Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nok ein gong har du gjort det Haakon! Du skuffer jo oss aldri :new_woot:

Sjølv om det var ein relatift liten update, so er det forsatt kvalitet :thumbup: Var ein bra ide med det dekselet til viftene, sjølv hadde eg gitt faen.. men du, du lager jo noke med kvalitets følelse! :thumbs:

 

Stå på! Ser fram til det neste oppdateringane!

 

Mvh.

Oddbjørn

Lenke til kommentar
Nok ein gong har du gjort det Haakon! Du skuffer jo oss aldri :new_woot:

Sjølv om det var ein relatift liten update, so er det forsatt kvalitet :thumbup: Var ein bra ide med det dekselet til viftene, sjølv hadde eg gitt faen.. men du, du lager jo noke med kvalitets følelse! :thumbs:

 

Stå på! Ser fram til det neste oppdateringane!

 

Mvh.

Oddbjørn

 

Takk skal du ha, hyggelig at noen setter pris på perfeksjonismen! :p

Endret av Caliber
Lenke til kommentar

Som vanlig utrolig bra! men jeg begynner snart å mistenke deg for ikke å ville bli ferdig med casemoddingen, eller for å si det med Bjørneboe; " ... det er veien som er målet".

 

Gleder meg STORT til fortsettelsen :cool:

 

Stå på, men nå vil jeg høre at vannet sildre snart

Lenke til kommentar
Som vanlig utrolig bra! men jeg begynner snart å mistenke deg for ikke å ville bli ferdig med casemoddingen, eller for å si det med Bjørneboe; " ... det er veien som er målet".

 

Gleder meg STORT til fortsettelsen :cool:

 

Stå på, men nå vil jeg høre at vannet sildre snart

 

Jada masa :) Er vel slik at jeg muligens "frykter" det å bli ferdig, men tro du meg; jeg gleder meg noe satans også!

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle skrive et innlegg her om statusen på prosjektet så folk ikke tror jeg dabber av :)

 

Venter på nye radiator-vifter fra sidewinder, samt en mindre pakke fra performance-pcs med bl.a. vinklede s-ata kabler som jeg trenger får å få koblet til alle diskene mine nå når ultra-kortet dekker 4 av 6 sata utganger. Har også gått til innkjøp av en AC poweradjust, mist 2x120mm radiator, en Lain DDC pumpe og en swiftec-tank, som muligens skal brukes til en egen gpu-loop. Har enda ikke kommer frem til et oppsett som er verdt strevet, så sannsynligvis blir dette til neste prosjekt, hint-hint :)

 

Ellers vurderer jeg å kutte hull i hk-platen for å lettere kunne bytte blokker på cpu/nb/sb/mosfet, men dette er bare ønsketenkning. Med en gang viftene fra sidewinder er i hus er det montering med STORupdate, nå har jeg lyst til å få se resultater selv altså...

Lenke til kommentar

Jeg har dessverre en veldig trist nyhet å komme med til alle dere forumbrukere som har fulgt prosjektet mitt.

 

Jeg ble oppringt hjemmefra rundt kl 14:00 i dag av min mor mens jeg satt i forelesning. I det siste har det nemlig vært en innbruddsbølge der jeg bor, og en rekke leiligheter har blitt tømt av det som ser ut til å være en profesjonell gjeng med flere tyver som tømmer leiligheter mens beboerne ikke er hjemme. Etter en handletur på under 2 timer kom min mor hjem og fant kjøkkendøren åpen. Synet som møtte henne når hun entret leiligheten kan bare beskrives som forferdelig. Vår splitter nye 40" samsung LCD var borte (den var bare revet av vegget, veggfestet lagde et trist hull i veggen som et minne), sammen med samtlige andre elektroniske duppeditter i leiligheten. Ja du leste riktig, samtlige, inkludert maskinen min:(:(:( Jeg trodde ikke på henne før jeg fikk hastet meg hjem selv. Bak leiligheten hvor det er tydelige spor etter en varebil av noe slag i gresset, har tyvene tydeligvis kvittet seg med gjenstander de allikevel ikke har valgt å ta med seg. Der fant jeg kabinettet, strippet for hardware. Alurammen som er igjen er totalt forvridd og oppripet, skulle nesten tro de hadde kjørt over hele kassa for faen. Jeg er målløs og dypt deprimert, men i en eller annen desperat form for frustrasjon fikk jeg i alle fall tatt et bilde av det som er igjen av dette en gang så lovende prosjektet.

 

Jeg takker alle tilhengere for mange pene ord, farvel ALUminous, R.I.P :sick:

 

Se bildet her...

Endret av Caliber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...