Caliber Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Audun: Jo takk, hyggelig du liker arbeidet så langt! Prisen var stiv, men det får heller bare være... Når jeg vil vær ferig er vanskeøig å si, men har jobbet på spreng de siste dagene. kan love dere en stor bildeoppdatering i dag, så ikke fortvil! Håper å ha kassa ferdig før jeg drar i militæret, så blir det hrdware-update og vannkjøling når jeg er tilbake. Mala & Sigen: Jo takk, jobber på spreng! At modifikasjonene mine ser profesjonelle ut er absolutt et kompliment; takk! Batti64: Jeg skal som sagt vurdere endringer på viftestyringen, update i vente som nevnt over! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Godt og høre Caliber, bra at folk har fått augene opp for denne modden, det fortjener Caliber etter alt pes og strev han legge inn i arbeidet Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Godt og høre Caliber, bra at folk har fått augene opp for denne modden, det fortjener Caliber etter alt pes og strev han legge inn i arbeidet 5048017[/snapback] Takk, setter virkelig pris på det, du skulle bare vist... Lenke til kommentar
reds Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Fint arbeid detta her! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Nydelig arbeid dette her Caliber! Jeg syns persnolig at viftestyringa er fin slik den ser ut nå Stå på! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) *EDIT* Loggen er nå flyttet til "Arbeidslogger" under brukerbidrag-delen av forumet. Se første side for link, eller ta deg tiden å lete den frem selv Mvh, Caliber Endret 6. desember 2006 av Caliber Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Så veldig bra ut det der, spesielt sleevinga! Huff, gleder meg til jeg begynner med moddinga mi.. =| Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Helt sykt bra resultat! Ser ut som du har lagt til litt ekstra når du har gjort dette her! Kabling og sleeving er gjort helt utmerket Du fikk et bra resultat med viftene og Katodene må jeg si! Du fortsetter og imponere oss!! Stå på! Lenke til kommentar
batti64 Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 WOW! Dette så skikkelig bra ut. Sleevingen vart jo helt perfekt, og nydelig effekt med viftene og sata kablene Stå på videre Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Heisann. Må si meg meget imponert, kjempe bra jobba Og når du sier du har slitt i to dager så tror jeg deg på det største, vet godt hvordan det er å jobbe med trange og små ting og tang. Nei må si det en gang til, meget imponert ja Stå på kammis Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jo en ting til. Bare lurer, ang. den kjøle pasta, er ikke det litt for mye på ? Etter hva jeg har hørt så holder det med et par dråper på mitten. flyter ikke det ut så fort spu blir varm, altså det fordeler seg. bare lurer altså Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Så jævlig sexy arbeid, sleevingen var smooth som ei barnerumpe Og resten følger samme standard. Du har en vinner oppe og,uten tvil. Meget meget imponert, skikkelig bra utført arbeid Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Det ble helt rått med den der sleevinga de Håper bare at min blir lika bra Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 SebRam: Jo takk så mye, hyggelig å høre! Ang. sleevingen brukte jeg min tid ja, lett å drite seg ut med varmepistolen, husk det. Batti64: Takk, er selv fornøyd med både sleeving, s-ata kabler, og uv-effekt, men jeg vurderer 2 stk. runde katoder til viftene bak og... Alt ser forresten mye bedre ut "live", men det sier de vel alle mann... DJ-Sonic: Ja, fingertuppene er helt numme og jævlige nå, til og med dama reagerte... Hyggelig at jeg imponerer, gir meg "guts " til å fortsette videre! Ang. kjølepastaen er det ikke store greiene du ser på bildet, det lille som er er bare dratt godt utover heatspreaderen med kredittkortet, så fortvil ikke! Mala: Takker at mod'en blir sexy er jeg forsåvidt enig med Klikka-bZerk: Takk, jobbet som sagt en del med sleevingen, og bra ble det jo! Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Var ikke mye som ikke allrede er sagt, så jeg får legge meg inn i rekken av; Dette ser knall ut Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Var ikke mye som ikke allrede er sagt, så jeg får legge meg inn i rekken av; Dette ser knall ut 5051933[/snapback] Takker, uansett hyggelig å høre at arbeidet ens blir satt pris på! Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Lekkert Caliber, men du hvor kjøpte du de ledsa til hdd og power? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Lekkert Caliber, men du hvor kjøpte du de ledsa til hdd og power? 5052269[/snapback] Takk! Tenker du da selve led'sene, eller knappene som jeg planlegger å bruke? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Ohh, ser bra ut, har du tenkt på å bytte ut metallsiden på HDD-racket til plexi? Ville blitt kult. Gleder meg til du får vannkjøling, det ville sette to prikker over "i'en". ï Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå