Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda har kikket litt her og det ser jo riktig bra ut, har kunn en ting å "klage" på og det er fargen på lysene,men det er fordi jeg ikke liker grønt  :) Men så er det heller ikke jeg som skal ha den da  :)

bra utført arbeid , stå på  :thumbup:

5150608[/snapback]

 

Takk! Det skal sies at fargen er ganske så forskjellige fra det bildene ser ut til å vise, men det får nå være. Personlig syns jeg det grønne temaet går utrolig pent med den sorte aluminiumen, og så er det jo ikke så vanlig i slike modifikasjoner ;) Håper du følger med videre!

5150643[/snapback]

 

Som sagt så er det bare jeg som ikke liker grønt :) Men la deg ikke "skremme" av det, regner med du har valgt den fargen av samme grunn som jeg valgte blå :D

Lenke til kommentar
Joda har kikket litt her og det ser jo riktig bra ut, har kunn en ting å "klage" på og det er fargen på lysene,men det er fordi jeg ikke liker grønt  :) Men så er det heller ikke jeg som skal ha den da  :)

bra utført arbeid , stå på  :thumbup:

5150608[/snapback]

 

Takk! Det skal sies at fargen er ganske så forskjellige fra det bildene ser ut til å vise, men det får nå være. Personlig syns jeg det grønne temaet går utrolig pent med den sorte aluminiumen, og så er det jo ikke så vanlig i slike modifikasjoner ;) Håper du følger med videre!

5150643[/snapback]

 

Som sagt så er det bare jeg som ikke liker grønt :) Men la deg ikke "skremme" av det, regner med du har valgt den fargen av samme grunn som jeg valgte blå :D

5150661[/snapback]

 

Så sant, så sant, alt har en mening, ikke noe er tilfeldig i prosjektet mitt... så langt ;)

Lenke til kommentar
Fargen er helt topp den, som du sa, den passer godt inn med resten av themet.

 

bare ikke bland noen andre farger inn der så  :)

5150651[/snapback]

 

Hva tar du meg for...?! :)

5150660[/snapback]

En soppspist bitbullkukforhud. :!:

 

haha, den komentaren er bare så kange ass :thumbup: tok den rett fra terkel i knipe ;)

5150704[/snapback]

 

OT: Konge film ;)

Lenke til kommentar
Fargen er helt topp den, som du sa, den passer godt inn med resten av themet.

 

bare ikke bland noen andre farger inn der så  :)

5150651[/snapback]

 

Hva tar du meg for...?! :)

5150660[/snapback]

En soppspist bitbullkukforhud. :!:

 

haha, den komentaren er bare så kange ass :thumbup: tok den rett fra terkel i knipe ;)

5150704[/snapback]

 

Jo takk, med mitt uhell kommer det sikkert flere slike episoder før jeg er i mål, godt dere passer på meg!

Lenke til kommentar
hallo caliber

 

konge prosjekt du har her...masse inspirasjon å hente

 

du er ekstremt flink til å rydde i kabinettet ditt, det må jeg si.

 

mange gode løsninger også, stå på!  :w00t:

 

ps: ta gjerne en titt innom min worklog og; signatur

 

Petter

5151450[/snapback]

 

Takk, så hyggelig å høre, virkelig! Forvent deg et innlegg i workloggen din i løpet av dagen du ;)

Lenke til kommentar
hei igjen!

 

lurte på en ting ang vandal switchen.

 

levde den opp til forventningene i forhold til pris?

kjøpte du den på elfa?

 

(mas mas :p)

 

Petter

5151958[/snapback]

 

Den er kjøpt på elfa ja, og selv om den ikke er installert enda (må modifisere kabinettet en del), så virker den meget lovende ja :)

Lenke til kommentar
Spm. ang. valg av utstyr

5163892[/snapback]

 

brukte en kappeskive av noe glassfiber-lignende materiale på lav hastighet til grove kutt, for senere å "rense" opp med slipetromler/filer og 400 grit papir. Blir resultatet bra kommer jeg til å legge betydelig mer arbeid i poleringen.

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
Ahh, så digg ut det der! ;) Må si jeg har venta lenge på den der :)

Stå på!

5163892[/snapback]

 

brukte en kappeskive av noe glassfiber-lignende materiale på lav hastighet til grove kutt, for senere å "rense" opp med slipetromler/filer og 400 grit papir. Blir resultatet bra kommer jeg til å legge betydelig mer arbeid i poleringen.

5163931[/snapback]

Høres bra ut, kos deg med poleringen ;)

 

Tror du Quota feil innlegg i stad ;) (fikser du det da?)

Lenke til kommentar
Ahh, så digg ut det der! ;) Må si jeg har venta lenge på den der :)

Stå på!

5163892[/snapback]

 

brukte en kappeskive av noe glassfiber-lignende materiale på lav hastighet til grove kutt, for senere å "rense" opp med slipetromler/filer og 400 grit papir. Blir resultatet bra kommer jeg til å legge betydelig mer arbeid i poleringen.

5163931[/snapback]

Høres bra ut, kos deg med poleringen ;)

 

Tror du Quota feil innlegg i stad ;) (fikser du det da?)

5163949[/snapback]

 

fikset :thumbup:

Endret av Caliber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...