Gå til innhold

samsung d500, to be or not to be

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

da har jeg altså kommet til den tiden i året hvor jeg begynner å sikle etter ny telefon, ser altså ut til at jeg forlater min kjære sx1 til fordel for samsung d500.

har lest gjennom en del tråder og føler at jeg kanskje er pittelitt usikker.

- hvor god er egentlig skjermen ?

- kameraet, er kvaliteten på bildene noe man kan si seg fornøyd med

- en del snakk om alarmtonene, at volumet o.l ikke er høyt nok, er det et problem?

- sms,blir nok en del sms skriving, faller telefonen gjennom på dette punktet ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt D500 i et halvt år nå og kjenner telefonen godt.

Skjerm: ypperlig flott skjerm, ingen problemer med å lese/se på skjermen i dagslys som mange andre mobiler har.

Kamera: kameraet er bra for å sitte på en mobil men fremdeles kan du ikke kaste det digitale kameraet til fordel for mobilen. I forhold til din gamel SX1 er kameraet supert, inkludert blitz:O)

Alarmtone/ringelyd: ringer så det synger i ørene og naboen skvetter så jeg sljønner ikke helt hvor du hart det fra at den ikke ringer høyt nok, den brøler!!!!!!!

Sms: flotte taster til å skrive sms med. Det eneste jeg har å utsette er at når du skal begynne å skrive på en ny setning så begynner den med små bokstaver. Det er egentlig det eneste jeg har å utsette på telefonen i tillegg at den ikke kan synkronsieres med min Mac maskin.

Telefonen anbefales hvis du har bruk for alle duppedittene og dill dallet som den leveres med. For min egen del kunne jeg klart meg med en helt vanlig mobil som kan sende sms med.

Anbefales :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har nå hatt D500 i 5 dager og jeg er storfornøyd. Flott skjerm, flott lyd til å være mobil, flotte taster. Det eneste å utsette på denne mobilen er man ikke får stor bokstav etter punktum.

Denne mobilen anbefales på det sterkeste :yes::thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

da ligger telefonen på pulten foran meg, foreløpig er jeg nå strålende fornøyd med den, men så har jeg nå bare eid den i ca 2 timer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...