Nikita Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 14:29, LarsC skrev: Quote: Den 2002-08-07 13:26, Nikita skrev: Hvis du har forstått det, hvorfor ber du han holde kjeft da? Tror du han er den eneste her på forumet som slenger personlig dritt om alt og alle?? Hvis moderator skulle ha sensurert alle som slenger negative bemerkninger, ja da hadde vel 50% av alle innleggene forsvunnet. Men kanskje det hadde vært like så greit. Hei Nikita. Du må være så vennlig å lese litt nøyere neste gang. Jeg liker dårlig å bli tillagt ting jeg ikke har skrevet. Jeg skal ta det en gang til med personreferanser i parantes for å gjøre det 100% tydelig: "Nei, så lenge du (Jazzmaster) skjerper deg (Jazzmaster), skal jeg (LarsC) holde kjeft jeg (LarsC)." Ok? Edit: Skriveleif. <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-08-07 14:30 ]</font> Han trenger vel ikke å skjerpe seg for at du skal holde kjeft. Det er vel bare å holde kjeft, så holder Jazzmaster også kjeft. Så langt jeg har lest, så holdt han kjeft før du begynte på'n!? Var ikke det en disput mellom Jazzi og Afseth.. De avslutta jo det før du begynte å fyre opp under de igjen. Hvis det er noen som må skjerpe seg, så er det vel du. Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-07-21 23:56, cd32 skrev:Du får disken til 1555,- på denne siden:http://www.mpx.no Det er uten moms du tenker da :smile: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 15:37, Nikita skrev:Han trenger vel ikke å skjerpe seg for at du skal holde kjeft. Riktig. Men du har gått glipp av poenget. Quote: Det er vel bare å holde kjeft, så holder Jazzmaster også kjeft.Så langt jeg har lest, så holdt han kjeft før du begynte på'n!? Jaha. Du tar feil. Les hele tråden. Quote: Var ikke det en disput mellom Jazzi og Afseth..De avslutta jo det før du begynte å fyre opp under de igjen. Fritt land, fritt forum. Man har mail og private meldinger for ting som skal holdes privat. Det singler i glass rundt deg, forresten. Og igjen, du tar feil. Les hele tråden. Quote: Hvis det er noen som må skjerpe seg, så er det vel du. Takk, i like måte. Til Jazzmaster: Beklager dette, jeg må nesten svare for meg. Håper du får en fin ferie. Lenke til kommentar
Jazzmaster Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Takk, i like måte. Til Jazzmaster: Beklager dette, jeg må nesten svare for meg. Håper du får en fin ferie. Ditto! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Nok om dette. hold dere til topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå