Andie Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Har nå kjøpt meg Infinty Reference 6500 CS componentsystem. Dette skal monteres av bilradiospesialisten 24. juni (fram og bak) . I mellomtiden har jeg tenkt å skaffe en forsterker. Er litt short on cash for tiden da div. styling også er blitt kjøpt inn. Noen som har en forsterker å anbefale i budsjettklassen? Bilradiospesialisten anbefalte Boss IQ-400.4. En annen forsterker, som er billigere, er en PlanetAudio P600.5s 5 kanalers forsterker. Kontinuerlig effekt ved 4 ohm er 4*50+200 watt. Brokoblet i 4 0hm er 2*200+300 watt. Forsterkeren er stabil i 2 ohm. 2*30 amp sikringer Dette står det i annonsen. Kan jeg bruke denne og få et bra resultat? Evt. så vet jeg om en Alpine forsterker med 4 x 75w som jeg får billig. Må jeg ha 4 kanalers? (og ja, jeg er rimelig fersk i dette) Kom med tips fagfolk! Endret 13. juni 2005 av Andie Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Du trenger en 4-kanaler ja (høyre og venstre framme, høyre og venstre bak). Jeg ville gått for den Alpine forsterkeren om du får den billig, men vent til fagfolka kommer du Lenke til kommentar
Andie Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Får Alpine forsterkeren til 1000,- , men her er det nok rom for litt pruting. Må da være flere som kan si meg hva som er rett og galt her ? Må egentlig ha svar fort før denne blir tatt av noen andre Endret 13. juni 2005 av Andie Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Ta den!!! Hehe :!: Jeg ville gjort det, men det er meg Lenke til kommentar
Andie Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Den blir ikke litt liten da, ettersom den skal drive componentsett både fram og bak? Lenke til kommentar
Darksun Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Tror det skal gå helt fint. Lenke til kommentar
pahf Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Ta alpinen du, kommer til å trives mye bedre med den enn med boss'n ihvertfall. Tror ikke det skal by på mye problemer å drive de komponentsetta. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg ville gått for den hvis det haster... Kan vi ikke ta en "vote" her bare da? Lenke til kommentar
Andie Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Okei guta! Da har jeg kjøpt den forsterkeren. Topp at dere gidder å svare. Blir vel at jeg poster ut ny hjelpetråd i august (bonus på jobben hurra hurra). Da skal sub(er) og monoblokk kjøpes inn, og da trenger jeg seff hjelp til det også Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Var det meg hadde jeg kjøpt en Dynabel BF0804. http://www.mamut.com/dynabel/subdet300.htm Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Men nå har Andie kjøpt den forsterkeren han lurte på Også halve prisen av det den Dynabelen kosta ... Edit: Grattis med ny forsterker Håper du blir fornøyd da, også er det bare å komme med nye spørsmål... Vi syns bare det er gøy å kunne sitte her å hjelpe folk Endret 14. juni 2005 av Pluggen Lenke til kommentar
Andie Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Du kan være rimelig sikker på at det kommer nye spørsmål Pluggen! Ble forresten ikke Infinity Ref. 6500cs, men Infinity Kappa 605CS Componentsystem Skulle visst være hakket bedre enn det første de foreslo.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå