Gromtallegs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Så nice ut med vannkjølinga ja , et svært vellykket prosjekt dette! Blir bra med flere updates etterhvert,stå på videre caliber . btw.... var sjokoladen fra netshop god :O , jeg og vil ha! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Så nice ut med vannkjølinga ja , et svært vellykket prosjekt dette! Blir bra med flere updates etterhvert,stå på videre caliber . btw.... var sjokoladen fra netshop god :O , jeg og vil ha! Sjoko'en var dødsbra! Hyggelig at du liker prosjektet! Se frem til neste update, den blir ubeskrivelig stor og omfattende... Lenke til kommentar
TurboLag Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Veldig clean casemod Bra gjennomføring av fargevalg og Gleder meg til å se hvordan den færdige vannkjølingen blir Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Veldig clean casemod Bra gjennomføring av fargevalg og Gleder meg til å se hvordan den færdige vannkjølingen blir Jo takk, du er ikke den eneste som gleder deg! Nå ødela jeg tommelen min ved bytte av vifte i htpc'en til mor og far i dag (skar med ganske kraftig på en alu-ribbe), så får leges til det blir dremling, hehe... Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Du har ikke tilfeldigvis peiling på hvor lenge det er til ny update? gleder meg som en unge Ser veldig bra ut Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Du har ikke tilfeldigvis peiling på hvor lenge det er til ny update? gleder meg som en unge Ser veldig bra ut Tilfeldigvis har jeg nok det Venter som sagt på mer slange som burde være her innen neste helg, samt to stk. griller fra Danmark. Demonterer ikke PC-en for kutting før alt er på plass. Forhåpentligvis får jeg jobbet en del neste helg, så så du skal ikke se bort ifra en update på søndag, om ikke mer enn en teaser på hvordan arbeidet går fremover Hyggelig at folk gleder seg, det gir meg motivasjon! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Så mye snacks! Dette er bare nødt til å bli bra! Stå på videre! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Så mye snacks! Dette er bare nødt til å bli bra! Stå på videre! Håper dette blir bra ja, skal holde dampen oppe så se frem til update! Lenke til kommentar
nim0z Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Finfint. gleder meg til å se maskinen din med vannkjølinga montert Kostet det ikke mange høvdinger for tolla av pakkene fra performance pcs og vcore ? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Finfint. gleder meg til å se maskinen din med vannkjølinga montert Kostet det ikke mange høvdinger for tolla av pakkene fra performance pcs og vcore ? Blir bra det her ja, sitter og tvinner tomlene mens jeg venter på de to siste pakkene... Toll er jo sjelden mange "høvdinger", men noe penger blir det jo. Så lenge jeg i utgangspunktet var klar over hva dette ville koste meg, kan jeg jo faen meg ikke klage i ettertid da.. Endret 13. januar 2008 av Caliber Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Forvent en update i løpet av helgen.... Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Da var update på plass! Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Det så jo meget bra ut det der. Gleder meg til å se resten. ^^ Jeg for min del har montert en katode i dag. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Det så jo meget bra ut det der. Gleder meg til å se resten. ^^ Jeg for min del har montert en katode i dag. W00t. det er da noe! Gårsdagen gikk med til å gjøre med kjent med stikksagen, noe som gikk hardt utover et v1000 jeg har stående til neste prosjekt... Med andre ord, sidevindu og utkutt til radiatoren bør være ferdig i løpet av uken. Noen fler som har noen kommentarer? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Skikkelig nice! EDIT: Aquastreamen lignet litt på en eheim pumpe på denne skjermen Endret 20. januar 2008 av todda7 Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Skikkelig nice! Hvilken Eheim pumpe er det? Ultra, skal det være så skal det være! Lenke til kommentar
drbo Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Blir bra dette Caliber, følger spent med ... Erfaringer med stikksagen? Hvilket sagblad bruker du? Og til slutt, fint om du kan legge ut en link direkte til siste post i arbeidsloggen din her i kommentarloggen din, da blir det letter å følge med Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Bare å trykke på linken i signaturen hans det ("~Prosjekt ALUminous~"). Så husker du jo hvilken "update" du las sist? Mye bra arbeid du har gjort Caliber, og ikke minst møysommelig! Casemod er råkjekt, du finner knapt noe annet som er gøyere Driver selv å modder på mitt herlige Lian Li, så får se om jeg kan hente noe inspirasjon herfra (noe jeg helt sikkert kan, hehe). Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Blir bra dette Caliber, følger spent med ... Erfaringer med stikksagen? Hvilket sagblad bruker du? Og til slutt, fint om du kan legge ut en link direkte til siste post i arbeidsloggen din her i kommentarloggen din, da blir det letter å følge med Jo takk, syns det blir ganske bra jeg og! Nå er kabinettet strippet og klart for kutting av hull til radiator og sidedør. I helgen har jeg også fått moddet et v1000 jeg har stående med trippel rad-grill i topp, samt enkel rad-grill inne i kabinettet. Dette blir sannsynligvis en egen logg, så røper meg ikke med noen bilder enda. Denne maskinen blir også vannkjølt! Stikksag er ikke noe presisjonsverktøy, men for grove utkutt i rette linjer er den meget effektiv. Mitt råd er å holde seg godt innenfor malen når en kutter, og heller bruke dremel for presisjon og håndsliping som siste finish. Bladene jeg bruker er beregnet på aluminium og er fra Bosch. De er å finne hos clas ohlson landet rundt. Jegk an godt kaste inn en link til siste oppdatering her i tråden, men det er da strengt talt bare å skrolle seg ned fra førstesiden. MEN, your wish is my command Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Bare å trykke på linken i signaturen hans det ("~Prosjekt ALUminous~"). Så husker du jo hvilken "update" du las sist? Mye bra arbeid du har gjort Caliber, og ikke minst møysommelig! Casemod er råkjekt, du finner knapt noe annet som er gøyere Driver selv å modder på mitt herlige Lian Li, så får se om jeg kan hente noe inspirasjon herfra (noe jeg helt sikkert kan, hehe). Takker, det hjelper ikke å gjøre noe fort og gæli! Casemodding er kjempegøy ja, bare synd det er et såpass lite miljø her på hw (en lei tendens som gjelder det meste som er mer ekstremt enn basic pc-saker her på forumet etter at overklokking.no døde ut.. ) Men-men, det får vi gjøre noe med hvis ingen andre gjør det! Ta gjerne kontakt hvis du trenger noen råd/tips, alltid gøy å hjelpe til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå