FenrisC0de Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Ok, har tenkt til å spille inn ordentlig sang (spiller gitar og greier vett), men jeg lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det. Har SoundForge 7 nå, men jeg får ikke til å spille inn til en spesifikk kanal (feks høyre), også spille gitar nr 2 inn på den andre kanalen (feks venstre) Noen som vet hvordan eller evnt andre programmer som lar meg gjøre det? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Tror Ejay-studio kan gjøre dette.. ikke så veldig dyrt prog. heller EDIT: skriveleif Endret 13. juni 2005 av Elorfin Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Holder på med dette selv og bruker Cubase SX til å mikse sangene, her kan du gjøre alt du spør etter, men det er selvfølgelig ganske dyrt så det finnes sikkert noen billigere programmer å bruke. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 hehe skulle akkurat til å anbefale programmet SoundForge 7 til deg. men anyway husk på at du faktisk bare har en stemme. meninga er at du skal ta opp i mono og dele lyden 50-50 på begge kanaler. hvis du skal ha lyd i kun en kanal så er det mange programmer som fint lar deg gjøre dette siden du uansett trenger et annet program til å sette sammen hele greia. jeg vil da anbefale adobe audition og magix music maker som begge er enkle programmer Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Sony ACID ... http://www.sonymediasoftware.com/products/acidfamily.asp Spill inn stereospor/monospor i f.eks Sound Forge samtidig som du spiller av de andre klargjorte lydsporene i ACID, og så kan du lett mikse dette sammen i ACID etterpå Er nok litt enklere å sette seg inn i ACID enn med f.eks Cubase e.l. Endret 17. juni 2005 av SUiCiDE_COMMANdO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå