ovinn Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Digg! Gratulerer med ny sponsor! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Fett! Gratulerer! Asetek ruler, say no more Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Gratulerer så max Caliber Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Oooooyea baby goodie for you kammis Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 DJ Ovin: Takk, oppdaterer førstesiden så snart jeg får varene! Chris_LoX: Er happy med blokken ja, er vel de eneste av delene jeg fikk som er aktuelle å bruke i pc'en, bare syns med den sprukne plexi-toppen... Har sendt mail til asetek, så vi får se hva som skjer på den fronten. Mala: Du følger med som alltid, flotters DJ-Sonic: Goodie for meg ja, nå får vi vel en stor-update snart med nye power-on/reset knapper, støydempingsmatter og vibrasjonsisolerende pakninger, samt fikset musketeer. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Kan denne passe?? http://upload.forvirra.com/img/thumb/aspstein_blokk.jpg 5076128[/snapback] Neppe, men setter virkelig pris på at du prøverå hjelpe til! Har lagt ved et vedlegg av blokken jeg nå trenger et plexi-topp til: Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hehe så ikke helt like ut nei :!: Kan jo mekke en selv sikkert Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Hehe så ikke helt like ut nei :!: Kan jo mekke en selv sikkert 5076150[/snapback] Kan jo prøve, men venter på svar fra asetek først Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Grattla med sponsing Synd med den plexitoppen, men du kan vel kanskje høre med Skrue om han kan mekke noe til deg gratis/billig? Lykke til videre! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Grattla med sponsing Synd med den plexitoppen, men du kan vel kanskje høre med Skrue om han kan mekke noe til deg gratis/billig? Lykke til videre! 5083072[/snapback] Jo takk! Skal få gitt dere noe tilbakemelding så snart jeg hører fra asetek! Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Kan denne passe?? http://upload.forvirra.com/img/thumb/aspstein_blokk.jpg 5076128[/snapback] Neppe, men setter virkelig pris på at du prøverå hjelpe til! Har lagt ved et vedlegg av blokken jeg nå trenger et plexi-topp til: 5076142[/snapback] Trenger du til A64? I så fall send meg en mail så kan vi kanskje fikse noe... Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Kan denne passe?? http://upload.forvirra.com/img/thumb/aspstein_blokk.jpg 5076128[/snapback] Neppe, men setter virkelig pris på at du prøverå hjelpe til! Har lagt ved et vedlegg av blokken jeg nå trenger et plexi-topp til: 5076142[/snapback] Trenger du til A64? I så fall send meg en mail så kan vi kanskje fikse noe... 5083203[/snapback] *Mail på vei* Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Ang. sponsing så vet jeg at det ikke er bare en eller to hendvendelser som kan komme inn i løpet av en dag. Så ikke se for hardt ned på verken sent svar eller at de ikke kan sponse akkurat deg. Slike hendvendelser får ikke akkurat noen høy pri foran betalende kunder, noe de fleste burde forstå Mange webshopper har også en policy å si nei på alle slike hendvendelser uansett person eller prosjekt. Noe jeg faktisk synes er mye bedre en sponsing av et prosjekt men må si nei til et som muligens kan bli bedre osv. 5061891[/snapback] Full forståelse, selvfølgelig får disse webshoppene mange henveldelser ang. nettopp dette emnet, men når man ikke mottar svar på en høflig formulert henvendelse før etter 8-9 dager, begynner jeg å lure. Er helt enig i at det er en bedre løsning å kjøre en generell policy som enten utelukker sponsing, eller gir henvendelser et generelt tilbud, selv om det ikke trenger å være store greiene. Å bedømme prosjekter utifra hva det KAN bli, eller for den sak hva det er på det nåværende tidspunkt kan bli feil. Så for all del, avslag er ingen grunn til bitterhet, og all kudos til de som faktisk velger å sponse med noe, om det så ikke er annet enn fri frakt, men det var altså svartid på slike henvendelser jeg i dette tilfellet kommenterte DJ-Sonic: Det er en god følelse å vite at man ene og alene står for de økonomiske innvesteringene i ens prosjekt, men så kan jeg vel heller ikke si at sponsingen jeg har mottatt utgjør noe markant del av summen jeg har lagt i prosjektet 5062112[/snapback] Det er greit at de avslår sponsing, det som er irreterende er jo når de ikke vil svare! Ang. det med at det er en god følelse å sitte igjen med at du har betalt alt selv syns jeg det er en god følelse å sitte igjen med at noen faktisk har giddi å sponset deg! Dette viser at de bryr seg litt mer om mann i gata en shg som ikke en gang gidder å svare noe som jeg synes i hvertfall er utrolig provoserende og jeg sitter da igjen med et inntrykk av at shg.no kun tenker penger og er temmelige overlegne Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Har samme blokk liggende, kan desverre ikke gi bort toppen min. Men kan garantere deg at du får konge kjøling, da hvis du kombinerer det med en god raddis og litt vifter! Leit det med Shg.no! Har hørt at de sliter litt for tiden, både med levering og regnskap! Mvh: Christopher! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Abbono: Shg er i hvert fall _meget_ generøse med overklokk. De sponset han med fx-57, 2 x1800xt(pluss flere gpu) og hovedkort. Men jeg er enig at de kan ta seg bryet med å svare. Dessuten er de norges billigste webshop i følge hw Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Abbono: Shg er i hvert fall _meget_ generøse med overklokk. De sponset han med fx-57, 2 x1800xt(pluss flere gpu) og hovedkort. Men jeg er enig at de kan ta seg bryet med å svare. Dessuten er de norges billigste webshop i følge hw 5090062[/snapback] Vel, kanskje de er norges billigste webshop fordi har færre kundeansatte til å svare hardware-entusiaster som oss, som strengt talt ikke akkurat gir de direkte fortjeneste med våre sponse-bønner... Vel, de svarte iallefall meg til sist, men at enkelte blir sponset, mens andre får klar beskjed om at sponsing er totalt utelukket er ikke akkurat my cup of tea. Og hvorfor i allverden får overklokk sponsing av sgh.no? Jo, det skal jeg fortelle deg. Ved at deg og ymse brukere på hw.no snakker om hvor utroooolig snille shg er som sponser med såååå mye (og bra) hardware i div. tråder, er faktisk hele greia en gedigen reklamekampanje. Men for all del, ikke misforstå meg, men det talentet overklokk har unner jeg han det med hele mitt hjerte OT: I morgen blir det tur på posten å hente sponsing, ikke se bort ifra en bildeupdate Endret 2. november 2005 av Caliber Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Abbono: Shg er i hvert fall _meget_ generøse med overklokk. De sponset han med fx-57, 2 x1800xt(pluss flere gpu) og hovedkort. Men jeg er enig at de kan ta seg bryet med å svare. Dessuten er de norges billigste webshop i følge hw 5090062[/snapback] Vel, kanskje de er norges billigste webshop fordi har færre kundeansatte til å svare hardware-entusiaster som oss, som strengt talt ikke akkurat gir de direkte fortjeneste med våre sponse-bønner... Vel, de svarte iallefall meg til sist, men at enkelte blir sponset, mens andre får klar beskjed om at sponsing er totalt utelukket er ikke akkurat my cup of tea. Og hvorfor i allverden får overklokk sponsing av sgh.no? Jo, det skal jeg fortelle deg. Ved at deg og ymse brukere på hw.no snakker om hvor utroooolig snille shg er som sponser med såååå mye (og bra) hardware i div. tråder, er faktisk hele greia en gedigen reklamekampanje. Men for all del, ikke misforstå meg, men det talentet overklokk har unner jeg han det med hele mitt hjerte OT: I morgen blir det tur på posten å hente sponsing, ikke se bort ifra en bildeupdate 5097626[/snapback] Vil ikke si meg helt enig der nei Jeg kjenner en som jobber i shg.no og han sier at de vanligvis ikke sponser men de sponser litt støre prosjekter sånn som overklokk Har svarer på 100-150 mailer og 100-150 telefoner pr dag De arrangerer et lan de går de i minus ca 1 million, i leie og premier. www.shgopen.dk Det er en sponsing eller hva du skal kalle det, til kundene Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Klikka_bZerk: Slapp av, det var bare ment som synsing, og strengt talt er det litt gjennomskuelig når du selv er en av to jeg vet som har mottatt sponsing (dego g overklokk). Sist jeg sjekket var nemlig ikke prosjektet ditt en storsatsing. Orker ikke at workloggen min skal bli brukt til slike poster, så nok OT nå. Endret 2. november 2005 av Caliber Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Klikka_bZerk: Slapp av, det var bare ment som synsing, og strengt talt er det litt gjennomskuelig når du selv er en av to jeg vet som har mottatt sponsing (dego g overklokk). Sist jeg sjekket var nemlig ikke prosjektet ditt en storsatsing. Orker ikke at workloggen min skal bli brukt til slike poster, så nok OT nå. 5097831[/snapback] Nei, var vel bare jeg som var heldig Men nok OT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå