bufodill Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 S600i - ny spilltelefon fra SE Sony Ericsson lanserte i dag fire modeller. Blant disse er S600i, en dreibar telefon som storebror S700i. Dette er en ungdomssatsing med lav pris hvor SE satser stort på spill. Vi kan nevne spilling i widescreen-modus samt støtte for stereo lyd og innebygd 3D-akselerator. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 S600 ser spennende ut, noe for tanteungen til jul kanskje? Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Sikkert en ålreit telefon for mange, men ikke for meg. Denne kommer sikkert til å selge godt i Norge. Designet var ganske fint synes jeg Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Fin telefon. Hvis den er litt mindre enn S700i blir den nok å selge godt. Lenke til kommentar
robot Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Fin telefon det der. håper den slår godt ann hos ungdommen. Designet var bra, og jeg tror det blir kult med stereo høytalere på den :-). Lenke til kommentar
xhilerate Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) ----slettet---- Endret 14. juni 2005 av xhilerate Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Det beste med mp3-støtten blir da at man kan bruke mp3-er til ringetoner og meldingsvarsling. Mp3-er Morsomt ord. Kan dere endre dette til Mp3-filer? Om dere ikke skjønner hva som er feil, så kan dere jo prøve å bruke jpg-er om bilder, osv. Eneste filformat som er egnet får sånn bruk, er vel gif. Gif-er er kjente, hehe. Denne telefonen er skikkelig "må ha!" Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Denne må jeg prøve Kanskje jeg får råd til ny Gameboy óg ny mobiltelefon i samma slengen Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jobber med mobil spill... Det ser jo håpløst ut å spille på den der... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Æsj, den var stygg. Hvertfall knappene. Lenke til kommentar
MobiL FreAk : : : Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Helt enig! Det der må være noe av det styggeste jeg har sett. Æsj Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Fatter ikke at dere kan få dere til å si at den er stygg, hehe... Synes designet på den er genialt. Tastene kunne dog ha vært litt lenger fra hverandre i bredden Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Steike, den var stilig i svart! Yummy! :!: Denne telefonen slår nok godt an hos spillentusiasten som vil ha det lille ekstra Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jobber med mobil spill... Det ser jo håpløst ut å spille på den der... Så det du sier er at siden du jobber med spill, så vet du best hva som er bra/mest behagelig å spille på og ikke? Hvor er egentlig relevansen i at du jobber med spill? Vi andre spiller da vi også. Kanskje til og med mer. Tror jeg venter til jeg selv får prøvd den før jeg avgir en dom, i motsetning til visse andre. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Denne telefonen slår nok godt an hos spillentusiasten som vil ha det lille ekstra Og der befinner du deg? Tror ikke du vil like denne telefonen om jeg røper at den ikke har minnekort... Men dugelig med internminne... EDIT: Internminnet er på 64mb. Heftig. Endret 9. juli 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg sa bare hvem den passer for Tviler sterkt på at det blir avtageren til 7600 Lenke til kommentar
eaXoN Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 syntes den er nydelig jeg.det blir nokk min neste telefon!! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 syntes den er nydelig jeg.det blir nokk min neste telefon!! Kanskje min også. Men den kommer jo ikke før sent på året, samtidig med panasonics nye... Hadde egentlig tenkt meg en VS7 fra panasonic. Blir vanskelig å foretrekke S600i fremfor VS7 som har: -Større skjerm -Bedre kamera -Sikekrt bedre batteri -Autoflipp -Minnekort Men S600i er sykt heftig Og koster litt mindre også. Snakk om en tusenlapp forskjell i pris... Men det er jo innenfor mine fire vegger. Hvilke andre telefoner konkurrerer S600i med? Det er vle ingen andre telefoner som er bygget for den slags bruk? Unntatt N-Gage, men den er jo litt gammel og stor og måler seg ikke på funksjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg