Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette ser rett og slett fantastisk ut.. Kan vel ikkje kalle det eit kabinett lenger? kunst er vel eit betre ord.. :grin:

 

Liker det med vidtene under kabinettet kommer nok til å senke temp.en litt, du har vel ikkje tenkt noke på ei hdd kjøling og?

 

Dette blir bra Haakon! Keep up the good work man :thumbup:

Lenke til kommentar
Dette ser rett og slett fantastisk ut.. Kan vel ikkje kalle det eit kabinett lenger? kunst er vel eit betre ord.. :grin:

 

Liker det med vidtene under kabinettet kommer nok til å senke temp.en litt, du har vel ikkje tenkt noke på ei hdd kjøling og?

 

Dette blir bra Haakon! Keep up the good work man :thumbup:

 

Harddiskene får nok kjølt seg nok av de 2 stk. 80mm noctuaene i front, så ingen planer der enda nei. Kunne sikkert funnet på noe, men nå vil jeg snart kunne nyte kassa litt selv og!

 

At du annser prosjektet mitt som kunst likte jeg meget godt ;)

Lenke til kommentar
Veldig pent detta, men hvorfor viftegrill på inni kabinettet?

 

Fordi jeg syns det er pent, som du jo tydeligvis er enig i?:)

Hehe, joda, men ytelse foran utseende, ihvertfall når det er inni kabinettet og vanskelig å se:P

 

Der er vi forskjellige, jeg likestiller utseende med ytelse, og hvis du påstår at det å ha grillen inne i kabinettet vil ha en målbar effekt på ytelse ber jeg pent om noe form for kilde som kan støtte din påstand.. :)

Lenke til kommentar
Perfeksjonist? Du? Næsj! :tease:

 

Slapp av, jeg kommer i alle fall ikke til å titte under der for å se om du har dekket til viftene. :p

 

Vi leker jo ikke perfeksjonering her heller da, skal det værra så skal det værra! :)

 

Etoel: Takk skal du ha, frihånd er no' dritt! Neste som skal få smake på dremelen er kassa di... :cool:

Lenke til kommentar

Da hadde bare jeg tenkt å pirke litt: "det er da en liten smule pussing av kantene som gjennstår hvis du skal være perfesjonist, men egentlig spiller det ingen rolle siden grillen ikke er synlig, kun til beskytelse. Bra arbeid, ble fine fasonger"

 

Edit: Støtter forslaget av hevingen av hjulene, virker som det er litt lite plass å gå på.

Endret av Klekkus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...