shagg0r Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg klarer bare å endre, farge og størrelse for tekst i min liste. Hvordan får jeg endret font? Har sett etter det på w3c school men fant ikke noe. Håper dere kan hjelpe meg Lenke til kommentar
shagg0r Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Ok jeg brukte bare font jeg! Hva er forskjellen egentlig? Det funket med font-family TUSEN TAKK =) Endret 13. juni 2005 av shagg0r Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Ok jeg brukte bare font jeg! Hva er forskjellen egentlig? det er vel ikke en kode da Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 http://www.w3schools.com/css/css_reference.asp#font Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Ok jeg brukte bare font jeg! Hva er forskjellen egentlig? font er en slags hurtigversjon som du kan bruke istedenfor å definere alle egenskapene i spesifikasjonen Mr. Berg linker til. Grunnen til at det ikke fungerte for deg er høyst sannsynlig at du ikke definerte en skriftstørrelse sammen med font-familien (noe som er et krav for at font: skal fungere). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå