Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd

Anbefalte innlegg

Jeg kan godt kaste inn en link til siste oppdatering her i tråden, men det er da strengt talt bare å skrolle seg ned fra førstesiden. MEN, your wish is my command :thumbup:

Så lenge du bare har en side i loggen, så er det ikke så farlig, men når du begynner å få flere sider hadde det vært fint. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kan godt kaste inn en link til siste oppdatering her i tråden, men det er da strengt talt bare å skrolle seg ned fra førstesiden. MEN, your wish is my command :thumbup:

Så lenge du bare har en side i loggen, så er det ikke så farlig, men når du begynner å få flere sider hadde det vært fint. ;)

Notert :thumbup:

Lenke til kommentar
Dette blir kjempebra Håkon!

Super finish på utskjæringene, forbilledlig ...

Men du slår ikke mine 30kg enda :cool:

Så kommer den "feiteste" av oss å ødelegger skrytinga nå :)

Nei, jeg tar nok ikke deg på vekt..enda :ph34r: Takk for kommentar!

Etter mail til tollvesenet er erstatningsgrillene fra Danmark endelig ute av tollen og på vei til meg.

Lenke til kommentar
Takk skal du ha, får håpe innvesteringen lønner seg i lengden! :)

Hehe, jeg tror nok dessverre hardware er noe av det dårligste du kan putte pengene i med tanke på verditap. :p

Nå tenkte jeg ikke rent økonomisk når jeg sa "lønne seg", valua kan måles i så mangt min venn :)

Lenke til kommentar

Da var de nye grillene fra vcore mottatt! Kvaliteten er bedre, men malingen flasser veldig lett. Ville ikke anbefalt grillene igjen da kvaliteten ikke gjenspeiles i prisen i mine øyne...

Pakke med noen fler nipler og overgang på vei fra microplexo også, men nå er det slutt på pengebruken og tid for montering! Jobber hele kommende helg, men forhåpentligvis får jeg tid til å mekke og styre litt.. :dremel:

Lenke til kommentar

Da var nytt hovedkort og prosessor i hus, selvfølgelig med overklokking i tankene. Vi snakker om et stk. C2d E8400 på 3ghz med 45nm-teknikk, samt et stk. asus p5k Premium. Har ikke fått hentet hk'et enda, men ser frem til å få kost meg litt på søndagen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...