Caliber Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Sånn, da var sponsingen var hcs-electronics i boks ( 4 stk. 80mm og 3 stk. 120mm. anti-vib. monteringsrammer), så sponsorlisten på førstesiden er nå oppdatert. Tenkte å installere disse til helgen, og få fikset kortslutning i musketeeren. Har jeg tid og har de riktige motstandene, blir det installasjon av de nye knappene og. Jobber fred.lørd. og sønd., så sier dette med forbehold Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 We follow thou Caliber Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 There's no one upon thee, thee shall rule the dimensions of all case(moddings) Likte headsetet btw. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Det hørtes kjempe flott ut kammis venter spent og du, grattis med sponsor da. et dumt spørsmål , skal du kjøre noe reklame på kassa di ? ved tanke på sponsor greier og sånn , bare lurer altså. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Best mod! Bra ivertfall at noen av oss har penger i pungen og blir sponset som bare det! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Mala: Im no leader, follow me at your own risk king_of_kong: Err, der ble det for komplisert ja, men tror det var et kompliment inni den mosegrodde engelsken der; takk! DJ-Sonic: Jo takk, sponsorer er jo vanskeligere å få tak i enn russiske jomfruer fra alta, så satt pris på at HCS-Electronics ga meg en hjelpende hånd ja! Nei, gode gud i himmelen, reklame av noe slag på kabinettet ville jeg ikke akseptert etter 1L vodka på styrten, never. Daggern2005: Om jeg har penger i pungen kan diskuteres, men nå var jeg iallefall heldig og ble sponset litt ja! Takk for komplimentet forresten Edit: Minner om at logo enda ikke er i boks, så er du interessert sjekk linken på førstesiden og bidra du og! Alle forslag mottas med stor takk. Endret 3. november 2005 av Caliber Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg mener det beste her er sleevingen og viftestyringene Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Jeg mener det beste her er sleevingen og viftestyringene 5102653[/snapback] Takk så mye, lagt mye jobb i begge deler, og bedre skal det bli! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Mhm, var sannsynligvis et kompliment i det forsøket på "shakesperian". Må lære meg det litt bedre.... Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Har jobbet hele helgen, og sitter faktisk på jobb nå, men fikk tid til å gjøre litt på kassa i går etter at jeg kom hjem fra jobb: 1 Har nå sleevet power-switch, reset-switch, power-led og reset led (ledningene altså). 2 Installert støydempingsmatter i de panelene det ikke skal kuttes i (altså bunn-panelet og høyre sidedør). 3 Loddet motstander og sleevet den nye power-on knappen i helstål, men den er altså ikke installert enda. 4 Fikset kortslutningen i musketeeren, så nå er den montert igjen! Har med kameraet med en del bilder fra prosessen på jobb, så kanskje keg får sneket meg til en USB-port i løpet av dagen og lastet opp noen bilder... EDIT: Moderator på jobben har gjort det umulig å installere nye usb-enheter (kameraet mitt f.eks.) uten admin-passordet, faen... Endret 6. november 2005 av Caliber Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Aahh Stilig! Gleder meg til bildeupdate! Stå på! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Høres bra ut Glader meg til å se bilder Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Oh well, gleder oss meir da Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Hyggelig å høre, the clock is ticking, update kommer vel rundt 9... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Stilig! Gleder meg til bilder! Sjekk min om 5-10min Pjert-liten update Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 (endret) *EDIT* Loggen er nå flyttet til "Arbeidslogger" under brukerbidrag-delen av forumet. Se første side for link, eller ta deg tiden å lete den frem selv Mvh, Caliber Endret 6. desember 2006 av Caliber Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Nice! Bare elsker den powerknappen din! Hva er det hvite over skjermkortet der? Mvh Christopher! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Som vanlig har du gjort ein ypperlig jobb, med alt Og som sagt tidligere, det kan vi se utifra det endelig resultatet. Stå på! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Konge update Håkon Er det noe du ikke har sleevet? Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 nice nice. bra jobba fint arbeid. keeep up the good work! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå