Mithrandir123 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hjelp, jeg driver å installerer det nye skjermkortet i min brors nye pc, men kortet er alt for langt, å jeg butter i baksiden av kabinettet når jeg prøver å sette det inn i AGP slotten, hva gjør jeg? Sapphire Radeon X800XL er det... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Hjelp, jeg driver å installerer det nye skjermkortet i min brors nye pc, men kortet er alt for langt, å jeg butter i baksiden av kabinettet når jeg prøver å sette det inn i AGP slotten, hva gjør jeg? Sapphire Radeon X800XL er det... Har hovedkortet en standart 4X/8X AGP-port ? Hvilket HK ? Endret 13. juni 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Mithrandir123 Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Asus A8N-SLI Deluxe vet ikke åssen slotter det er men.. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Asus A8N-SLI Deluxe vet ikke åssen slotter det er men.. Er vel neppe AGP port på dette? Er det ikke PCIe da? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Asus A8N-SLI Deluxe vet ikke åssen slotter det er men.. Har ikke kortet en PCI-E port for VGA ? (ikke AGP) http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=A8N-SL...Deluxe&langs=01 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Nei. Det går ikke an å installere et AGP basert skjermkort på ASUS A8N-SLI Deluxe da dette hovedkortet støtter PCI-e.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå