Gå til innhold

Hvordan tjene penger i level 15?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel noe av det samme i barrens for horde, vest for crossroads, noen kolkars som sloss mot noen troll og orker. vet ikke hva disse dropper. Noen som har en fin måte for en lvl 32 warrior kan farme penger?

Og som kommentar til AH, man bli lett avhengig, jeg brukte alle pengene mine på utsyr i starten fordi det var litt bedre, ble dyrt i lengden :no:

Lenke til kommentar

Tailoring, når man kommer litt opp i levlene er konge. Selger en Smal Silk Pack for opp i mot 1g pr stk. Skinning er beste profession ved siden av tailoring, ettersom det er flere tailoring ting som krever div. lær.

 

Angrer ikke et sekund på dette :)

 

Når det gjelder AH og pengebruk, så er repair, skills og evt cloth (for meg, som har tailoring) det eneste jeg bruker penger på.

Endret av Tubbytazz
Lenke til kommentar
Jeg spillte opp litt i engineering i dag, så lagde jeg noen Deadly Bunderbusser og fikk solgt de for 1g hver på AH. Fin måte å tjene penger på synes jeg. Ingrediensene koster bare 5s for hver på AH hvis du ikke gidder å finne de selv. :)

Som horde eller alliance?

Lenke til kommentar
Jeg spillte opp litt i engineering i dag, så lagde jeg noen Deadly Bunderbusser og fikk solgt de for 1g hver på AH. Fin måte å tjene penger på synes jeg. Ingrediensene koster bare 5s for hver på AH hvis du ikke gidder å finne de selv.  :)

Som horde eller alliance?

Horde på Darksorrow

 

Edit: Eller 96s hvertfall hvis det skal bety noe ;)

Endret av UGK
Lenke til kommentar

Kunne noen tatt seg tid til å legg ut en slags rute til å komme opp der med alle trolla over IF? Har ikke peiling på hvordan jeg skal komme opp, men trenger penger...

 

Trenger ikke sånn dødlig nøyaktig rute, må bare vite hvor jeg skal begynne liksom. :)

Endret av X-tremeOverclocker
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

JEg så ikke noe troll og vakter på den filmen..hvor exakt er de?...hvor der oppe altså.

EDIT: kansje jeg heller skulle gått dit å leitet men jeg har ikke pc til å spille på atm :p

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...