fxwz Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 I helga var fotballaget mitt og meg i Malvik like utenfor Trondheim og spillte kamp. En kamp på lørdag kveld og en på søndag morgen. Det gunstigste var å gi oss en campingsplass å sove på mellom kampene, slik at vi liksom ikke måtte dra til meråker, tilbake til kolvereid, også oppover til trondheim, for å så dra hjem igjen. På campingplassen var det en skoleklasse fra Førde som overnattet. Til stor glede for noen av oss da Vår kjære lagkaptein og keeper Hans, slo til med engang. Nede på stranda kunne vi observere ett par gutter og noen jenter. Kameraet ble da veldig hendig i denne situasjonen og jeg knipset ivei. Saken er den at på ett av bildene så har ei jente på en måte mistet hode sitt. Noen som tørs å komme med noen teorier? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hun har svart hår og bøyer seg ned? SPOOKY! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 sort hår og bøyer seg ned. er du blind? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) mener du hun med sort hår...? hode syntes jo ikke pga sort hår, mot sort genser... edit: var vist 2stk før meg Endret 13. juni 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Ja, fant ut at det ar svart hår ja. Saken er den at når jeg så på bildet på den bittelille skjermen på digitalkameraet mitt, så var det ikke like klart som det er når jeg ser det på pc! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 å du sjekket ikke bildet før du la det inn her den går jeg ikke på. modig forsøk på å øke postcount'en eller Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Mener du hu med svart litt krøllete hår som sitter og ser ned i bakken? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 å du sjekket ikke bildet før du la det inn her den går jeg ikke på. modig forsøk på å øke postcount'en eller Når ble det postcount i OT-baren? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Og da var det mysteriet oppklart. Stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg