LockBreaker Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Gleder meg til bilder. Sleevingen min fikk jeg ikke helt tak på. Men det ble da ikke så verst. Blir fint å se hvordan en profesjonell gjør det. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Gleder meg til bilder. Sleevingen min fikk jeg ikke helt tak på. Men det ble da ikke så verst. Blir fint å se hvordan en profesjonell gjør det. Kan slenge opp et bilde av alt jeg har sleevet hvis det er ønskelig som en teaser? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Her kommer en liten "teaser" Endret 1. mars 2008 av Caliber Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Mange takk. Sikkert en del arbeid som ligger bak det der? Ble utrolig pent. Kler kabinettet ditt sinnsykt bra. Den tiden du brukte på det var i helt klart verdt det. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Mange takk. Sikkert en del arbeid som ligger bak det der? Ble utrolig pent. Kler kabinettet ditt sinnsykt bra. Den tiden du brukte på det var i helt klart verdt det. Takker, tok en del tid ja, men syns resultatet ble bra selv. Det er noen kabler der som ikke bare er sleevet med loddet på div. motstander for led etc., og sånt gjør ikke at arbeidet tar kortere tid for å si det sånn... Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Da var det ny update! Kos dere med dette mens jeg sitter og river meg i håret etter pakken min som fortsatt er hos tollen Sjekk ut updaten her! Endret 1. mars 2008 av Caliber Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Holder på å svime av akkurat nå. Skal redigere post etter jeg har vært inne å sett på updaten. Kommer som edit. Gleder meg sykt atm. :!: EDIT: Da har jeg vært inne og sett. Og må si jeg er rimelig godt fornøyd! Blir utrolig bra. Må bare si til lykke Caliber, for dette er det ikke mange som får til. Gleder meg mer og mer til du blir ferdig. (Selv om det er fryktelig spennende å se på de jevnelige updatene dine) Endret 1. mars 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ikke værst Hva lakkerte du inverterne med? Sprayboks? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Holder på å svime av akkurat nå. Skal redigere post etter jeg har vært inne å sett på updaten. Kommer som edit. Gleder meg sykt atm. :!: Tusj Skal se om fargen smitter av, så får de i såfall et lag fra sprayboksen. De vil uansett ikke synes, så det ikke ingen prioritet Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Holder på å svime av akkurat nå. Skal redigere post etter jeg har vært inne å sett på updaten. Kommer som edit. Gleder meg sykt atm. :!: EDIT: Da har jeg vært inne og sett. Og må si jeg er rimelig godt fornøyd! Blir utrolig bra. Må bare si til lykke Caliber, for dette er det ikke mange som får til. Gleder meg mer og mer til du blir ferdig. (Selv om det er fryktelig spennende å se på de jevnelige updatene dine) Det varmer med så entusiastiske svar, det må jeg virkelig si Så lenge den jævla pakken kommer snart, så nærmer det seg jo montering da (dog med museskritt:)) Jeg er jo en perfeksjonist, så det får heller ta sin tid! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Bra du holder oppe samme standaren på loggen som det var på forumet når vi holdt på. For å si det sånn så overser du ikke detaljer. Sleevingen var foresten prikkfri. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Bra du holder oppe samme standaren på loggen som det var på forumet når vi holdt på. For å si det sånn så overser du ikke detaljer. Sleevingen var foresten prikkfri. Ja det var tider der, sleng deg på et nytt prosjekt du og så får vi opp aktiviteten her! Takk for pene ord, kassa skal være "perfekt" når jeg gir meg Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Kan ikke klage på dette nei. Gleder meg til å se fortsettelsen! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Teaser: Nå er nytt skjermkort og fulldekkende vannblokk bestilt. Jeg har også begynt å kutte ut til grill i bunn av kabinettet og montert hjulene. Så langt lover det godt for eyecandy til neste update (som bør komme snarlig). Så dere er kanskje spent på hva slags skjermkort og blokk jeg har skaffet meg...? Ta en titt på de vedlagte bildene for en liten smakebit... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Står i stil med kabinettet de delene der ja! Du har ikke vudert 9-serien til nVidia da? Gleder meg til neste update Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Står i stil med kabinettet de delene der ja! Du har ikke vudert 9-serien til nVidia da? Gleder meg til neste update Prøver du å få meg til å bruke ENDA mer penger nå...?! Vel, å legge ut spenn nok til å brødfø en liten afrikansk landsby for et skjermkort har aldri vært min stil, får ultra-kortet til en god pris brukt, ellers hadde det aldri vært aktuelt for meg å gå til innkjøp av et slikt kraftverk av et kort... Men takk for komplimentet, ser frem til å få mekka sammen vidunderet! Lenke til kommentar
etoel Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Lover å vente i hvertfall 30 minutter etter du har fått kortet med å peke på et som er bedre Haakon ;-) Du kommer til å bli kjempefornøyd! Nydelig GPU block, passer veldig bra inn. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det var på ingen måte et forsøk på å få deg til å bruke enda mer penger, bare et tips Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Det var på ingen måte et forsøk på å få deg til å bruke enda mer penger, bare et tips Må da være lov å spøke litt da, hehe! Etoel: Jo takk, 30min med fornøyelse over et godt kjøp burde holde i massevis Tror det blir meget bra jeg og, må bare få kutta ferdig så jeg kan montere snart. Lenke til kommentar
hax2kon Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Gratulerer med kjøpet av et skikkelig skjermkort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå