Caliber Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Du jobber og henger i Caliber, det er bra. Som sagt over her, vi gleder oss til nok ein update 5121847[/snapback] Takk, update kommer når det kommer, skal jobbe i dag, så får se om jeg får dratt frem dremelen i morgen. Har jo som sagt ikke vist dere gårsdagens arbeid, så har litt på lur Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Blei jo en Tøff logo(ikke fastsatt) Takk meg.... Første gang jeg ser SKIKKELIG på W.Loggen. Den ser jo knall ut jo Endret 11. november 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Blei jo en Tøff logo(ikke fastsatt) Takk meg.... Første gang jeg ser SKIKKELIG på W.Loggen. Den ser jo knall ut jo 5138934[/snapback] Jo takk! Kommer vel en update snart, lcd'en er på plass igjen Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Blei jo en Tøff logo(ikke fastsatt) Takk meg.... Første gang jeg ser SKIKKELIG på W.Loggen. Den ser jo knall ut jo 5138934[/snapback] Jo takk! Kommer vel en update snart, lcd'en er på plass igjen 5140425[/snapback] Tøft jeg gleder meg Blir det i kveld eller i morra Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Det blir sikkert ett vakkert syn Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Update i kveld gutter; noen gode, og noen dårlige resultater; men godt stoff uansett! Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Endelig der er du, du har vært hen a ?? Ja det var jaggu på tide, updates er altid bra, gleder meg til å se den. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Konge! *glede seg* Fått internetten tilbake nå? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Jeg sliter fortsatt med internett desverre, sitter på en p3 nå for å passe på at dere ikke tror ejg har forsvunnet helt. Endte med en komplett reinstall av OS på pc'en min (ALUminous), men går alt etter planen er jeg online igjen senere i dag Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 godt å høre at du kommer online? Noen planer om update? Søndagslesning Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 godt å høre at du kommer online? Noen planer om update? Søndagslesning 5147517[/snapback] Mulig, må få orden på filene først Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 i'm loving it 5147574[/snapback] Hehe; takk Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Sånn, etter mye slit er jeg endelig oppe og kjører igjen. Skal få lastet over noen bilder i morgen, så kanskje jeg får lånt en stikksag så jeg får begynt på sidevinduet... Jeg er altså IKKE død! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Sånn, etter mye slit er jeg endelig oppe og kjører igjen. Skal få lastet over noen bilder i morgen, så kanskje jeg får lånt en stikksag så jeg får begynt på sidevinduet... Jeg er altså IKKE død! 5150458[/snapback] Velkommen tilbake Gleder meg til du får begynt igjen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Det er godt, da har eg noe fint å legge synet mitt på etter 5.5 timers busstur i morra kveld Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Er fortsatt i dialog med 3dfxcool som har vist interesse, men de er så utrolig trege over mail...! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Er fortsatt i dialog med 3dfxcool som har vist interesse, men de er så utrolig trege over mail...! 5150485[/snapback] Jeg har fått mail fra dem om jeg har mottat pakken for et par dager siden Håper den kommer snart Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Joda har kikket litt her og det ser jo riktig bra ut, har kunn en ting å "klage" på og det er fargen på lysene,men det er fordi jeg ikke liker grønt Men så er det heller ikke jeg som skal ha den da bra utført arbeid , stå på Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Joda har kikket litt her og det ser jo riktig bra ut, har kunn en ting å "klage" på og det er fargen på lysene,men det er fordi jeg ikke liker grønt Men så er det heller ikke jeg som skal ha den da bra utført arbeid , stå på 5150608[/snapback] Takk! Det skal sies at fargen er ganske så forskjellige fra det bildene ser ut til å vise, men det får nå være. Personlig syns jeg det grønne temaet går utrolig pent med den sorte aluminiumen, og så er det jo ikke så vanlig i slike modifikasjoner Håper du følger med videre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå