Caliber Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Takker for logo-forslagene, har en pågående tråd her som omhandler logo til prosjektet! (Lagt til hovedposten) Musketeer'en har bydd på mer arbeid enn først antatt, derfor den "sene" updaten. Ser på det som formildende omstendigheter at jeg forsåvidt har vært ekstraordinært flink til å oppdatere fortløpende, så ingen whining! PS: Hvis noen er interessert i 2 stk. klare mist-vifter, 2 stk. mist-vifter m. 4 grønne leds, 2 stk. sunbeam-vifter med blå leds (og viftestyringstyring), eller to stk. grønne 30cm/runde katoder, si ifra! Endret 20. september 2005 av Caliber Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 (endret) UPDATE: MUSKETEER-MOD 1 Du finner updaten her, sist oppdatert 06/09/2005 : 03:15 Endret 21. september 2005 av Caliber Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Dette såg mildt sagt svært spennende ut, men hadde jo en viss peil takket ver sneak-peeken Mye slit sier du? Verdt hvert einaste minutt arbeidstid sier eg Bånngass videre på modden Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Dette såg mildt sagt svært spennende ut, men hadde jo en viss peil takket ver sneak-peeken Mye slit sier du? Verdt hvert einaste minutt arbeidstid sier eg Bånngass videre på modden Takk, takk, det var vel verdt det, men har vært noe av der hardeste hittil. Dere ser det kanskje ikke så godt på bildene, men å få til passformen i lian li dekset (som det begynner å bli smått av) var en helvetes jobb! Neinei, gir meg ikke, prøver å holde klampen i bånn her! Lenke til kommentar
audhage Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Det der så jo råbra ut da Haakon. Jeg har en liten forkjærlighet for musketeeren, og slik som du har fikset på den så det utrolig stilig ut. Hvor mye vil det koste for 6 leds? (jeg er bare nysjerrig) Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Det der så jo råbra ut da Haakon. Jeg har en liten forkjærlighet for musketeeren, og slik som du har fikset på den så det utrolig stilig ut. Hvor mye vil det koste for 6 leds? (jeg er bare nysjerrig) Mvh Audun Hagen Det vil tilsammen koste 120kr for led's, og det er i tillegg en ganske kjip jobb å lodde løs alle led'sene for å lodde på nye. Får vurdere det... Har også et gost øye til musketeeren, hyggelig at du likte det! Endret 21. september 2005 av Caliber Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Ingen som har noen fler tilbakemeldinger på prosjektet så langt? Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Bra jobba Caliber ser bra ut. lykke til ! stå på! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Sykt nice den Musketeer-mod`en Ser ikke ut som om det er like lett å se inn i den...? Håper du tar deg råd til å kjøpe LED`s Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Stilig det der da! STÅ PÅ! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Sykt nice den Musketeer-mod`en Ser ikke ut som om det er like lett å se inn i den...? Håper du tar deg råd til å kjøpe LED`s Takk sigen, det varmer Det er strengt talt noe vanskelig å se inn i musketeer'en, men mye klarere enn bildene mine anntyder. Hvordan jeg løser dette er utenfor min fatteevne, men forslag mottas med takk! Gjenstår å midifisere rammen til viftestyringen slik at alt passer, så det er neste utfordring så jeg faktisk får den inn i kassa... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Var det ikke på Vendur.no du kjøpte displayet ditt? Har de sluttet og føre det? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Var det ikke på Vendur.no du kjøpte displayet ditt? Har de sluttet og føre det? Det ble nok kjøpt fra hammar.no, men har jeg hørt riktig har de ikke slike inne for tiden. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Var det ikke på Vendur.no du kjøpte displayet ditt? Har de sluttet og føre det? Det ble nok kjøpt fra hammar.no, men har jeg hørt riktig har de ikke slike inne for tiden. Sorry, my bad. Men er det Dette eller? Hvilket annet? Endret 24. september 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Var det ikke på Vendur.no du kjøpte displayet ditt? Har de sluttet og føre det? Det ble nok kjøpt fra hammar.no, men har jeg hørt riktig har de ikke slike inne for tiden. Sorry, my bad. Men er det Dette eller? Hvilket annet? Dette er strengt talt offtopic og kunne blitt tatt over PM, men det var altså denne pakkeløsningen jeg benyttet meg av. Ang ALUminous, venter jeg på svar ang, sponsing av noen leds, en bestilling fra microplex, samt noen viftegriller fra pcstyling.no som jeg begynner å bekymre meg for... LED'ene jeg snakker om er selvfølgelig til musketeer-mod'en, som rett og slett ikke kommer videre før dette er i boks. Viftegrillene er i krom og ser slik ut. De skal altså plasseres i 80mm-viftehullene forran, samt andre steder det måtte by seg (kjøpte 4 stk. 80mm, samt 3 stk. 120mm i tilfelle en eventuell trippel-radiator). Microplex-bestillingen består av 4 stk. sunbeam uv-reaktive grønne vifter, 2 runde uv-katoder, 1 stk. 80mm lang s-ata kabel (uvreaktiv, grønn), festplater fro strips, og 2 stk. 10cm lange uv-katoder. Så, det var dagens skriftlige oppdatering av prosjektets fremgang, håper dere er like spente på neste update som meg! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Høres bra ut det her! Rart at det skal ta så lang tid med brevpost fra ocstyling.. ... Jeg er vertfall like spent, hvis ikke mer spent enn deg på neste update! STÅ PÅ! Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 nice prosjekt (litt meningsløst innlegg, men måtte ha den i "min innlegg") Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 nice prosjekt (litt meningsløst innlegg, men måtte ha den i "min innlegg") Takk, setter pris på det uansett Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Helt nydelig, skal prøve å fikse noen forslag til logo i løpet av kvelden. Men med nytt skjermkort (x850xt-pe skryte,skryte) så blir det vanskelig å holde seg unna BF2. Keep up the good worK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå