Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Derja! Vart veldig bra det der! Ser vel bedre inn nå? Ser vertfall ut som det. :) Hva har du tenkt å gjøre videre? Har du hørt noe fra den bestillinga di ell?

STÅ PÅ!

5008974[/snapback]

 

Som dere selv ser er det mye bedre innsyn i musketeeren nå, absolutt. Grønnfargen er akkurat som jeg håpet den skulle være:) Jeg venter som sagt på bestillingen fra digital impuls, som jeg forhåpentligvis får til uka. Så blir det sleeving av de få kablene som ikke er sleevet, før jeg begynner å jobbe med sidedør/plexipaneler til front/interiør og baksiden av kassa. Har også fundert på å lage et stand i plexi inne i kassa med to stk. termometere for hver av ram-brikkene (f.eks). Syns dere om en slik ide?

 

Edit: Leif was here...

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
Høres ikke dum ut den ideen, lang ifra! Hvis du kunne laget en skisse av det så hadde det vært litt bedre å skjønner ossen det kommer til å se ut.. ;) Men høres ut som at det kan bli bra! Hvor har du tenkt å ha den standen da?

:thumbup:

5009007[/snapback]

 

Skal se hva jeg får gjort, den tanken med temometere er ikke gjennomtenkt i det hele tatt, bare en ide så langt.

Lenke til kommentar
Ser meget bra ut kompis.

 

Dog syns jeg du kan ta flere bilder. Bilder sier mer enn tekst ;D

5009603[/snapback]

 

Da må jeg bare spørre; hva ville du sett flere bilder av i denne sammenhengen...? Personlig tror jeg flere bilder bare ville blitt gjentagelser av det som bildene jeg har allerede formidler, så kom gjerne med forslag til hvilke flere bilder du gjerne ville sett.

 

Chris_LoX: Takk Chris, legger iallefall sjela i det jeg gjør her, det kan ingen si meg imot på!

 

Mala: Så hyggelig å høre, er du snill gutt kan ejg kanskje hjelpe deg å gjennomføre samme modifikasjon i tilfelle du skal ha en stor-renovasjon av ditt eget hjertebarn ;)

 

Nå skal jeg ut i kulda og få modifisert rammen for at den nye musketeeren passer, så hang on...

Lenke til kommentar
Dette så bra ut! Likte musketeeren veldig godt, kul grønnfarge :)

 

Har du tenkt til å bruke den plexien din rundt om i kabinettet sånn at man kan se de lysende kantene. Kanskje et deksel foran hovedkortet. Det hadde vært kult!

5010451[/snapback]

 

Har planer om å bruke samme plexi internt i kabinettet, men ideer er bare flott! Takk for den gode tilbakemeldingen forresten :w00t:

Lenke til kommentar
Nå har jeg fått jobbet en del med rommet pc-kassa skal stå i, så ta en titt innom her hvis dere er interesserte!

5011035[/snapback]

 

Absolutt, utrolig hva hun kan finne på hvis forholdene er uakseptable :p

 

Mitt lian li pc71 finner du her, men jeg har flere forslag hvis du vil ha det? Tenkte du miditower eller fulltower?

Lenke til kommentar
Haha! Jeg er dårlig til å lete! Fulltower helst ja :) Skal ha data til våren, men vannkjøling ved juletider :)

5011475[/snapback]

 

Da vil jeg si pc71/pc75 er flotte alternativer! Store og gode å jobbe i, med masse potensiale. Så skader det jo heller ikke at det er fryktelig pene kabinetter da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...