DJ-Sonic Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 hey. Mega bra arbeid you make the king proud, keep the good work going 5179449[/snapback] Litte nelif der skulle vel stått tera bra arbeid? 5179621[/snapback] ?? tera bra arbeid ? den skjønte jeg ikke helt men... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 FIne, fine knappene Fine, fine LCD'en Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 FIne, fine knappene Fine, fine LCD'en 5179800[/snapback] Kunne ikke sagt meg mer ening Men kunne du knipsa noen bilder av hele fronten nå? Spent se Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Pent, pent! De knappene er så pene, og lcd'n like pen Vil også ha et bilde av hele fronten! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Skal få tatt et slikt bilde i løpet av dagen jeg Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 (endret) UPDATE: OVERSIKTSBILDER AV KABINETTET Updaten finner du her Endret 20. november 2005 av Caliber Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Selv om det er en test, så viser det ihverttfall kor bra dette blir/er. Og det ser unektelig bra ut Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 hey hey hey Det var gutten sin det, det der blei drit fett kamerat Kjempe gode bilder, en fryd å se på de. Du har gjot en kjempe god jobb hitill. Bøyer meg i støvet og roper ut " the new king has arived " Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Fy faen det der bla bra Bare å ta av seg hatten for deg KUTGW Lenke til kommentar
chase Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 sinnsykt bra caliber, og dette er bare test kan bare si: sweet dude! Petter Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Nice! Kan ikke si annet enn at dette er fremragende modding, et av de bedre prosjektene på lenge. Tar litt tid, men det er bedre at du bruker tiden som din venn, enn at den straffer deg med at det ser dårligt ut Må få påpeke en ting; Det er ikke en vanlig knipetang du har brukt, det er en skiftesnøkkel Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Tusen takk for så positive tilbakemeldinger gutta, gir meg virkelig pågangsmot! Frem mot første desember må jeg nok lese en del til eksamen, så får jeg heller prøve å stå på en del mot januar og militæret. Men igjen; fryktelig hyggelig å høre at arbeidet mitt blir satt så pris på, virkelig! Noen innvendinger til designet eller annen kritikk tas imot med stor takk Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jess, fortjener en god pause no vettu! Inn i militæret du også ja? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) bare pent! Gleeeder meg til du får satt på sidedøra! Stå på! EDIT: Mente skjært ut til vindu på sidedøra;) Endret 21. november 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Et ord! DAMN! Et knall prosjekt bør vinne noe med det kabinettet der Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Jess, fortjener en god pause no vettu! Inn i militæret du også ja? 5181983[/snapback] err, får på sidedøra, eller får kuttet vindu i sidedøra, og SÅ satt den på? Lolliken: Tusen, tusen takk, så utrolig hyggelig å høre! Tror nok ikke jeg vinner noe nei, bortsett fra litt beundring fra dere gutta... Lenke til kommentar
reds Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Dette er en utrolig god mod. Men si meg, hvordan fungerte det verktøyet du laget hullene til knappene med? Så veldig pussig ut. Keep on moddin'! mvh. Marius E Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 heisann. Tar meg lov til å svare jeg Tror det fungerer som en hull sag uten drill. altså du boret førstet løpe hull i mitten også bruker du da enden på dette verktøyet som en hullsag, i steden for drill så bruker man da en skifnøkkel ol. Det blir utrolige fine hull ut av disse. jeg har sett dette verktøyet et eller annet sted før men kan ikke huske hvor. Og Caliber. correct me if I`m wrong Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Det er en hullsaks hvis jeg ikke tar feil. (så navn og bilde for noen sekunder sia ) Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Det er en hullsaks hvis jeg ikke tar feil. (så navn og bilde for noen sekunder sia ) 5184411[/snapback] Ja jeg og he he og du har helt rett, hull saks heter det nok ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå