Howard Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Vi har trukket ut vinnerne av vår lille vårkonkurranse. Blir det du som stikker av med en MP3-spiller, et webkamera eller hodesett? Svaret får du her. Les mer Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Må nesten bare gratulere... Får nøye meg med gavekort på 500,- i en sportsbutikk her i Moss jeg da. Hehe, vinner jo aldri noe ellers Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Har dere glemt mitt navn?? Grattis! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Fikk dere mange rette svar? Eg måtte undersøke når den der mp3 greia blei implementert! at det var i 1992 trudde eg ikkje! Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Det årstallet tippa jeg på (1992), og det ser ut som jeg tippa riktig. Men er alikevel premieløs Grattis til vinnerne Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Fikk dere mange rette svar? alt rett, men ingen gevinst jaja, neste gong er det min tur å vinne. Lenke til kommentar
Richie Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jippi jeg vant noe igjen. Webcam. Jeg vant også Skype-telefon på DinSide.no her om dagen som er på vei. Pluss at jeg har vinni bluetooth-headsett på amobil og et dårlig webcam på msn.no. Heh, jeg har nok litt flaks jeg Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg vant også Skype-telefon på DinSide.no her om dagen som er på vei. Pluss at jeg har vinni bluetooth-headsett på amobil og et dårlig webcam på msn.no. Cheater? Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 GratZ jeg gadd (for en gangs skyld) ikke å delta, jeg vinner ALDRIG noe uansett gratulerer så mye vinnere Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Gratulerer! Del litt av lykken din med oss andre din gjerrigper Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 grattis til dere som vant, jeg får vel igjen konkludere med at jeg er en født taper når det gjelder konkuranser Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 JEG VINNER ALDRI!!!!!!!!! skulle ønske de skrev nick i tillegg, så kunne jeg flame GRATTIS!!! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Vant ikke denne gangen heller gitt. Xvani, er ikke sikkert at vinnerene er medlemmer på forumet. Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg vant også Skype-telefon på DinSide.no her om dagen som er på vei. Pluss at jeg har vinni bluetooth-headsett på amobil og et dårlig webcam på msn.no. Cheater? Det står tydelig at man bare skal delta én gang, men man kan jo bruke alle maskinene på skolen og skrive navnene til familiemedlemmer, for eksempel... Jeg deltar bare én gang når det står at bare det er lov, men en gang var jeg blant de 30 som vant Empire Earth-T-skjorte. Da deltok jeg kanskje 200 ganger, i flere nettleser-vinduer. Kanskje jeg til og med ble trukket til førstepremien, men at jeg bare fikk "trøstepremie" fordi de så hvor mange ganger jeg hadde deltatt. Lenke til kommentar
Richie Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg vant også Skype-telefon på DinSide.no her om dagen som er på vei. Pluss at jeg har vinni bluetooth-headsett på amobil og et dårlig webcam på msn.no. Cheater? Det står tydelig at man bare skal delta én gang, men man kan jo bruke alle maskinene på skolen og skrive navnene til familiemedlemmer, for eksempel... Jeg deltar bare én gang når det står at bare det er lov, men en gang var jeg blant de 30 som vant Empire Earth-T-skjorte. Da deltok jeg kanskje 200 ganger, i flere nettleser-vinduer. Kanskje jeg til og med ble trukket til førstepremien, men at jeg bare fikk "trøstepremie" fordi de så hvor mange ganger jeg hadde deltatt. Ja bare så det er klart så har jeg alltid kun deltatt én gang på hver konkurranse jeg har vært med på og ikke juksa på noen måte Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Jukser aldri jeg heller, med uttak å finne svarene ved hjelp av vår venn Goolge. Men det synes jeg egentlig bare er bra, siden da lærer jeg masse samtidig. Burde faktisk være et tips til skolene også. De lager quiz, med premier, vi må finne svarene på google (..eller hode) Hadde faktisk riktig på alle spørsmålene. Jippii!! Men vant ikke. Endret 13. juni 2005 av 100smiles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå