sunh Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Som sagt, PC-en min har begynt å henge seg med ujevne mellomrom. Helst når jeg spiller World of Warcraft. Noen ganger henger den i 5-10 sek før den fortsetter. Andre ganger får jeg bluescreen, der det står at nvdisp4.dll forårsaka feilen. Men det er vel ikke dermed sagt at det er skjermkortet? Det er jo bare et halvt år gammelt og er behandla bra. Har prøvd to forskjellige skjermdrivere, uten forskjell.. Har nettopp installert en ny ram-brikke, men nekter å tro det er feil på den ettersom den er klin ny. Forslag og tips taes i mot med takk. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Overoppheta skjermkort? Prøv å kjør med åpent kabinette, evt. men en bordvifte som blåser inn kald luft, så finner du jo fort ut om det hjelper.. ! Lenke til kommentar
sunh Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Skjermkortet er like varmt/kaldt som det alltid har vært.. Er rundt 30 grader inni kassa lukket, og GPU ligger på 60-65 grader (gf 6) Kan ikke være det heller Har forresten vært bra en stund nå. Tror muligens det er noe som kødder med at jeg kjører dual screen. Plutselig klikker musepekern og. Gud vet hva det er. Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Bruker du trådløst nettverks forbindelse? Lenke til kommentar
sunh Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Nei, hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå