Gå til innhold

Kjøp av ny gaming PC

Anbefalte innlegg

hmm... etter mye lesing på forumet her, også mangen erfaringer fra venner og bekjente...

jeg vil råde deg til ikke å kjøpe fra komplett (drit dårlig kundeservice, lang leveringstid, og ikke minst tar det visstnok lang tid før varen(e) i det hele tatt blir sendt... og da står du der som en komplett idiot) :p

har meget gode erfaringer med psdata selv :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger du denne pcen med en gang liksom? Altså før høsten/vinteren?

For jeg ville absolutt ha ventet med å kjøpe pcen til neste bølge hardware har kommet.

Dessuten kan du spare enda mere penger i mellomtiden og kjøpe en helt sinnsykt rå maskin når tiden er inne!

Da kan du også få prosessor med dobbelkjerne (om du trenger det) og kanskje hovedkort med støtte for neste generasjons SLI. Da trenger du ikke tenke på pc på en god stund!

Lenke til kommentar
vil bare spørre hva som er poenget med og kjøpe samme lydkort som er intigrert på hovedkortet?

Og jeg ville definitivt ha ventet og kjøpt noo ordentlig ram... OCZ eller Kingston!

Det er virkelig ikke det samme kortet. Et integrert lydkort leverer mange hakk dårligere lyd enn et eget ved siden av, sånn er det med den saken ;)

Lenke til kommentar
Trenger du denne pcen med en gang liksom? Altså før høsten/vinteren?

For jeg ville absolutt ha ventet med å kjøpe pcen til neste bølge hardware har kommet.

Dessuten kan du spare enda mere penger i mellomtiden og kjøpe en helt sinnsykt rå maskin når tiden er inne!

Da kan du også få prosessor med dobbelkjerne (om du trenger det) og kanskje hovedkort med støtte for neste generasjons SLI. Da trenger du ikke tenke på pc på en god stund!

Hmm... Har vært litt usikker på når jeg skal kjøpe den ganske lenge, og er fortsatt usikker. Har pengene og alt, men jeg har ikke helt bestemt meg for å investere. Er ganske stor sjans for at jeg faktisk venter til høsten...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...