Black Star Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) sctili Fint om dere heretter bruker litt flere ord når dere skal si hva dere synes om noe. Ett ords-innlegg er rimelig uinteressant for alle andre, og bryter strengt tatt med retningslinjene (spam/telleinnlegg). Endret 13. august 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 sctili Fint om dere heretter bruker litt flere ord når dere skal si hva dere synes om noe. Ett ords-innlegg er rimelig uinteressant for alle andre, og bryter strengt tatt med retningslinjene (spam/telleinnlegg). ..og for meg personlig er det vel ikke heller noe særlig givende, selv om det jo er et kompliment - så takk. Er mer interessert i å høre detaljer om HVA som er bra med prosjektet, ideer til hva folk kunne tenke seg, og spørsmål ang. prosjektet og det fremtidige modifikasjoner. Men for all del, er det noe dere vil si, så si det Jeg tåler kritikk, sålenge den er konstruktiv. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Flott arbeid, gleder meg til å se hva som skjer vidre. Likte den Viftestyringa :!: Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Takker darkX, hyggelig at du likte arbeidet mitt, ganske så fornøyd selv! Nå er bestillingen snart henteklar, så da blir det kjempeupdate etter installasjon av de forskjellige produktene. Skal også ta meg tid til å fikse ramme til LCD-skjermen, men drar muligens på hyttetur nå på fredag på ubestemt tid. God å høre at det fortsatt er folk som er interessert i prosjektet mitt her! Vil spesielt ha noen tilbakemeldinger på den oppdaterte 3d-modellen av hvordan jeg ser for meg prosjektet, så ikke nøl med å skrive noen ord! Skal også få tak i et bedre kamera, så herligheten kan dokumenteres bedre Endret 16. august 2005 av Caliber Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 nice work! virker som et bra prosjekt dette ser bra ut. gleder meg til og se mer. flott kabinett du holder på med også, lykke til! Xstract Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Takk, takk! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Sånn, da er jeg på vei til digital impuls for å hente bestillingen min, så snart blir det bildeupdate dere! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 UPDATE: Da var hovedposten oppdatert med stor-bestilling fra digital impuls/microplex! Enjoy. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Aiai dette ser kanon ut! skikkelig bra forklaringer og illustrerende bilder, og mye pågangsmot virker det som Dette blir meget bra min gode mann Endret 25. august 2005 av Mala Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Aiai dette ser kanon ut! skikkelig bra forklaringer og illustrerende bilder, og mye pågangsmot virker det som Dette blir meget bra min gode mann Takk, jeg prøver så godt jeg kan:) Skal sette igang med installasjon av utstyret nå, så får vi se hvordan resultatet blir etter hvert. Med andre ord; forvent bildeupdate snart! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 En av viftene fra digital impuls var defekte, så jeg må ned der igjen å bytte Venter derfor med bildeupdate til jeg har med ferdige resultater. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 (endret) *EDIT* Loggen er nå flyttet til "Arbeidslogger" under brukerbidrag-delen av forumet. Se første side for link, eller ta deg tiden å lete den frem selv Mvh, Caliber Endret 6. desember 2006 av Caliber Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Ser bra ut det der! MANGE vifter bak der ja En skikkelig stilig effekt er å tegne rundt kantene på alle kretskortene i pc'en. (HK, Skjermkort, TV-Kort etc. etc.) med en UV-tusj/penn, og så sette inn noen UV lys. En skikkelig stilig effekt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Ser flott ut sålangt, gleder meg til de "pro" bildene kommer Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Ser bra ut dette, men jeg hadde personlig satt pris på litt større thumbnails. Gleder meg til neste update kommer Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 SebRam: Husk at jeg bare har to vifter i bakkant + vifta i psu'en, så SÅ ille er det ikke Når jeg valgte å gå for et grønt theme i kabinettet, forkastet jeg all bruk av uv-katoder. Lyset jeg har nå overdøver nemlig all uv-effekt det måtte være. Men ellers har jeg vurdert forslaget ditt selv ja, og jammen ser det tøft ut! Mala: Det gjør jeg og. Skal høre med han i løpet av morgendagen, så får vi se hva har får tid. Kommer selvfølgelig ann på hvor opptatt fyren er da. Sigen: Ikke noe problem, større thumbnails skal du få Vil du at originalbildene jeg linker til skal lagres i større format også forresten...? Setter pris på all tilbakemelding, virkelig! Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Ahh, blir ekstremt bra dette her! Godt å se folk som gidder å perfeksjonere Lian-Li'et sitt . Stå på! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Ahh, blir ekstremt bra dette her! Godt å se folk som gidder å perfeksjonere Lian-Li'et sitt . Stå på! Godt å se folk som gjør strevet å poste denne worklog'en verdt bryet! Gir meg ikke før jeg er helt fornøyd nei, så dette SKAL bli bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå