melli123 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Mornsann alle sammen Jeg har fått laget meg en portefølje/blogg side nå, og kunne tenkt meg litt konstruktiv kritikk på layouten/designet. Jeg har valgt å lage en side med tema "sommer", siden vi nærmer oss sommeren med stormskritt. Hva synes dere om fargene, det grafiske arbeidet, osv. LINK Mvh Vegard Melsom (VgaR) EDIT: Takk til N* som hjalp meg med #footer divisjonen. Endret 13. juni 2005 av VgaR Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Første som slår meg er at det er for lys bakgrunn til innholds boksen. Syns du burde hatt litt mer kontrast der. Du burde kansje vise menyen litt tydligere. Der det står "sommer version", det kunne stått over innholdsboksen, og ikke utforbi slik det er nå. Ellers var kansje footer'en litt for stor Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Fikk en fin sommerfølelse av designet, noe som også var meningen Synes ikke den badeballen passet helt inn, ble litt for store konstraster synes jeg... Kunne vel også hatt en farge på <li>-elementene dine synes nå jeg. Ellers var det fint og sommerlig Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Nice Et par ting: - Fjern den stygge cutenewskoden - Ville hatt logoen som h1-element og brukt margin-bottom i CSS istedenfor en hel masse <br> - Ville også fjernet am og pm der tiden for kommentarene står - Den gråe bakgrunnen på submitknappen under kommentarfeltet ser ikke så bra ut når du har svart tekst oppå Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Takk for alle tipsene folkens. Men <ingve>: Den cutenewskoden legger seg vel der av seg selv? Kan jeg gjøre noe med det? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Takk for alle tipsene folkens. Men <ingve>: Den cutenewskoden legger seg vel der av seg selv? Kan jeg gjøre noe med det? Kan du ikke gjøre det i Edit templates eller noe? Tror det er ganske enkelt Endret 13. juni 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Takk for alle tipsene folkens. Men <ingve>: Den cutenewskoden legger seg vel der av seg selv? Kan jeg gjøre noe med det? Kan du ikke gjøre det i Edit templates eller noe? Tror det er ganske enkelt:) Oki, skal se hva jeg får til... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Synes ikke den badeballen passet helt inn, ble litt for store konstraster synes jeg... Enig at det var for sterke farger... Tonet de ned litt jeg... Passet badeballen inn nå? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Passet badeballen inn nå? Hvor er den da? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Passet badeballen inn nå? Hvor er den da? Hehe, sorry. Den ligger nederst til høyre i footeren... Tingen var den at istad så var fargene mye sterkere, og det ble for stor kontrast til resten av designet, men nå tonet jeg ned fargene på badeballen, og lurte egentlig bare på om badeballen passet inn nå...? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Synes ikke den badeballen passet helt inn, ble litt for store konstraster synes jeg... Enig at det var for sterke farger... Tonet de ned litt jeg... Passet badeballen inn nå? Akkurat nå får jeg ikke opp noe som heter webside på siden din, men... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Synes ikke den badeballen passet helt inn, ble litt for store konstraster synes jeg... Enig at det var for sterke farger... Tonet de ned litt jeg... Passet badeballen inn nå? Akkurat nå får jeg ikke opp noe som heter webside på siden din, men... Stemmer...det er noe med serveren tror jeg...årdner seg vel etterhvert... EDIT: nå tror jeg du skal finne den... Endret 13. juni 2005 av VgaR Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Ahh, du må ha sånn über oppløsning for å se badeballen Ser bare 1/4 av den jeg. Kjører 1152x864. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Ahh, du må ha sånn über oppløsning for å se badeballen Ser bare 1/4 av den jeg. Kjører 1152x864. oki...beklager... skal jeg legge badeballen litt mere inn mot midten...? Endret 13. juni 2005 av VgaR Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Dersom du hadde klart å få badeballen i "samme type grafikk" som resten av designet, tror jeg at det hadde blitt enda bedre, hvis du skjønner hva jeg mener... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Dersom du hadde klart å få badeballen i "samme type grafikk" som resten av designet, tror jeg at det hadde blitt enda bedre, hvis du skjønner hva jeg mener... Kan jo se hva jeg får til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå