Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette ser bra ut, gleder meg _veldig_til å se dette utført i praksis, det må eg si :yes:

Men du liker konseptet? Det er som sagt bare en skisse, og om jeg gjennomfører det eller endrer planene avhenger av tilbakemeldingene her på forumet...

Ja eg liker det eg ser veldig godt, fram min side syns eg du skulle gå for det designet slik deu har skissert det :thumbup:

Lenke til kommentar
Dette ser bra ut, gleder meg _veldig_til å se dette utført i praksis, det må eg si :yes:

Men du liker konseptet? Det er som sagt bare en skisse, og om jeg gjennomfører det eller endrer planene avhenger av tilbakemeldingene her på forumet...

Ja eg liker det eg ser veldig godt, fram min side syns eg du skulle gå for det designet slik deu har skissert det :thumbup:

Takk, blir bare mer bestemt på å gjennomføre dette designet jo fler positive tilbakemeldinger jeg får!

Lenke til kommentar
hælla :)

 

ja jeg må si meg enig med de andre, liker det designet der, så jeg synest du skal gå for det :)

 

Men si meg, hva synest du selv om det designet der da ?

Takk igjen :)

 

Det er jo en grunn til at jeg poster de skissene her, etter 7-8 forsøk er det designet der det jeg er mest fornøyd med. Fortsatt litt usikker ang. interiør, men eksteriøret er jeg ganske så fornøyd med...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...