PatSharpX Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 så ikke dumt ut dette da!! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Bilder? Bilder kommer sent i dag, brukte litt tid på å få s-ata overgangen til å fungere... Klikka_bZerk: Fargen er vel ganske så grønn-gull, eller "slimgrønn" om du foretrekker det Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Bilder? Bilder kommer sent i dag, brukte litt tid på å få s-ata overgangen til å fungere... Klikka_bZerk: Fargen er vel ganske så grønn-gull, eller "slimgrønn" om du foretrekker det Det er bra! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Bilder? Bilder kommer sent i dag, brukte litt tid på å få s-ata overgangen til å fungere... Klikka_bZerk: Fargen er vel ganske så grønn-gull, eller "slimgrønn" om du foretrekker det Det er bra! Hehe, nice Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hvilket LCD Display er det du har?? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Hvilket LCD Display er det du har?? Har et 20x4 lcd-panel fra hammar.no, hd44780 er vel den generelle betegnelsen på denne type parallell-panel. Nå er det en liten bildeupdate rett rundt svingen her! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hvilket LCD Display er det du har?? Har et 20x4 lcd-panel fra hammar.no, hd44780 er vel den generelle betegnelsen på denne type parallell-panel. Nå er det en liten bildeupdate rett rundt svingen her! Finfint Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hvilket LCD Display er det du har?? Har et 20x4 lcd-panel fra hammar.no, hd44780 er vel den generelle betegnelsen på denne type parallell-panel. Nå er det en liten bildeupdate rett rundt svingen her! Finfint Passer det displayet rett inn i en floppy-bracket eller cd-rom bracket? Eller måtte du kutte ut hull? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Hvilket LCD Display er det du har?? Har et 20x4 lcd-panel fra hammar.no, hd44780 er vel den generelle betegnelsen på denne type parallell-panel. Nå er det en liten bildeupdate rett rundt svingen her! Finfint Passer det displayet rett inn i en floppy-bracket eller cd-rom bracket? Eller måtte du kutte ut hull? Hadde du lest noe av workloggen hadde du fått med deg at du både må kutte og lage en form for festebrakett for å kunne montere dette displayet i en slik bay du ønsker. Update i kveld blir forsinket til i morgen, fikk kjæresten min på besøk... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hehe, kos deg da. Jeg gleder meg heller til update og drar til min kjæreste i morgen Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Hehe, kos deg da. Jeg gleder meg heller til update og drar til min kjæreste i morgen Nå fikk jeg nesten dårlig samvittighet, skal du se litt bilder allikevel? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Damn, hadde håpet på litt pics i kveld Men altså, damene først Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Damn, hadde håpet på litt pics i kveld Men altså, damene først Sant, lover godbiter i morgen... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Damn, hadde håpet på litt pics i kveld Men altså, damene først Sant, lover godbiter i morgen... Ellers blir jeg sur! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Damn, hadde håpet på litt pics i kveld Men altså, damene først Sant, lover godbiter i morgen... Ellers blir jeg sur! Som en forsmak før bildeupdaten har jeg vært på handletur i dag; spesiallim for metall/plast, dobbeltsidig tape og en del låsemuttere er kjøpt inn, og lcd-displayet er nå ferdig montert. Resultatet er over all forventning Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Damn, hadde håpet på litt pics i kveld Men altså, damene først Sant, lover godbiter i morgen... Ellers blir jeg sur! Som en forsmak før bildeupdaten har jeg vært på handletur i dag; spesiallim for metall/plast, dobbeltsidig tape og en del låsemuttere er kjøpt inn, og lcd-displayet er nå ferdig montert. Resultatet er over all forventning Bra, gleder meg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 O jeei! Høres veldi bra ut Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Kjempebra! Stå på! Angående logo, kan jeg prøve å fikse en til deg, men greit om jeg får noen råd og hint om hvordan produktet skal bli! Så om du kunne sende meg en PM eller ta det her, spiller forsåvidt ikke noen rolle. Så kan jeg se hva jeg får til, så får du bare gi konstruktiv kritikk så skal vi klare å forbedre den slik at du er fornøyd med resultatet! Skal i alle fall prøve! Med vennlig hilsen Christopher Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Dultet først over denne Workloggen nå. Må si jeg er mektig imponert, du har gitt meg mye inspirasjon Jeg har ingenting å sette fingeren på, alt var bare så sykt nice Stå på videre! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Kjempebra! Stå på!Angående logo, kan jeg prøve å fikse en til deg, men greit om jeg får noen råd og hint om hvordan produktet skal bli! Så om du kunne sende meg en PM eller ta det her, spiller forsåvidt ikke noen rolle. Så kan jeg se hva jeg får til, så får du bare gi konstruktiv kritikk så skal vi klare å forbedre den slik at du er fornøyd med resultatet! Skal i alle fall prøve! Med vennlig hilsen Christopher Kjempehyggelig Christoffer, logo er jeg meget interessert i! Kontakt meg gjerne på msn ([email protected]), eller så kan vi godt ta det her. Lover dere en update litt ute i de sene nattetimer, men i dag skjer det! Har brukt en del penger på innkjøp det siste (les: brenner, s-ata overgang, plexi, lim, teip, spray +++), så nå får jeg jobbe fremover med det jeg har. Hadde litt nedetid tidligere i dag (prøvde en swiftech chipset-kjøler som skapte noe problemer), men er igang igjen nå. Zevs_: Tusen takk, så flott å høre at prosjektet mitt gir andre pågangsmot! Mange mine ord du kommer med, tar de til meg med glede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå