Gå til innhold

Her er vinnere av konkurransen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jippi jeg vant noe igjen. Webcam.

Jeg vant også Skype-telefon på DinSide.no her om dagen som er på vei. Pluss at jeg har vinni bluetooth-headsett på amobil og et dårlig webcam på msn.no. Heh, jeg har nok litt flaks jeg :D

Lenke til kommentar
Jeg vant også Skype-telefon på DinSide.no her om dagen som er på vei. Pluss at jeg har vinni bluetooth-headsett på amobil og et dårlig webcam på msn.no.

:ohmy:

Cheater?

Det står tydelig at man bare skal delta én gang, men man kan jo bruke alle maskinene på skolen og skrive navnene til familiemedlemmer, for eksempel... Jeg deltar bare én gang når det står at bare det er lov, men en gang var jeg blant de 30 som vant Empire Earth-T-skjorte. Da deltok jeg kanskje 200 ganger, i flere nettleser-vinduer. :D Kanskje jeg til og med ble trukket til førstepremien, men at jeg bare fikk "trøstepremie" fordi de så hvor mange ganger jeg hadde deltatt. :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg vant også Skype-telefon på DinSide.no her om dagen som er på vei. Pluss at jeg har vinni bluetooth-headsett på amobil og et dårlig webcam på msn.no.

:ohmy:

Cheater?

Det står tydelig at man bare skal delta én gang, men man kan jo bruke alle maskinene på skolen og skrive navnene til familiemedlemmer, for eksempel... Jeg deltar bare én gang når det står at bare det er lov, men en gang var jeg blant de 30 som vant Empire Earth-T-skjorte. Da deltok jeg kanskje 200 ganger, i flere nettleser-vinduer. :D Kanskje jeg til og med ble trukket til førstepremien, men at jeg bare fikk "trøstepremie" fordi de så hvor mange ganger jeg hadde deltatt. :hmm:

Ja bare så det er klart så har jeg alltid kun deltatt én gang på hver konkurranse jeg har vært med på og ikke juksa på noen måte

Lenke til kommentar

Jukser aldri jeg heller, med uttak å finne svarene ved hjelp av vår venn Goolge. Men det synes jeg egentlig bare er bra, siden da lærer jeg masse samtidig. Burde faktisk være et tips til skolene også. De lager quiz, med premier, vi må finne svarene på google (..eller hode)

Hadde faktisk riktig på alle spørsmålene. Jippii!! :D Men vant ikke. :ermm:

Endret av 100smiles
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...