Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette blir jo bare bedre og bedre Håkon!

 

Men nå er jeg skikkelig utolmodig etter å se vannkjølingen montert, temperaturer og slikt ... :cool:

 

Jo takk, begynner å klø veldig i fingrene selv, venter spent på siste pakke fra performance, da har jeg ingen unnskylding lenger for å ikke montere :)

 

@ MrBBs: Jeg skal uansett ha en fillporti bunn for tømming og, så vi får se hvilken som havner i topp :) Btw, led'en i tanken er ikke blå, men hvit, det er nok bildet som lurer deg litt!<

 

@ LockBreaker: Takk skal du ha. Selvfølgelig er det mulig, men blir lite arbeid frem til kommende helg, kjæresten min skal ta mandlene :ohmy: Har nok ikke pakken før over helgen uansett, men skal se om jeg får tatt noen bilder.

Lenke til kommentar

Da var det ny update gikk, og på en ukedag! :ohmy:

 

Jeg vet at mange av dere begyner å bli utålmodige mht. på å få sett vannkjølingen i gang, men husk; jo lenge ventetiden er jo bedre blir nytelsen :) Jeg kan forresten røpe at min nye prosessor og hovedkort er blitt veldig glade i hverandre, jeg booter 4ghz med BOXED KJØLER DEFAULT VCORE (1.25)! :dribble:

 

TA EN TITT HER!

Lenke til kommentar
Det ser ut som om det blir kjempebra å ha den grillen nederst der. :)

 

God kjøling vil det nok gi også, siden du skal plassere vifter der. ;)

 

Beklager dersom denne posten ble litt rar. Er fryktelig trøtt akkurat nå. :wee:

 

Ves å fjerne vifte i sidedøren og plassere to i bånn, får jeg mindre støy samt en bedre flow over hovedkortet og gpu. Ikke minst ser det bra ut også, og gir muligheter for ekspansjon til en dobbel rad hvis det skulle bli aktuelt i fremtiden.

Lenke til kommentar
Blir pent med den grillen nederst!

 

Men hvorfor vil du ha viftene på utsiden (under) og ikke inne i kabinettet?

 

Stå på, gleder meg til temps og slikt ... :cool:

 

Viftene vil jeg ha på utsiden av kabinettet fordi jeg kan mht. høye når jeg får montert hjul på kassa, samt at det vil se mye penere ut mht. grillen. Mulig jeg lager noe "boks" for å skjule viftene, men det er ikke noe prioritet med det første. Etter neste pakke skal hjul monteres samt kutte ut til grillen i bånn, så er det montering av vannkjølingen!

Lenke til kommentar
Hvor stabilt er det på 4ghz?

 

E-serien booter på alt, men mange er veldig vanskelig å få prime\orthos\occt stabile, selvom de er stabile i spill og 3dmark i flere døgn.

 

Har som sagt bare bootet, ikke prøvd noe form for stabilitetstesting (kommer uansett ikke til å klokke skikkelg før jeg har den på vann). Kjørt stabilt på 3.6ghz i en uke eller så nå.

Lenke til kommentar

En liten oppdatering til dere trofaste fans:

 

Min siste pakke er fortsatt i tollen, forhåpentligvis får jeg den tidlig neste uke og får montert hjul/kuttet ut til radgrill i bunn. Når så maskinen er montert opp med vannkjølingen får vi se om en vifte i sidedøren blir nødvendig mht. temperaturer.

 

jeg har dog ikke ligget på latsiden! Har sleevet og loddet alt mulig av kabler som skal i kassa, så forhåpentligvis blir det et godt inntrykk... Håper dere venter spent på resultatet?;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...