Caliber Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Dere har alle feil, muahahah Endret 21. november 2005 av Caliber Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Dette er en utrolig god mod. Men si meg, hvordan fungerte det verktøyet du laget hullene til knappene med? Så veldig pussig ut. Keep on moddin'! mvh. Marius E 5184323[/snapback] Jo tusen takk, keep on moddin'; thats 4 sho'! Har forresten fått advarsel fra photobucket.com, så mulig bildene "forsvinner" før måneden er omme... Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 det verktøyet så veldig ut som en hullstanse, av den manuelle typen. blir brukt i forbindelse med automasjonsskap (store "sikringsskap" med styringstavle til industrien) Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 det verktøyet så veldig ut som en hullstanse, av den manuelle typen. blir brukt i forbindelse med automasjonsskap (store "sikringsskap" med styringstavle til industrien) 5185057[/snapback] riktig, tadaaa! Syns du om prosjektet da? Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Dette er en utrolig god mod. Men si meg, hvordan fungerte det verktøyet du laget hullene til knappene med? Så veldig pussig ut. Keep on moddin'! mvh. Marius E 5184323[/snapback] Jo tusen takk, keep on moddin'; thats 4 sho'! Har forresten fått advarsel fra photobucket.com, så mulig bildene "forsvinner" før måneden er omme... 5185024[/snapback] Hva med å registrere deg, da får du alle funksjonene der pluss 1 Gb plass koster 9 dollar for 3 måneder. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Har forresten fått advarsel fra photobucket.com, så mulig bildene "forsvinner" før måneden er omme... 5185024[/snapback] Lag deg en til account Nå har jeg 3 stk til sammen Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 opprett en konto eller 10 på www.start.no...koster ingenting! Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 hvorfor bruker dere ikke forvirra da? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 jeg bruker ikke forvirra, men nå er jeg forvirra... Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 http://www.forvirra.com/upload/index.php En på forumet som laga den. så får du automatisk trykkbare tumbnails Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Litt Offtopic: Er du fornøyd med støydempingsmattene ? Hjalp de noe særlig ? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Litt Offtopic: Er du fornøyd med støydempingsmattene ? Hjalp de noe særlig ? 5186844[/snapback] Mener bestemt det er en minimalt lavere lyd fra pc'en nå, men syns enda ikke at en slik innvestering er verdt pengene. Mulig jeg forandrer syn når jeg får vannkjøling. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Prøv å fiks litt på plexi'n! Så litt ripete.. Men ellers veldig fint, men prøv å bland inn en farge til om du får det til! Blå f.eks.? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Prøv å fiks litt på plexi'n! Så litt ripete..Men ellers veldig fint, men prøv å bland inn en farge til om du får det til! Blå f.eks.? 5187250[/snapback] Det var bare en prøve sa han Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hvorfor skal han bruke blå? Det vil bryte stilen med grønt og svart only... Selv om de bryterne hadde vært dritfete om de hadde vært svarte Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Det er helt utelukket å bruke flere farger, holder meg som sagt til et theme, men takk for forslaget Knappene kunne blitt lakkert, men da ville jeg mistet den pene crome-effekten. Dessuten står de i stil med umbraco-skruene og eventuelt en crome-grill/ac reservoar. Lurer egentlig litt på dette, så spør dere; hvilken av disse brakettene tror dere vil gjøre seg best i toppanelet på kassa? Enda ikke funnet noe sort radiator-grill, så den blir nok crome. Sort bracket Hvit bracket Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Spørs vel litt hvordan du liker det.. Chrome er jo pent, men det vises litt godt. Svart er litt mer nøytralt, men kanskje på grensen til kjedelig. Har tenkt mye på akkurat det der selv også Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 svart chrom ? hm ville gått for chrom, med tanke på den grønne plexien og resten av themet. og spes. hvis du skal ha en krom grill forran. men nå kjenner du jo meg og chrom og da Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Er veldig usikker her, så setter pris på tilbakemeldinger Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Er veldig usikker her, så setter pris på tilbakemeldinger 5188764[/snapback] det var en tilbake melding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå