DJ-Sonic Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 hello dude. vil bare si at detta er jo bare heeelt konge ass drit fint hitill hm, er spørsmål, driver å surrer rundt med en idee til neste prosjekt. den kassa di, åssen ser veggen ut på andre siden, altså der du ikke ser hardware ? er den helt svart der ? skruer duppe ditter osv. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 hello dude. vil bare si at detta er jo bare heeelt konge ass drit fint hitill hm, er spørsmål, driver å surrer rundt med en idee til neste prosjekt. den kassa di, åssen ser veggen ut på andre siden, altså der du ikke ser hardware ? er den helt svart der ? skruer duppe ditter osv. 5164026[/snapback] Heisann, så hyggelig å høre! Baksiden er helt sort ja, feset med 3 thumscrews i bakkant. Si ifra på msn hvis du trenger fler detaljer, jeg vil iallefall høre mer om det prosjektet ja... Men igjen; takk! Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 kan røpe at hvis jeg velger det kabinettet der så vil den veggen jeg snakket om koste meg ca 6 - 7000 kr thats it " he he kjempe flott, det skal jeg, har du noen link til det kabinettet ? litt OT her men tar en sjans å spør jeg kammerat, sorry ok Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 kan røpe at hvis jeg velger det kabinettet der så vil den veggen jeg snakket om koste meg ca 6 - 7000 kr thats it " he he kjempe flott, det skal jeg, har du noen link til det kabinettet ? litt OT her men tar en sjans å spør jeg kammerat, sorry ok 5164079[/snapback] Har uansett vært litt OT her til tider, så spiller ingen roller Stikk innom microplex og trykk deg frem til lian li pc71 du, der har du besistet mitt! Høres ut som en dyr sidedør, gi meg noen flere hint på msn du Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Dæven! Elsker de knappene dine. Nydelig kutting av hull til musketer og viftestyring! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 MEGET bra jobbe, igjen Blir flott å se dette monterte og under belysning Lenke til kommentar
chase Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 ble veldig bra dette her...du er flink til å borre beine hull, og få fine hull med dremel. gleder meg til å se hvordan fronten din blir og stå på! Petter Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Jo takk alle sammen! Nå jobber jeg store deler av dagen i morgen, så blir nok ikke så mye arbeid på pc'en da nei... Lenke til kommentar
phOn Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 dette blir kjempe bra! bra du er glad i sleeving, ser mye bedre ut da Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Angående den graveringa di, er ikke det mulig å gjøre med en CNC-fres? Leste det i modden "11th commandments" (eller noe sånt) Edit: DJ Sonic, det er flere som har planlagt å ha det som neste moddeprosjekt , for det kabinettet er bare jævlig nice Endret 17. november 2005 av king_of_kong Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Men så har jo ikke akkurat jeg en CNC-fres tilgjengelig da.. Skal høre litt rundt og se om jeg får noen bedre priser, hvis ikke går jeg til innkjøp av litt utstyr for å mestre jobben selv. Og ja, lian li pc71 er nice Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Seriøst, dette ble drit-nice! Synes grønt og sort går utrolig godt sammen! Altså sort kabinett og grønne lys! Har selv valgt dette... Fy fader så stilig! Stå på! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Seriøst, dette ble drit-nice! Synes grønt og sort går utrolig godt sammen! Altså sort kabinett og grønne lys! Har selv valgt dette... Fy fader så stilig! Stå på! 5167585[/snapback] Takker så mye! Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Angående den graveringa di, er ikke det mulig å gjøre med en CNC-fres? Leste det i modden "11th commandments" (eller noe sånt) Edit: DJ Sonic, det er flere som har planlagt å ha det som neste moddeprosjekt , for det kabinettet er bare jævlig nice 5166203[/snapback] ja hørtes kult ut kanskje det kan bli en liten intern konkuranse her gitt hehe hadde vært litt fun da Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Det jeg føler at jeg mangler her, er når siste update var i topic, og at du oppdaterer linkene dine litt lettere å følge med da. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Det jeg føler at jeg mangler her, er når siste update var i topic, og at du oppdaterer linkene dine litt lettere å følge med da. 5168662[/snapback] Det med topic er en god ide, men skjønner ikke hva som er feil med linkene mine...? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Har nå oppdatert alle linker, og lagt til tekst ved hver link til oppdateringer på førstesiden. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Har nå oppdatert alle linker, og lagt til tekst ved hver link til oppdateringer på førstesiden. 5168937[/snapback] Det var det jeg mente Før sto det sist oppdatert 6/11 elns trur jeg Nå vart det bra EDIT; Hvordan er den vSilenX vifta? En som sa den bråkte mer enn forventa? Stemmer det? EDIT2: Det Nexus settet du har blitt sponset med er konge! (veit du har blitt sponset for ei stund siden, men har ikke tenkt over det før nå har det selv ) Endret 17. november 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Har nå oppdatert alle linker, og lagt til tekst ved hver link til oppdateringer på førstesiden. 5168937[/snapback] Det var det jeg mente Før sto det sist oppdatert 6/11 elns trur jeg Nå vart det bra EDIT; Hvordan er den vSilenX vifta? En som sa den bråkte mer enn forventa? Stemmer det? EDIT2: Det Nexus settet du har blitt sponset med er konge! (veit du har blitt sponset for ei stund siden, men har ikke tenkt over det før nå har det selv ) 5168996[/snapback] SilenX vifta har ikke blitt prøvd så mye, men ønskerdu det kan jeg teste den litt. Nexus-settes får jeg snart enda et til av, fra pcutstyr.no, trengte rett og slet fler av de! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Har nå oppdatert alle linker, og lagt til tekst ved hver link til oppdateringer på førstesiden. 5168937[/snapback] Det var det jeg mente Før sto det sist oppdatert 6/11 elns trur jeg Nå vart det bra EDIT; Hvordan er den vSilenX vifta? En som sa den bråkte mer enn forventa? Stemmer det? EDIT2: Det Nexus settet du har blitt sponset med er konge! (veit du har blitt sponset for ei stund siden, men har ikke tenkt over det før nå har det selv ) 5168996[/snapback] SilenX vifta har ikke blitt prøvd så mye, men ønskerdu det kan jeg teste den litt. Nexus-settes får jeg snart enda et til av, fra pcutstyr.no, trengte rett og slet fler av de! 5169068[/snapback] Hehe Vil gjerne "høre" hvordan den låter ja, trenger du så mye skruer ell festeanordninger til vifter da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå