Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker så mye for hyggelige tilbakmeldinger! Nå er det så lenge siden jeg lodda de motstandene til bulgin-bryteren, så det husker jeg ikke. Men det jeg husker er at den grønne, røde og blå bulgin-knappene med led trekker forskjellig volt. Hvilken knapp skal du bruke, så skal jeg prøve å finne en løsning?

Lenke til kommentar
Han skal ha samme som deg tenker jeg, hvis jeg husker riktig, så er det et grønt theme på modden hans ;)

Uansett, to the update: Perfekt .

Du kan få noen flere ord av meg: Nydelig, Dritkult, Drittunge.. :p

8605763[/snapback]

Perfekt er vel ikke akkurat konstruktiv kritikk da?:) Men for all del, noe mer positiv tilbakemelding tror jeg det skal letes lenge etter! :p

Lenke til kommentar

Det ble ikke så konstruktivt nei, men jeg fant ikke ord :p Hva skal man si på det der da? Du gjennomfører fargene i prosjektet helt utmerket, grønt all the way! OG, det er stilfullt, ryddig, og ikke minst kult. Viftestyringa har du retta på tre ganger, det ble bare bedre og bedre! Du er proff til å rydde etter deg, inni kabinettet er det jo helt strøkent!

Lenke til kommentar
Det ble ikke så konstruktivt nei, men jeg fant ikke ord :p Hva skal man si på det der da? Du gjennomfører fargene i prosjektet helt utmerket, grønt all the way! OG, det er stilfullt, ryddig, og ikke minst kult. Viftestyringa har du retta på tre ganger, det ble bare bedre og bedre! Du er proff til å rydde etter deg, inni kabinettet er det jo helt strøkent!

8605828[/snapback]

Du gjør meg forlegen, takk! :love:

Lenke til kommentar

Oi!

Nå har typen virkelig fått fingen ut!

Nydelig HW og enda penere oppsett på pulten.

Et tips, hvis du ikke allerede har gjort det, sett de grønne

plexiskivene på en drill og slip ogpoler de. Da blir de rundere

og blankere ;)

Hva mer har du i sikte?

Petter

Lenke til kommentar

Jeg er bare helt målløs.....det må være den beste kablinga jeg har sett i et kabinett hittil. Det er jo ikke en eneste kabel jo....! Og jeg trodde at jeg var ryddig og pertentlig, men her har jeg jammen meg fått meg en "makker"..... :thumbup:

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar
Oi!

Nå har typen virkelig fått fingen ut!

Nydelig HW og enda penere oppsett på pulten.

Et tips, hvis du ikke allerede har gjort det, sett de grønne

plexiskivene på en drill og slip ogpoler de. Da blir de rundere

og blankere ;)

Hva mer har du i sikte?

Petter

8606303[/snapback]

Jeg kommer nok til å få de polert ja, men de ble faktisk overraskende runde på frihånd, kudos til meg :) Neste skritt er å få viftestyringen mer integrert, altså så den ikke står så langt ut og sidedør for nå. Når det er gjort får jeg tenke videre.

Rayline: Takker, ble ganske så fornøyd ja :) Håper du følger med videre makker!

Lenke til kommentar

Klikket meg innom når jeg så linken i signaturen din i ett eller annet topic.

Det var bare helt fantastisk. Ble egentlig veldig inspirert til å gjøre noen små endringer på mitt eget kabinett selv nå. (Men posten er selvfølgelig godt i gang med å kødde pakka med hovedkortet mitt så langt vekk som mulig. Det ender vel opp på Tahiti eller noe i den duren.)

Lenke til kommentar
Klikket meg innom når jeg så linken i signaturen din i ett eller annet topic.

Det var bare helt fantastisk. Ble egentlig veldig inspirert til å gjøre noen små endringer på mitt eget kabinett selv nå. (Men posten er selvfølgelig godt i gang med å kødde pakka med hovedkortet mitt så langt vekk som mulig. Det ender vel opp på Tahiti eller noe i den duren.)

8629253[/snapback]

Flott å høre, at prosjektet mitt inspirerer liker jeg å høre! Du får ta dremelen fatt og lage deg en arbeidslogg når posten får ut fingern ;)

Lenke til kommentar

Ikke bare stjeler du all hardwaren min, men nyter både netshopsjokoladen og ølen min.

*Lukter at det er noen som har hørt på min erfaring i "hjelp til å velge deler" tråden.*

:no:

Neida. Som tidligere nevnt, skikkelig eye-candy dette her. Og men den hw'en inni kommer alt til å stå i harmoni og beste velstand :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...