Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ang. gravering har jeg fått en ide. Hva med å gå til innkjøp av et slik stativ til dremelen, og låse det i en høyde slik at graverinsstiften går ca. 1mm ned i plexiplaten? Da burde det være mulig å bevege selve plexi-platen slik at man får en jven gravering, hva sier dere?

5173343[/snapback]

bare for å ha sagt det, det er et drit fint stativ, en kamerat av meg har et slikt, bruker det til alt muligt dremling. og som vi vet så er jo dremel kommet for å bli :)

Lenke til kommentar

Nydeligt arbeid som vanlig Caliber, men av en eller annen grunn synes jeg dette så bedre ut enn før :hmm::tease:

Nei, spør til side, dette ser faktisk bedre ut enn det du har gjort så langt, noe som er positivt :thumbup:

Gratulerer med mer sponsing, vel fortjent.

Gleder meg som vanlig til neste update, håper det ikke er lenge til :w00t:

Lenke til kommentar
Nydeligt arbeid som vanlig Caliber, men av en eller annen grunn synes jeg dette så bedre ut enn før :hmm::tease:

Nei, spør til side, dette ser faktisk bedre ut enn det du har gjort så langt, noe som er positivt :thumbup:

Gratulerer med mer sponsing, vel fortjent.

Gleder meg som vanlig til neste update, håper det ikke er lenge til :w00t:

5173645[/snapback]

Hei sigen, hyggelig å se at du fortsatt henger med! Skal som sagt en tur til byen i morgen og titte på det overnevnte stativet til dremel samt en stikksag til utkutting av vinduet. Blir også spennende når sponsen fra 3dfxcool kommer, planen er å lage en liten plexiboks med et stand inne i kabinettet for temp-avlesning gjennom vinduet.

Og igjen, tusen takk for de pene ordene, meget hyggelig å høre at arbeidet mitt holder så høy kvalitet som du påstår!

Lenke til kommentar
Et lite tips på veien Caliber (du vet sikkert dette fra før)

hold godt på  plata og en stødig hånd på saga, det vibrerer litt kan man si og det er fort gjort å gjøre glipper her, bare så du er klar over det liksom.

5173685[/snapback]

Slikt har erfaring lært meg ja ;) Er jo heller ikke store katastrofen om en liten bit plexi blir "ødelagt", bare å prøve igjen det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...