DJ-Sonic Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Helt knall Caliber Helt rå den der, venter spent på neste update Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Helt knall Caliber Helt rå den der, venter spent på neste update 5012683[/snapback] Takker, gleder meg til jeg er hjemme fra jobb kl. 8 i kveld, da blir det forhåpentligvis update! Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Helt knall Caliber Helt rå den der, venter spent på neste update 5012683[/snapback] Takker, gleder meg til jeg er hjemme fra jobb kl. 8 i kveld, da blir det forhåpentligvis update! 5013758[/snapback] okay, snx i kveld da moddis Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Helt knall Caliber Helt rå den der, venter spent på neste update 5012683[/snapback] Takker, gleder meg til jeg er hjemme fra jobb kl. 8 i kveld, da blir det forhåpentligvis update! 5013758[/snapback] okay, snx i kveld da moddis Sorry. posten kom to ganger Endret 16. oktober 2005 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Bestilte forresten et sett sorte kabelstrømper, så slipper jeg å snylte på deg kamerat Om D.I har fått med seg ordren er en annen sak! Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Bestilte forresten et sett sorte kabelstrømper, så slipper jeg å snylte på deg kamerat Om D.I har fått med seg ordren er en annen sak! 5014183[/snapback] du snylter da ikke på meg, er vi ikke moddings friends a , må jo hjelpe hverandre vettu si i fra hvis de dr.... seg ut igjenn da så fikser vi det vettu , er forresten en update på vei snart Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Bestilte forresten et sett sorte kabelstrømper, så slipper jeg å snylte på deg kamerat Om D.I har fått med seg ordren er en annen sak! 5014183[/snapback] du snylter da ikke på meg, er vi ikke moddings friends a , må jo hjelpe hverandre vettu si i fra hvis de dr.... seg ut igjenn da så fikser vi det vettu , er forresten en update på vei snart 5014207[/snapback] Hehe, setter pris på det, virkelig! Vel, de svarte meg ikke på mail på torsdag, fredag eller lørdag, så uansett er jeg litt skuffet, men kan godt hende det har skjedd noe form for "feil"..igjen Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 hvorfor ikke bestille hos frozencpu.com , de leverer raskt og er aldri noe tull der, har kjøpt meste parten av stuffet mitt der, har 0 å klage på Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 hvorfor ikke bestille hos frozencpu.com , de leverer raskt og er aldri noe tull der, har kjøpt meste parten av stuffet mitt der, har 0 å klage på 5014329[/snapback] Fordi det er i utlandet, er utså på fraktkostnader, toll osv, har inntrykket at det generellt blir en del dyrere? Kan jo sikkert henge meg på deg en gang da, si ifra! Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 tja det kommer jo litt ann på hva du kjøper men det er ikke store forskjellen egentlig. en 100 lapp ekstra er uansett å overleve Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 tja det kommer jo litt ann på hva du kjøper men det er ikke store forskjellen egentlig. en 100 lapp ekstra er uansett å overleve 5014376[/snapback] Nei det er absolutt ikke ille! Er det så lite tror jeg du har frelst meg, alltid hatt litt skrekk for handler fra utlandet... Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) *EDIT* Loggen er nå flyttet til "Arbeidslogger" under brukerbidrag-delen av forumet. Se første side for link, eller ta deg tiden å lete den frem selv Mvh, Caliber Endret 6. desember 2006 av Caliber Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Ble veldig bra dette her. Det får nok en veldig gjennomført stil når det er ferdig, det liker vi. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Uuuuh, det der ble genialt Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Takker begge to, er ganske så fornøyd med resultatet selv ja! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Nok en gang imponerer du! Dette er jo bare helt vilt! Som sagt, det er ikke lengre tvil, dette blir årets mod! Hvordan går det med logo konken? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Nok en gang imponerer du!Dette er jo bare helt vilt! Som sagt, det er ikke lengre tvil, dette blir årets mod! Hvordan går det med logo konken? 5019617[/snapback] Takk, hyggelig å høre at arbeidet mitt blir satt sånn pris på! Logo-konkurransen går det dårlig med, desverre... Lite liv der, desverre Endret 17. oktober 2005 av Caliber Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Dette her ble jo bare rått da! Enig med at dette blir mod of the year! Den blir veldig gjennomført syns jeg Gleder meg til du begynner på selve kabinettet jeg... STÅ PÅ! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Konge det her! Stilig belysning, neste blir vel å bytte led'en på IKEA-lampa til samme stil, med samme plexi som i dette prosjektet Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Dette her ble jo bare rått da! Enig med at dette blir mod of the year! Den blir veldig gjennomført syns jeg Gleder meg til du begynner på selve kabinettet jeg... STÅ PÅ! 5019947[/snapback] Takk, takk, får virkelig lyst til å holde dampen oppe når jeg hører slikt dere! Går for et gjennomført tema, det har vært ideen hele tiden. Skal ned på digital impuls i morgen/onsdag og hente to stk runde uv-katoder og et sort sleeving-kit, så blir nok en update før helgen hvis alt går som det skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå