Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd

Anbefalte innlegg

Ikke bare stjeler du all hardwaren min, men nyter både netshopsjokoladen og ølen min.

*Lukter at det er noen som har hørt på min erfaring i "hjelp til å velge deler" tråden.*

:no:

Neida. Som tidligere nevnt, skikkelig eye-candy dette her. Og men den hw'en inni kommer alt til å stå i harmoni og beste velstand :yes:

8676364[/snapback]

Jo takk, så langt liker jeg det jeg ser ;) Noe kritikk forresten?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei igjen! Begynner å bli en stund siden nå, har jo måttet leke meg litt med nye ALUminous :) Skal få mekket en update med sidepanel/update på viftestyringen etterhvert, men gir ingen dato enda.

Har forsåvidt "skjult" alle bilder i tidligere updates i selve loggen så den ikke tar så uhorvelig lang tid å loade!:)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
Ikke bare stjeler du all hardwaren min, men nyter både netshopsjokoladen og ølen min.

*Lukter at det er noen som har hørt på min erfaring i "hjelp til å velge deler" tråden.*

Neida. Som tidligere nevnt, skikkelig eye-candy dette her. Og men den hw'en inni kommer alt til å stå i harmoni og beste velstand :yes:

8676364[/snapback]

8677143[/snapback]

Kritikk? Vel, det eneste er UV-Lysene som jeg ikke liker, og det er det eneste som ikke er perfekt. Nå må vel UV-Lys til for alle effektene, men det ødelegger alikevel det som ellers kunne vært en kobinasjon av verdens fineste, tøffeste, og funskjonelle kabinett. Står alikevel på top 1.5 hos meg:P

Kjempe worklog og prosjekt - stå på!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

8676364[/snapback]

8677143[/snapback]

Kritikk? Vel, det eneste er UV-Lysene som jeg ikke liker, og det er det eneste som ikke er perfekt. Nå må vel UV-Lys til for alle effektene, men det ødelegger alikevel det som ellers kunne vært en kobinasjon av verdens fineste, tøffeste, og funskjonelle kabinett. Står alikevel på top 1.5 hos meg:P

9081113[/snapback]

Hei Todda!

Beklager sent svar, men nå er jeg altså endelig hjemme fra ferie. Jeg har en hektisk periode forran meg med jobb og skole, men skal se om jeg får i det miste laget et sidevindu. Når sant skal sies tror jeg kanskje det nærmer seg slutten for ALUminous, og jeg vurderer faktisk å selge kabinettet for å komme meg videre til nye prosjekter. Men det har vært en spennende tid, og at dette er min første mod slo meg faktisk ikke før nå :) Ingenting er avgjort enda. så jeg trekker meg tilbake til tenkeboksen. Takk til alle dere som har fulgt med på prosjektet så langt, jeg kommer med en endelig avgjørelse om ikke så alt for lenge.

Lenke til kommentar

8676364[/snapback]

8677143[/snapback]

9081113[/snapback]

Hei Todda!

Beklager sent svar, men nå er jeg altså endelig hjemme fra ferie. Jeg har en hektisk periode forran meg med jobb og skole, men skal se om jeg får i det miste laget et sidevindu. Når sant skal sies tror jeg kanskje det nærmer seg slutten for ALUminous, og jeg vurderer faktisk å selge kabinettet for å komme meg videre til nye prosjekter. Men det har vært en spennende tid, og at dette er min første mod slo meg faktisk ikke før nå :) Ingenting er avgjort enda. så jeg trekker meg tilbake til tenkeboksen. Takk til alle dere som har fulgt med på prosjektet så langt, jeg kommer med en endelig avgjørelse om ikke så alt for lenge.

9269443[/snapback]

Hvor mye$? :innocent:

Lenke til kommentar

8676364[/snapback]

8677143[/snapback]

9081113[/snapback]

Hei Todda!

9269443[/snapback]

Hvor mye$? :innocent:

9269566[/snapback]

Det har jeg ærlig talt ikke tenkt på enda, kontakt meg på msn ([email protected]) hvis du er interessert!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har jeg altså bestemt meg for å selge ALUminous, for å kunne komme med videre til neste prosjekt er et nødvendig rent økonomisk. Så med mindre jeg klarer å oppdrive nok penger til å starte et nytt prosjekt i tillegg til ALUminous, anser jeg prosjektet avsluttet. Så takk til alle som har fulgt med gikk meg tilbakemelding langs veien! Jeg kommer til å legge ut en annonse på bruktmarkedet, men det er ingenting i veien for å kontakte meg på msn/PM hvis du skulle være interessert. Nåvel, vi snakkes i neste prosjekt! :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Vil takke alle som har stemt på prosjektet så lang, veldig hyggelig at prosjektet mitt fortsatt henger høyt hos noen av dere :) Selv om prosjektet er offisielt avsluttet, vil jeg nok komme tilbake hvis jeg bestemmer meg for noe sprell etter eksamenstider. Har også nytt prosjekt på gang om ikke så lenge, men i stedet for å preike om hva som kommer, får det vente til jeg faktisk har noe å by på ;) Igjen, takk!

Vil takke alle som har stemt på prosjektet så langt, veldig hyggelig at prosjektet mitt fortsatt henger høyt hos noen av dere :) Selv om prosjektet er offisielt avsluttet, vil jeg nok komme tilbake med update hvis jeg bestemmer meg for noe sprell etter eksamenstider. Har også nytt prosjekt på gang om ikke så lenge, men i stedet for å preike om hva som kommer, får det vente til jeg faktisk har noe å by på ;) Igjen, takk!

Lenke til kommentar

Ble vakkert det kabinettet ditt ja. ;)

Hva er det egentlig som vises på den temperaturmåleren? Er det CPU-temp, eller er det lufttemperaturen inni kabinettet? Vet ikke om det er nevnt tidligere, men så det ikke da jeg kikket gjennom loggen...

Og: du har visst laget en dobbeltpost ovenfor... :roll:

Lenke til kommentar
Ble vakkert det kabinettet ditt ja. ;)

Hva er det egentlig som vises på den temperaturmåleren? Er det CPU-temp, eller er det lufttemperaturen inni kabinettet? Vet ikke om det er nevnt tidligere, men så det ikke da jeg kikket gjennom loggen...

Og: du har visst laget en dobbeltpost ovenfor... :roll:

Tenker du på musketeere i front? Den viser hastigheten til cpu-vifta, temperaturen i selve kabinettet, samt lyd ut fra lydkortet i form av en dansende måler :)

Lenke til kommentar
Tenker du på musketeere i front? Den viser hastigheten til cpu-vifta, temperaturen i selve kabinettet, samt lyd ut fra lydkortet i form av en dansende måler :)

Var den jeg tenkte på ja ;)

Takk for svar! :)

Ingen som tilfeldigvis vet om et sted man kan få kjøpt lignende målere løst? :hmm:

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...