Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda har kikket litt her og det ser jo riktig bra ut, har kunn en ting å "klage" på og det er fargen på lysene,men det er fordi jeg ikke liker grønt  :) Men så er det heller ikke jeg som skal ha den da  :)

bra utført arbeid , stå på  :thumbup:

5150608[/snapback]

Takk! Det skal sies at fargen er ganske så forskjellige fra det bildene ser ut til å vise, men det får nå være. Personlig syns jeg det grønne temaet går utrolig pent med den sorte aluminiumen, og så er det jo ikke så vanlig i slike modifikasjoner ;) Håper du følger med videre!

5150643[/snapback]

Som sagt så er det bare jeg som ikke liker grønt :) Men la deg ikke "skremme" av det, regner med du har valgt den fargen av samme grunn som jeg valgte blå :D

Lenke til kommentar
Joda har kikket litt her og det ser jo riktig bra ut, har kunn en ting å "klage" på og det er fargen på lysene,men det er fordi jeg ikke liker grønt  :) Men så er det heller ikke jeg som skal ha den da  :)

bra utført arbeid , stå på  :thumbup:

5150608[/snapback]

Takk! Det skal sies at fargen er ganske så forskjellige fra det bildene ser ut til å vise, men det får nå være. Personlig syns jeg det grønne temaet går utrolig pent med den sorte aluminiumen, og så er det jo ikke så vanlig i slike modifikasjoner ;) Håper du følger med videre!

5150643[/snapback]

Som sagt så er det bare jeg som ikke liker grønt :) Men la deg ikke "skremme" av det, regner med du har valgt den fargen av samme grunn som jeg valgte blå :D

5150661[/snapback]

Så sant, så sant, alt har en mening, ikke noe er tilfeldig i prosjektet mitt... så langt ;)

Lenke til kommentar
Fargen er helt topp den, som du sa, den passer godt inn med resten av themet.

bare ikke bland noen andre farger inn der så  :)

5150651[/snapback]

Hva tar du meg for...?! :)

5150660[/snapback]

En soppspist bitbullkukforhud. :!:

haha, den komentaren er bare så kange ass :thumbup: tok den rett fra terkel i knipe ;)

Lenke til kommentar

5150651[/snapback]

5150660[/snapback]

haha, den komentaren er bare så kange ass :thumbup: tok den rett fra terkel i knipe ;)

5150704[/snapback]

OT: Konge film ;)

Lenke til kommentar

5150651[/snapback]

5150660[/snapback]

5150704[/snapback]

Jo takk, med mitt uhell kommer det sikkert flere slike episoder før jeg er i mål, godt dere passer på meg!

Lenke til kommentar
hallo caliber

konge prosjekt du har her...masse inspirasjon å hente

du er ekstremt flink til å rydde i kabinettet ditt, det må jeg si.

mange gode løsninger også, stå på!  :w00t:

ps: ta gjerne en titt innom min worklog og; signatur

Petter

5151450[/snapback]

Takk, så hyggelig å høre, virkelig! Forvent deg et innlegg i workloggen din i løpet av dagen du ;)

Lenke til kommentar
hei igjen!

lurte på en ting ang vandal switchen.

levde den opp til forventningene i forhold til pris?

kjøpte du den på elfa?

(mas mas :p)

Petter

5151958[/snapback]

Den er kjøpt på elfa ja, og selv om den ikke er installert enda (må modifisere kabinettet en del), så virker den meget lovende ja :)

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er så mye konstruktiv kritikk jeg kan gi deg ;)

Det der kommer til å bli bra :thumbup: Hvordan kuttet du ut plexien da, dremel? hvilket dings brukte du på dremelen da? tror ikke det der går med vanlig kutteskive, vist du ikke har sånn her bøyelig akse som du setter på dremel'n da ;)

Lenke til kommentar
Ahh, så digg ut det der! ;) Må si jeg har venta lenge på den der :)

Stå på!

5163892[/snapback]

Tok en stund ja, men plexi-platen var iallefall arbeidskrevende, kan jeg love deg :) Kan love så mye som at det vil kommer fler bilder innen helgen, men omfanget av updaten er uvisst :)

Lenke til kommentar
Spm. ang. valg av utstyr

5163892[/snapback]

brukte en kappeskive av noe glassfiber-lignende materiale på lav hastighet til grove kutt, for senere å "rense" opp med slipetromler/filer og 400 grit papir. Blir resultatet bra kommer jeg til å legge betydelig mer arbeid i poleringen.

Endret av Caliber
Lenke til kommentar

Stå på!

5163892[/snapback]

brukte en kappeskive av noe glassfiber-lignende materiale på lav hastighet til grove kutt, for senere å "rense" opp med slipetromler/filer og 400 grit papir. Blir resultatet bra kommer jeg til å legge betydelig mer arbeid i poleringen.

5163931[/snapback]

Høres bra ut, kos deg med poleringen ;)

Tror du Quota feil innlegg i stad ;) (fikser du det da?)

Lenke til kommentar

Stå på!

5163892[/snapback]

5163931[/snapback]

Høres bra ut, kos deg med poleringen ;)

Tror du Quota feil innlegg i stad ;) (fikser du det da?)

5163949[/snapback]

fikset :thumbup:

Endret av Caliber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...