galskapen Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hei! En kompis (bor i Oslo) skal til Skien tur-retur i løpet av en dag, men han klarer ikke å finne noe som er enkelt og billig. Så da lurte jeg på om noen her visste om en billig, enkel og rask måte å komme seg dit på. Bil er ikke mulig. Alle tips blir gladelig tatt imot. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) funker ikke tog da?tar vel ca 2t45min tar jeg ikke feil.kan da ikke være så dyrt. edit: vel kanskje ikke så lang reisetid. ikke helt kjent nedi der... Endret 13. juni 2005 av Hanne:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 funker ikke tog da?tar vel ca 2t45min tar jeg ikke feil.kan da ikke være så dyrt. edit: vel kanskje ikke så lang reisetid. ikke helt kjent nedi der... Tar nermere 3 timer til Oslo med tog. Jeg har leilighet i Skien og er i Sande vær helg. Tar 2 timer fra Skien til Sande, og fra Sande til Oslo tar det 1 time. Uansett.. Tog er nok det kjappeste ville jeg tro. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Trimma moped.. Enkelt, billig, og går fælt Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jogge. Bør greie en vei i løpet av 24 timer, i alle fall billigste løsning. Har han sykkel så bør det jo gå det og, tar litt tid men kanskje ikke mere en 6 timer. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Jepp, men han skal dra dit, være der en stund, og dra tilbake. Alt dette på en dag.. Moped er ikke akkurat så lurt det heller. Han er 14. Så tog er best? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå