JohanP Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 I forbindelse med overgang til ny bredbåndsleverandør, så må jeg kjøpe et ADSL modem. Fra før har jeg en tråløs router (Dlink 624+) og en gigrouter (pga. 624+ ikke har gig). Tenkte nå at det bør være mulig å skaffet en modem med gigrouter (minst 8 porter) og tråløs sender. Finnes det? Hva kan anbefales? Hvis ikke drømme routeren (inkl. alt; se ovenfor) eksisterer; Hva kan da anbefales? Jeg skal samtidig bestille med IP telefon gjennom Telio (tror jeg). Er det noe spesielt routeren (inkl. modemet) bør støtte for at det skal fungere best mulig? (jeg vil helst at IP telefonen får prioritert båndbredde). Lenke til kommentar
JohanP Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Neivel... Den finnes kanskje ikke.. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Neivel...Den finnes kanskje ikke.. Det er ikke noe stort marked for slike ting så du må nok vente litt før du kan ha noe håp om og få noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå