Skogslik Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Er det noen som har denne katoden: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305512&cks=PLC er det en vifte grill? til vilken vifte da? Hva synes dere om denn? Endret 13. juni 2005 av gas Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Produkttype Viftegrill Ja, det er en viftegrill. Den passer til 80mm vifter ifølge hjemmesiden til Bitspower. Hvis du har grønne katoder, eller grønt lys generelt i maskinen, så er den sikkert tøff denne. Men tror ikke den blir noe særlig fin hvis det bare er en slik inne i en maskin. Den blir nok heller ikke noe fin hvis du skal bruke den som viftegrill på "korrekt" side på en kabinettvifte. Det tror jeg bare vil se harry ut. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 eg har blå vifter nå... og eg skall ikkje sette den på ei vifte... vill det bli bra med blå og grønn? Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 eg har blå vifter nå... og eg skall ikkje sette den på ei vifte... vill det bli bra med blå og grønn? De ser faktisk ikke så verst ut. Har noen bilder av mitt kabinett med blå og grønne lys. Men vet ikke hvordan effekten bilr hvis fargene kommer for nærme hverandre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå