Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Nyyydelig psu! den boksen ja, den er rå den :p hehe

Stå på!

PSU'en er flott ja, liker den godt :) Installerte psu'en i går, samt to av uv-viftene bak. Brukte også over en time på kabling/stripsing, så nå er kassa utrolig ryddig etter min mening. Må fortsatt tenke ut en smart måte å forsyne grafikkortet med strøm uten at det blir rotete, men jeg må sannsynligvis ha litt sort kabelstrømpe og modifisere en kabel. I og med at jeg ikke har de runde katodene enda, er det like greit å vente med vifteinstallering til de er i boks (tidligst tirsdag). Får da også plukket opp en del led's som trengs for å gjøre ferdig musketeeren.

 

Så da er spørsmålet, vil dere ha bilder nå, eller en større update når alle vifter og uv-viftene forran er i boks?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne modden er etter mitt syn allerede en klar forside pryder på overklokking.no

Sånne kommentarer varmer virkelig, takk skal du ha! En ting er iallefall sikkert, jeg gir meg ikke med det første, så resultatet tror jeg skal bli ganske så bra. Har jo fått gjort en del i det tidsrommet denne log'en strekker seg så langt. Hvis det er flere som føler det samme, kan vi kanskje se for oss prosjektet mitt på forsiden en gang i fremtiden, men det er foreløpig bare drømmetenkning.

 

Edit: Ser det er mange som leser i tråden, tilbakemeldinger settes stor pris på!

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
Kan strekke meg litt her og si at innsiden av kabbisset til Caliber er meget pent :innocent: Oh eg gleder meg max til å få sett alt på sin plass, for å sitere Caliber

 

"Da blir det månelyst"

Right on :) Har lagt enda mer tid i det siden du fikk en sneak-peak på msn, må bare få sleevet en custom kabel jeg har mekket til gpu'en, så blir en tur innom biltema ja.

Lenke til kommentar
Kan strekke meg litt her og si at innsiden av kabbisset til Caliber er meget pent :innocent:  Oh eg gleder meg max til å få sett alt på sin plass, for å sitere Caliber

 

"Da blir det månelyst"

Right on :) Har lagt enda mer tid i det siden du fikk en sneak-peak på msn, må bare få sleevet en custom kabel jeg har mekket til gpu'en, så blir en tur innom biltema ja.

Genialt :thumbup:

Lenke til kommentar
ser knall ut Haakon, har du planer om å belyse plexien noe sted?

 

Edit: Rettet leif.

Takker Erik, hyggelig å høre at sjefen sjøl liker prosjektet! Så, hva sier du, kandidat til førstesiden i fremtiden, eh?;) Plexi'en er jo tross alt uv-reaktiv, så hadde vært en skamm å ikke benytte seg av den effekten. Hvor led's ol. blir plassert må jeg derimot vurdere nærmere...

Lenke til kommentar
Stilige greier :) Men i hvor stor grad skal kabinettet opplyses av katoder? Det blir stilig om det gjennomføres uten at kassa blir et flomlys... Men hittil veldig bra planlagt og gjennomført, gleder meg til å se progresjonen!

Der har du et godt poeng jeg selv har tenkt over. Jeg vil ha nok led's til at plexien blir opplyst, men noe utover det står jeg over jeg går etter en slags "glow", hvis dere skjønnner hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...