ovinn Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Det blei helt rått de skissene!! Du har skills! Trur det der kommer til å bli jævli bra! KUTGW! -Qvin- Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) *EDIT* Loggen er nå flyttet til "Arbeidslogger" under brukerbidrag-delen av forumet. Se første side for link, eller ta deg tiden å lete den frem selv Mvh, Caliber Endret 6. desember 2006 av Caliber Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Dette ser bra ut, gleder meg _veldig_til å se dette utført i praksis, det må eg si Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Dette ser bra ut, gleder meg _veldig_til å se dette utført i praksis, det må eg si Men du liker konseptet? Det er som sagt bare en skisse, og om jeg gjennomfører det eller endrer planene avhenger av tilbakemeldingene her på forumet... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 niiiiiiceeee dette blir jo dødsbra Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 go for it! Gleder meg ,som sagt tidligere utrolig til å se resultatet! Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hey Har lest og sett bildene og jeg må si meg enig med de andre her inne, rett og slett Go for it ! Bra design og tror det der kommer til å bli perfect Men har du tenkt til å kle inn hd rack eller lage en ny i plexi ? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Tror kabinettet kommer til å bli bra om du går for de reviderte skissene, modde-skillsa har du jo allerede bevist at du har, så å gjennomføre det som vises på skissene tviler jeg ikke på at du klarer Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Takk for alle tilbakemeldinger, setter virkelig pris på det! Skal prøve så godt jeg kan, virker som skissene er "godkjent" Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Takk for alle tilbakemeldinger, setter virkelig pris på det! Skal prøve så godt jeg kan, virker som skissene er "godkjent" Gjett om de er! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Takk for alle tilbakemeldinger, setter virkelig pris på det! Skal prøve så godt jeg kan, virker som skissene er "godkjent" Gjett om de er! Så bra Er fortsatt hypp på å høre kritikk alle og enhver måtte ha til skissen, så fyr løs hvis dere har noe! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) UPDATE: NYE INNKJØP FRA BILTEMA/PCSTYLING.NO Du finner updaten her, senest oppdatert 2/10-05 20:15 Endret 2. oktober 2005 av Caliber Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Dette ser bra ut, gleder meg _veldig_til å se dette utført i praksis, det må eg si Men du liker konseptet? Det er som sagt bare en skisse, og om jeg gjennomfører det eller endrer planene avhenger av tilbakemeldingene her på forumet... Ja eg liker det eg ser veldig godt, fram min side syns eg du skulle gå for det designet slik deu har skissert det Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Dette ser bra ut, gleder meg _veldig_til å se dette utført i praksis, det må eg si Men du liker konseptet? Det er som sagt bare en skisse, og om jeg gjennomfører det eller endrer planene avhenger av tilbakemeldingene her på forumet... Ja eg liker det eg ser veldig godt, fram min side syns eg du skulle gå for det designet slik deu har skissert det Takk, blir bare mer bestemt på å gjennomføre dette designet jo fler positive tilbakemeldinger jeg får! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 jess det er bra Når kan vi forvente oss bilder da sånn ca? Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 hælla ja jeg må si meg enig med de andre, liker det designet der, så jeg synest du skal gå for det Men si meg, hva synest du selv om det designet der da ? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 hælla ja jeg må si meg enig med de andre, liker det designet der, så jeg synest du skal gå for det Men si meg, hva synest du selv om det designet der da ? Takk igjen Det er jo en grunn til at jeg poster de skissene her, etter 7-8 forsøk er det designet der det jeg er mest fornøyd med. Fortsatt litt usikker ang. interiør, men eksteriøret er jeg ganske så fornøyd med... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg ville gått for det du har satt opp der (Sagt det før men sier det igjen ) Det er rått det du har gjort i de skissene! STÅ PÅ! 'vente på mere-mere-MERE* Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Enig med DJ Ovin der, Go for it !! Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jammen så sett i gang da, vi venter spent her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå