Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Audun: Jo takk, hyggelig du liker arbeidet så langt! Prisen var stiv, men det får heller bare være... Når jeg vil vær ferig er vanskeøig å si, men har jobbet på spreng de siste dagene. kan love dere en stor bildeoppdatering i dag, så ikke fortvil! Håper å ha kassa ferdig før jeg drar i militæret, så blir det hrdware-update og vannkjøling når jeg er tilbake.

 

Mala & Sigen: Jo takk, jobber på spreng! At modifikasjonene mine ser profesjonelle ut er absolutt et kompliment; takk!

 

Batti64: Jeg skal som sagt vurdere endringer på viftestyringen, update i vente som nevnt over!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SebRam: Jo takk så mye, hyggelig å høre! Ang. sleevingen brukte jeg min tid ja, lett å drite seg ut med varmepistolen, husk det.

 

Batti64: Takk, er selv fornøyd med både sleeving, s-ata kabler, og uv-effekt, men jeg vurderer 2 stk. runde katoder til viftene bak og... :roll: Alt ser forresten mye bedre ut "live", men det sier de vel alle mann...

 

DJ-Sonic: Ja, fingertuppene er helt numme og jævlige nå, til og med dama reagerte... Hyggelig at jeg imponerer, gir meg "guts " til å fortsette videre! Ang. kjølepastaen er det ikke store greiene du ser på bildet, det lille som er er bare dratt godt utover heatspreaderen med kredittkortet, så fortvil ikke!

 

Mala: Takker at mod'en blir sexy er jeg forsåvidt enig med ;)

 

Klikka-bZerk: Takk, jobbet som sagt en del med sleevingen, og bra ble det jo!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...