt kl 14:00 i dag av min mor mens jeg satt i forelesning. I det siste har det nemlig vært en innbruddsbølge der jeg bor, og en rekke leiligheter har blitt tømt av det som ser ut til å være en profesjonell gjeng med flere tyver som tømmer leiligheter mens beboerne ikke er hjemme. Etter en handletur på under 2 timer kom min mor hjem og fant kjøkkendøren åpen. Synet som møtte henne når hun entret leiligheten kan bare beskrives som forferdelig. Vår splitter nye 40" samsung LCD var borte (den var bare revet av vegget, veggfestet lagde et trist hull i veggen som et minne), sammen med samtlige andre elektroniske duppeditter i leiligheten. Ja du leste riktig, samtlige, inkludert maskinen min:(:( Jeg trodde ikke på henne før jeg fikk hastet meg hjem selv. Bak leiligheten hvor det er tydelige spor etter en varebil av noe slag i gresset, har tyvene tydeligvis kvittet seg med gjenstander de allikevel ikke har valgt å ta med seg. Der fant jeg kabinettet, strippet for hardware. Alurammen som er igjen er totalt forvridd og oppripet, skulle nesten tro de hadde kjørt over hele kassa for faen. Jeg er målløs og dypt deprimert, men i en eller annen desperat form for frustrasjon fikk jeg i alle fall tatt et bilde av det som er igjen av dette en gang så lovende prosjektet. Jeg takker alle tilhengere for mange pene ord, farvel ALUminous, R.I.P Se bildet her... Endret 1. april 2008 av Caliber Lenke til kommentar
etoel Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Syk syk mann^^ Jeg kommer med varebil i morgen og gjeninnsetter kredibiliteten din (en 40" kan man jo få bruk for ;-)) Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Din jævel.. Holdt på å grine! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 hehe, jeg kunne faen meg ikke dy meg, jeg beklager på det dypeste Venter FORTSATT på pakken fra vifter fra sidewinder, typisk at siste pakke jeg trenger brker evigheter... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Henger meg på Todda... Jævel, jeg begynnte faktisk å kjenne tårene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå