Black Star Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 00:41, LarsC skrev:Argh, jeg vil ha Ignore-funksjonalitet nuh! Hadde vært en fordel, når en 30-åring fra Stavanger (les : Jazzmaster) roterer rundt i forumet på jakt etter innlegg fra meg som han kan henge ut. Uff... blir litt deppa av sånne fyrer. De kan ikke ha det godt med seg selv De som synes den kommentaren var useriøs, søk litt på Jazzmasters innlegg om Komplett og se hva han skriver om meg. Bare det at han er 30 år er jo helt utrolig når man tenker over at han kaller meg f.eks rævslikker i 4-5 innlegg. Han oppfører seg som en 12 åring. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Bare ikke diss Stavanger :smile: Vet ikke helt hva du har gjort han, men det virker som han har noe personlig i mot deg. Ikke bry deg du, jeg er svært fornøyd med Komplett selv. :smile: Kanskje jeg får skrive mer godord om dem selv. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 00:48, Afseth skrev: Quote: Den 2002-08-07 00:41, LarsC skrev: Argh, jeg vil ha Ignore-funksjonalitet nuh! Hadde vært en fordel, når en 30-åring fra Stavanger (les : Jazzmaster) roterer rundt i forumet på jakt etter innlegg fra meg som han kan henge ut. Uff... blir litt deppa av sånne fyrer. De kan ikke ha det godt med seg selv De som synes den kommentaren var useriøs, søk litt på Jazzmasters innlegg om Komplett og se hva han skriver om meg. Bare det at han er 30 år er jo helt utrolig når man tenker over at han kaller meg f.eks rævslikker i 4-5 innlegg. Han oppfører seg som en 12 åring. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 00:54, LarsC skrev:Bare ikke diss Stavanger :smile:Vet ikke helt hva du har gjort han, men det virker som han har noe personlig i mot deg. Ikke bry deg du, jeg er svært fornøyd med Komplett selv. :smile:Kanskje jeg får skrive mer godord om dem selv. Tja, han eier kanskje en konkurrerende web-shop? Ikke vet jeg, men jeg har da ikke gjort han noe galt annet enn å kritisere hans useriøse angrep på meg. Har ikke noe i mot Stavanger jeg :smile: Lenke til kommentar
Jazzmaster Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 09:45, Afseth skrev: Quote: Den 2002-08-07 00:54, LarsC skrev: Bare ikke diss Stavanger :smile: Vet ikke helt hva du har gjort han, men det virker som han har noe personlig i mot deg. Ikke bry deg du, jeg er svært fornøyd med Komplett selv. :smile: Kanskje jeg får skrive mer godord om dem selv. Tja, han eier kanskje en konkurrerende web-shop? Ikke vet jeg, men jeg har da ikke gjort han noe galt annet enn å kritisere hans useriøse angrep på meg. Har ikke noe i mot Stavanger jeg :smile: Der var du igjen ja. La meg spørre deg om du har et forbanna fritidsproblem? Slått deg i hodet som liten kanskje???? Uansett jeg ble kontaktet av Komplett på privaten. Og jeg har forsåvidt fått vite det jeg trenger å vite. vi har korespondert som voksne mennesker. Så jeg gidder ikke å slenge dritt her på forumet. Jeg anser denne saken for å være avsluttet. Men hvis du vil fortsette Afseth, så kan du bare det, hvis du ikke har annet å gjøre. Jeg selv skal en tur i Nordsjøen før jeg tar ferie. Jeg eier web shop?? Se mine tidligere innlegg, så kan du se at det bare er innlegg som jeg har postet i det siste for å hisse opp lille Afesth, som ikke har andre ting enn å gjøre enn å person forfølge andre. Og det har jo virket Uansett God ferie til deg Afseth. Og lykke til i SFO'en. Lenke til kommentar
Jazzmaster Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 00:41, LarsC skrev:Argh, jeg vil ha Ignore-funksjonalitet nuh! Til deg LarsC og dere andre, jeg har blitt kontaktet av Komplett på privaten, og som hyggelige mennesker de var, så har vi diskutert en del ting som kaster lys over ting som jeg har lurt på. Jeg har ringt personlig Afseth, og vi ble enige om at vi setter en strek her som voksne mennesker. Jeg har egentlig ingenting imot Komplett eller Afseth. Men jeg ble sterkt provosert over det som ble skrevet på forumet, og resultatet ble det som dere har lest. Uansett, jeg reiser i Nordsjøen i neste uke før jeg skal til Kreta :grin: ahhh.. så da forsvinner jeg fra forumet uansett. Og jeg vil til slutt ønske alle en fortsatt god sommer. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 10:05, Jazzmaster skrev:Der var du igjen ja. La meg spørre deg om du har et forbanna fritidsproblem?Slått deg i hodet som liten kanskje????Uansett jeg ble kontaktet av Komplett på privaten.Og jeg har forsåvidt fått vite det jeg trenger å vite. vi har korespondert som voksne mennesker.Så jeg gidder ikke å slenge dritt her på forumet.Jeg anser denne saken for å være avsluttet.Men hvis du vil fortsette Afseth, så kan du bare det, hvis du ikke har annet å gjøre.Jeg selv skal en tur i Nordsjøen før jeg tar ferie.Jeg eier web shop?? Se mine tidligere innlegg, så kan du se at det bare er innlegg som jeg har postet i det siste for å hisse opp lille Afesth, som ikke har andre ting enn å gjøre enn å person forfølge andre. Og det har jo virket Uansett God ferie til deg Afseth. Og lykke til i SFO'en. Dette står jo for seg selv. Lenke til kommentar
Jazzmaster Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 12:45, LarsC skrev: Quote: Den 2002-08-07 10:05, Jazzmaster skrev: Der var du igjen ja. La meg spørre deg om du har et forbanna fritidsproblem? Slått deg i hodet som liten kanskje???? Uansett jeg ble kontaktet av Komplett på privaten. Og jeg har forsåvidt fått vite det jeg trenger å vite. vi har korespondert som voksne mennesker. Så jeg gidder ikke å slenge dritt her på forumet. Jeg anser denne saken for å være avsluttet. Men hvis du vil fortsette Afseth, så kan du bare det, hvis du ikke har annet å gjøre. Jeg selv skal en tur i Nordsjøen før jeg tar ferie. Jeg eier web shop?? Se mine tidligere innlegg, så kan du se at det bare er innlegg som jeg har postet i det siste for å hisse opp lille Afesth, som ikke har andre ting enn å gjøre enn å person forfølge andre. Og det har jo virket Uansett God ferie til deg Afseth. Og lykke til i SFO'en. Dette står jo for seg selv. LarsC, har du lyst å fortsette dette? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Nei, så lenge du skjerper deg, skal jeg holde kjeft jeg. Lenke til kommentar
Nikita Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 12:55, LarsC skrev:Nei, så lenge du skjerper deg, skal jeg holde kjeft jeg. Fatter du ikke at han prøver å avslutte dette. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-07-21 23:56, cd32 skrev:Du får disken til 1555,- på denne siden:http://www.mpx.no Trodde jeg fant ultimat-websjappa for en stund siden naar jeg bes0kte http://www.mpx.no. Alt var liksom litt billigere enn de billigste. Noe var for billig, saa jeg blei mistenksom. Jepp, prisene dems er default uten merverdiavgift Sjekk 0verst i venstre hj0rnet.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 12:59, Nikita skrev:Fatter du ikke at han prøver å avslutte dette. Joda, såpass har jeg forstått. Fatter ikke du hva jeg svarte? [ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-08-07 13:05 ] Lenke til kommentar
Jazzmaster Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 12:55, LarsC skrev:Nei, så lenge du skjerper deg, skal jeg holde kjeft jeg. Slapp av da man. Uansett jeg trenger ikke å skjerpe meg for noen. Iallefall ikke for deg. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 13:04, Jazzmaster skrev:Slapp av da man. Jeg er fin og avslappet i kroppen. Skal ut og male snart, så sole meg litt og så se Viking banke driten ut av Rosenborg. Quote: Uansett jeg trenger ikke å skjerpe meg for noen.Iallefall ikke for deg. Nja, jeg tror nok moderatorene er uenig med deg der. Men for meg trenger du ikke gjør pukk, det er sant. [ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-08-07 13:07 ] Lenke til kommentar
Jazzmaster Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 13:07, LarsC skrev: Quote: Den 2002-08-07 13:04, Jazzmaster skrev: Slapp av da man. Jeg er fin og avslappet i kroppen. Skal ut og male snart, så sole meg litt og så se Viking banke driten ut av Rosenborg. Quote: Uansett jeg trenger ikke å skjerpe meg for noen.Iallefall ikke for deg. Nja, jeg tror nok moderatorene er uenig med deg der. Men for meg trenger du ikke gjør pukk, det er sant. <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-08-07 13:07 ]</font> Samme her avslappet og fin. Skal ha ferie i neste uke, og så til Kreta viking sier du, du bor vel ikke tilfeldigvis i Stavanger?? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Veeel, bor vel egentlig i Trondheim, der jeg går på skole. Men Stavanger er mitt hjem. :smile: Lenke til kommentar
Jazzmaster Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 13:12, LarsC skrev:Veeel, bor vel egentlig i Trondheim, der jeg går på skole. Men Stavanger er mitt hjem. :smile: Jepp, er man Siddis så forblir man det.. Viking tar seiern imål.. :wink: Lenke til kommentar
Nikita Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 13:04, LarsC skrev: Quote: Den 2002-08-07 12:59, Nikita skrev: Fatter du ikke at han prøver å avslutte dette. Joda, såpass har jeg forstått. Fatter ikke du hva jeg svarte? <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-08-07 13:05 ]</font> Hvis du har forstått det, hvorfor ber du han holde kjeft da? Tror du han er den eneste her på forumet som slenger personlig dritt om alt og alle?? Hvis moderator skulle ha sensurert alle som slenger negative bemerkninger, ja da hadde vel 50% av alle innleggene forsvunnet. Men kanskje det hadde vært like så greit. :grin: Lenke til kommentar
Jazzmaster Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Herre min hatt.. jeg gir opp... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 13:26, Nikita skrev:Hvis du har forstått det, hvorfor ber du han holde kjeft da?Tror du han er den eneste her på forumet som slenger personlig dritt om alt og alle??Hvis moderator skulle ha sensurert alle som slenger negative bemerkninger, ja da hadde vel 50% av alle innleggene forsvunnet. Men kanskje det hadde vært like så greit. Hei Nikita. Du må være så vennlig å lese litt nøyere neste gang. Jeg liker dårlig å bli tillagt ting jeg ikke har skrevet. Jeg skal ta det en gang til med personreferanser i parantes for å gjøre det 100% tydelig: "Nei, så lenge du (Jazzmaster) skjerper deg (Jazzmaster), skal jeg (LarsC) holde kjeft jeg (LarsC)." Ok? Edit: Skriveleif. [ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-08-07 14:30 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå