Caliber Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Enig med DJ Ovin der, Go for it !! Da er planen ja, venter bare på microplex-bestilling, så kommer det en fin-fin bildeupdate. Ny psu er også på vei, en virkelig modulær skjønnhet... Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Enig med DJ Ovin der, Go for it !! Da er planen ja, venter bare på microplex-bestilling, så kommer det en fin-fin bildeupdate. Ny psu er også på vei, en virkelig modulær skjønnhet... hørest Nice ut ja bilder hadde vært ok snart, skal bli nice å se hvordan den har blitt til nå. ps. slipper å bestille jeg. ligger 50 m borti gata her he he var jeg slem nå ? ha ha Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Mulig jeg har oversett det, men kan du legge ut bestillingslistene fra microplex? Skissene er heeeelt konge! Blir resultatet like bra, noe jeg tror, gleder jeg meg virkelig!! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Mulig jeg har oversett det, men kan du legge ut bestillingslistene fra microplex? Skissene er heeeelt konge! Blir resultatet like bra, noe jeg tror, gleder jeg meg virkelig!! Om jeg husker riktig ble bestillingen fra microplex slik: 2 stk. runde katoder UV 2 stk. 10cm katoder UV 1 stk. 80cm s-ata uv grønn 6 stk. festeplater for strips 4 stk. 80mm sunbeam uv grønn Er jeg heldig klarer Digital impuls å få pakken klar for henting før klokken seks, hvisi kke mottar jeg den ikke før i morgen... Endret 4. oktober 2005 av Caliber Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Se derja, alltid herlig å se folk som kjører UV-stil! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Se derja, alltid herlig å se folk som kjører UV-stil! Ja, tror det kan bli ganske så bra jeg Gir dere beskjed om Digital impuls får klar pakken min i løpet av dagen Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Gir dere beskjed om Digital impuls får klar pakken min i løpet av dagen skal vi gi deg beskjed når pakken er klar? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Gir dere beskjed om Digital impuls får klar pakken min i løpet av dagen skal vi gi deg beskjed når pakken er klar? Hva mener du? Fikk uansett ikke noe mail/telefon fra Digital Impuls i dag, så hvis jeg ikke får hentet den i morgen blir jeg litt irritert... Sit tight! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Gir dere beskjed om Digital impuls får klar pakken min i løpet av dagen skal vi gi deg beskjed når pakken er klar? Hva mener du? Fikk uansett ikke noe mail/telefon fra Digital Impuls i dag, så hvis jeg ikke får hentet den i morgen blir jeg litt irritert... Sit tight! okey, hva er det du har bestilt? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Se listen over. DESVERRE fikk jeg ingen beskjed i dag heller, så i morgen blir det hissig telefon, forutsatt at jeg ikke hører noe fra de temmelig kjapt. Kan legge til at jeg også innvesterer i noen LED's så jeg får moddet ferdig musketeer'en. Blir uansett installasjon av en splitter ny hiper r-type 580w i sort utførelse, og bilder, naturligvis Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Se listen over. DESVERRE fikk jeg ingen beskjed i dag heller, så i morgen blir det hissig telefon, forutsatt at jeg ikke hører noe fra de temmelig kjapt. Kan legge til at jeg også innvesterer i noen LED's så jeg får moddet ferdig musketeer'en. Blir uansett installasjon av en splitter ny hiper r-type 580w i sort utførelse, og bilder, naturligvis Har selv den HIPER PSU`en bare i blått, meget bra, og pen Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Gir dere beskjed om Digital impuls får klar pakken min i løpet av dagen skal vi gi deg beskjed når pakken er klar? han hadde ikke spørsmålstegn bak, altså ikke et spørsmål Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Gir dere beskjed om Digital impuls får klar pakken min i løpet av dagen skal vi gi deg beskjed når pakken er klar? han hadde ikke spørsmålstegn bak, altså ikke et spørsmål Nettopp, stusset litt over den der... Gleder meg til å få hiper'en i boks ja, blir gøy! Forhåpentligvis kan det samkjøres med installasjon av komponentene jeg skal plukke opp hos D.I, da blir det en suveren bildeupdate... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Gir dere beskjed om Digital impuls får klar pakken min i løpet av dagen skal vi gi deg beskjed når pakken er klar? han hadde ikke spørsmålstegn bak, altså ikke et spørsmål Nettopp, stusset litt over den der... Gleder meg til å få hiper'en i boks ja, blir gøy! Forhåpentligvis kan det samkjøres med installasjon av komponentene jeg skal plukke opp hos D.I, da blir det en suveren bildeupdate... gleder meg som en unge , men ikke like mye som til multilan bare 16 timer til dørene åpner Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) UPDATE: INNKJØP, NY PSU, SAMT INVENTAR Du finner updaten her, sist oppdatert 08/10/2005 : 19:22 Endret 8. oktober 2005 av Caliber Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Du er nok meget nøgd med den PSU`en vil eg tro Lekkerbisk heile greiene, har den sjøl og er godt fornøyd! Kjør på og pusle videre med opplegget ditt Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Er så fet den eksen psu'en blir levert i! Da har du lissom lunchboks! Når skal lys og griller på? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Sant, den boksen er fin den, men ser vel egentlig ikke på et som noe argument for å kjøpe hiper-psu'en. Men som sagt; fin den! Skal installeres i kveld, så bildeupdate kommer i natt/morgen! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Nyyydelig psu! den boksen ja, den er rå den hehe Stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå