kvedno Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Eg har nettopp bestillt Logitech Z-2300. Lurer på om noen har noen erfaringer med dette anlegget? Legg ut bilder her! Lenke til kommentar
Clancy Wiggum Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Eg har hatt z2300 ei stund no og har ikkje eit vondt ord å komme med. Til den prisen ha eg aldri forventa så bra høgtalarar. Gled deg. Lenke til kommentar
B-Man Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 har hatt disse i snart et år nå.... (til jul) er meget godt fornøyd med det..... har enda ikke opplevd at de ikke greier å spille høyt nok. Bassen er meget bra (syns jeg), når jeg plasserer den under skriverbordet. fjernkontrollen funker fint, men kan være litt "hakkete" på lavt volum, men dette legger man knapt merke til..... alt i alt et anlegg jeg er meget godt fornøyd med. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Er ikke sikker på om det er de eller 5.1 settet som har fått så dårlig. Men har hørt at den subben er litt overkill iforhold til høyttalerene Lenke til kommentar
notalive Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Hadde vist ikke dette annlegget likevel... *slettet* Endret 18. oktober 2005 av notalive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå