I.A.G. Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg kan godt kaste inn en link til siste oppdatering her i tråden, men det er da strengt talt bare å skrolle seg ned fra førstesiden. MEN, your wish is my command Så lenge du bare har en side i loggen, så er det ikke så farlig, men når du begynner å få flere sider hadde det vært fint. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg kan godt kaste inn en link til siste oppdatering her i tråden, men det er da strengt talt bare å skrolle seg ned fra førstesiden. MEN, your wish is my command Så lenge du bare har en side i loggen, så er det ikke så farlig, men når du begynner å få flere sider hadde det vært fint. Notert Lenke til kommentar
TordO Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Dette ser bra ut Haakon Må få oppdater arbeidsloggen min, og gjort noe ut av den Keep it coming;) Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Dette ser bra ut Haakon Må få oppdater arbeidsloggen min, og gjort noe ut av den Keep it coming;) Likewize, den harde kjerne må holde worklog-kategorien i live! Lenke til kommentar
Gromtallegs Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 blir bare bedre og bedre det her nice med at pumpa er satt sammen osv! Jeg kommer og stjeler senga de med alle delene i natt! Prepare!. Kiip za Gudd vørk øpp! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Ny update, denne gangen med utkutt til radiator, ramkjølermod og mer snacks! Updaten finner du her! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ble jo råbra det der! Er det en slik du har på toppen? http://www.sidewindercomputers.com/arast3xalbla.html Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Ble jo råbra det der! Er det en slik du har på toppen? http://www.sidewindercomputers.com/arast3xalbla.html Samme design, men min grill er fra AC - Aquacomputer. Så snart de nye grillene er i hus monterer jeg hele kjølingen for testing Må snart få ut fingert mht. sidevindu også! Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nice, ser ut til at du får nok radiatorkapasitet i alle fall! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Nice, ser ut til at du får nok radiatorkapasitet i alle fall! Tror ikke det blir noe problem nei, vekt derimot, det blir et problem med mindre jeg begynner å trene manualer snart Endret 28. januar 2008 av Caliber Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Tror ikke det blir noe problem nei, vekt derimot, det blir et problem med mindre jeg begynner å trene manualer snart Hehe, slår du mine 18 kg enda? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Tror ikke det blir noe problem nei, vekt derimot, det blir et problem med mindre jeg begynner å trene manualer snart Hehe, slår du mine 18 kg enda? Jeg tror jeg slår dine 18kg lett, og det uten vann! Lenke til kommentar
drbo Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Dette blir kjempebra Håkon! Super finish på utskjæringene, forbilledlig ... Men du slår ikke mine 30kg enda Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Dette blir kjempebra Håkon! Super finish på utskjæringene, forbilledlig ... Men du slår ikke mine 30kg enda Så kommer den "feiteste" av oss å ødelegger skrytinga nå Nei, jeg tar nok ikke deg på vekt..enda Takk for kommentar! Etter mail til tollvesenet er erstatningsgrillene fra Danmark endelig ute av tollen og på vei til meg. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ser meget pent (og dyrt) ut detta! Stå på! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Ser meget pent (og dyrt) ut detta! Stå på! Takk skal du ha, får håpe innvesteringen lønner seg i lengden! Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Takk skal du ha, får håpe innvesteringen lønner seg i lengden! Hehe, jeg tror nok dessverre hardware er noe av det dårligste du kan putte pengene i med tanke på verditap. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Takk skal du ha, får håpe innvesteringen lønner seg i lengden! Hehe, jeg tror nok dessverre hardware er noe av det dårligste du kan putte pengene i med tanke på verditap. Nå tenkte jeg ikke rent økonomisk når jeg sa "lønne seg", valua kan måles i så mangt min venn Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Da var de nye grillene fra vcore mottatt! Kvaliteten er bedre, men malingen flasser veldig lett. Ville ikke anbefalt grillene igjen da kvaliteten ikke gjenspeiles i prisen i mine øyne... Pakke med noen fler nipler og overgang på vei fra microplexo også, men nå er det slutt på pengebruken og tid for montering! Jobber hele kommende helg, men forhåpentligvis får jeg tid til å mekke og styre litt.. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Da var nytt hovedkort og prosessor i hus, selvfølgelig med overklokking i tankene. Vi snakker om et stk. C2d E8400 på 3ghz med 45nm-teknikk, samt et stk. asus p5k Premium. Har ikke fått hentet hk'et enda, men ser frem til å få kost meg litt på søndagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå