FpsStu Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Har i det siste begynt å måle meg for å se om det er noe fremgang i midje og armer, men lurer litt på når jeg skal måle meg... Før eller etter trening? noen dager etter en intensiv trening? treningsplanen min: Mandag - muskler og fettbrenning Tirsdag - 1,5 timer Kung fu trening (mye ben og utholdenhet) Onsdag - Samme som mandag torsdag - Fri Fredag - Fri Lørdag - 3 timer kung fu trening + muskler og fettbrenning Søndag - Fri Hvilken av disse dagene bør jeg måle meg, før eller etter trening? Morgen eller kveld? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Du er jo sikkert ute etter en pekepinn på fremgang ja? Da er den eneste faktoren at du måler på ca samme tidspunkt hver gang, f.eks søndag kl 22. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg vil bare måle meg en gang i uka... Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Så mål deg en gang i uka, da. søndag klokka 22.00, som Hyrlen sier, f.eks Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hvis du samtidig skal måle vekten veier du om morgenen etter å ha gjort ditt. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Skal måle deg før du trener, når musklene er kalde. De er større etter du har trent, så det blir litt juks å måle da Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Asso, musklene brytes jo som regel ned etter at du har trena, så du skal jo egentlig veie mindre enn det du egentlig gjør etter en hard trening. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Det er nok marginalt gitt. Jeg kan bli opptil ett-to kilo tyngre etter trening, grunnet alt vannet jeg drikker. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jojo, men du blir ikke tyngre av musklene, for de brytes jo ned, for så å bygge seg opp igjen. Det er da slikt det foregår. Så hvis du ikke drikker noe da, og bare svetter som en gris, da går du ned litt i vekt. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Pent lite. Den vekten du mister kommer evt. Fra dehydrering.. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Tja jeg ville ha målt meg og tatt en avlesning av vekten på fredag morgen etter at du har vært på do. Frankie Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Asso, musklene brytes jo som regel ned etter at du har trena, så du skal jo egentlig veie mindre enn det du egentlig gjør etter en hard trening. Musklene blir uansett mer pumpa og blir noen mm større etter trening. Derfor blir det litt feil å måle etter trening.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå